چرخاندن یکی از معروفترین اراذل و اوباش تهران در خیابان‌ + عکس

0

رییس کلانتری ۱۵۹ بی‌سیم از دستگیری و چرخاندن یکی از اراذل و اوباش سطح یک تهران خبر داد که کلکسیونی از جرایم از خود داشت.

سرگرد محمدحسین امینی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد دستگیری و چرخاندن یکی از اراذل و اوباش سطح یک در منطقه بی‌سیم گفت: در پی اجرای طرح امنیت محله‌محور و برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش محلات تهران، یکی از اراذل و اوباش سطح یک منطقه به نام «صمد.ک» که از اراذل و اوباش محدوده جنوب شرق تهران بود دستگیر شد.

اوباش تهران

وی با بیان اینکه این فرد در محدوده‌های میدان خراسان، خیابان طیب، خیابان ۱۷ شهریور و محله بی‌سیم دست به جرایم خود می‌زد، گفت: در ۳۰ تیرماه امسال این فرد توسط ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ به اتهام شرکت در خانه فساد و قمارخانه در ماه مبارک رمضان دستگیر شد.

رییس کلانتری ۱۵۹ بی‌سیم با بیان اینکه طی هماهنگی با بازپرس دادسرای ناحیه ۱۴ اخذ اظهارات شکات جدید و تحقیقات پرونده، در دستور کار قرار گرفت، گفت: برهمین اساس مقرر شد «صمد» ضمن چرخاندن در محلات مورد تردد و تحت کنترل کلانتری تصویری از این فرد در جرایم کثیرالانتشار چاپ شود تا سایر شکات پرونده نیز شناسایی شوند.

اوباش تهران

وی با بیان اینکه با هماهنگی‌های صورت گرفته با سرکلانتری ششم در اولین روز مردادماه این شرور از ساعت ۱۹ تا ۲۰ در محلات بی‌سیم، طیب و خیابان ۱۷ شهریور گردانده شد، گفت: ابهت پوشالی وی که در قالب باند «صمد کرده» فعالیت می‌کرد، از هم پاشیده شد.

امینی افزود: طی قرار بازداشت موقت صادره، صمد برای روشن شدن زوایای تاریک پرونده‌اش و شناسایی سایر شکات و قربانیان در کلانتری تحت نظر قرار دارد.

رییس کلانتری ۱۵۹ بی‌سیم افزود: صمد دارای ۱۵ فقره سابقه کیفری با موضوعاتی چون اخلال در نظم و امنیت عمومی، قدرتنمایی با سلاح سرد، شرارت، درگیری، تشکیل باند اراذل و اوباش، زورگیری و تجاوز به عنف، تمرد و درگیری با ماموران در استان مازندران، حمل اسلحه و نگهداری شیشه، ایراد عمدی ضرب و شتم شهروندان با چاقو، ورود و خروج غیرمجاز از مرز در سال ۸۴، شرارت در سال ۷۷، اخلال و مزاحمت نوامیس در سال ۸۰، شرارت و درگیری با ماموران شهرداری در سال ۸۲، تهیه و توزیع مواد مخدر، شرب الخمر، سرقت به عنف خودرو و ده‌ها جرایم دیگر را در پرونده خود دارد.

اوباش تهران

اوباش تهران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ