نوزاد کوچکی که صهیونیست ها را شکست داد! + عکس

0

پزشکان در بیمارستان شهدای الاقصی در شهر غزه، جنینی را از شکم مادرش که بر اثر حملات رژیم صهیونیستی شهید شده بود، زنده خارج کردند.

 العالم، «اسراء البحیصی»، خبرنگار شبکه العالم، روز شنبه درگزارشی از غزه درباره این ماجرا، گفت: تصور کنید که جنین دختری که مادرش در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده در زیر آوارها هنوز زنده است.

ابراهیم و همسرش در منزل خود در انتظار تولد اولین فرزندشان بودند، که ناگهان موشک های هواپیماهای اف ۱۶ منزل آنها را هدف قرار داد.

عکس های جالب و زیبا جنایات رژیم صهیونیستی اخبار جالب

ابراهیم به شدت زخمی شد و همسرش به شهادت رسید. خواهر ابراهیم که زمان بمباران در منزل برادرش بود، نجات پیدا کرد.

خواهر ابراهیم می گوید: گمان نمی کرد که بتوانند همسر برادرش را از زیر آوار بیرون بیاورند، اما متوجه می شوند که جسد او در مکان دیگری افتاده است.

قهرمان داستان ما شیمای کوچک است که جسد مادرش از زیر آوار بیرون آورده می شود، اما او علی رغم جثه کوچکش بر ماشین جنگی صهیونیست ها پیروز می شود.

عکس های جالب و زیبا جنایات رژیم صهیونیستی اخبار جالب

مادر شهید می گوید که دخترش در آخرین ماه حاملگی بود، و وقتی به بیمارستان منتقل می شود به شهادت رسیده بود؛ اما به خواست خدا دکترها متوجه می شوند که جنین حرکت می کند و جنین را بیرون می آوردند

پدر این زن شهید فلسطینی و پدر بزرگ شیما، به خبرنگار العالم گفت: با وجود جنایات صهیونیستها و کشتار مردم فلسطین، زندگی ادامه دارد.

وی افزود: با وجود آوارهایی که بر سر مادر و جنین ریخته شد، اما خداوند جنین را زنده نگه داشت. هرچند که صهیونیستها می کشند اما این پروردگار ما است که زنده می کند و می میراند.

شیما اکنون مدت زمانی را که باید تا زمان تولد در رحم مادر می ماند، در بیمارستان سپری می کند.

او به منزل منتقل خواهد شد و مادر خود را نخواهد دید اما به یاد خواهد داشت که هنگامی متولد شد که می خواستند او بمیرد.

خداوند خواست تا شیما زنده بماند. دو موشک با این که جسد مادرش را متلاشی کردند اما ضعیف تر از آن بودند که بتوانند جنینی را در رحم مادرش بکشند.

این یکی از معجزات حمله به غزه است و بیان کننده این است که ملت فلسطین علی رغم خواست اشغالگران، زنده می ماند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ