واکنش تند قلعه نویی به افشاگری های جواد نکونام

0

سرمربی استقلال واکنش تندی نسبت به اظهارات نکونام نشان داده و اعلام کرد که صحبت‌های مطرح شده از سوی او را در دادگاه پیگیری می‌کند.

سایت باشگاه استقلال ؛ امیر قلعه نویی در پاسخ به سوالی درباره اظهارات جواد نکونام علیه خودش گفت: من هیچ وقت عادت نداشته ام که پاسخ شاگردانم را در رسانه ها بدهم. در گذشته هم عده ای، حرفهایی را مطرح کردند که در رسانه ها حرف های آنها را بدون جواب گذاشتم تا شاید گذر زمان بهترین پاسخ باشد. اما جهت روشن شدن ذهن هواداران استقلال لازم است که به چند نکته اشاره کنم. اول اینکه اگر امروز این بازیکن به استقلال برگشته بود، من الان بهترین آدم روی زمین بودم. برای این صحبت هم سند دارم. هواداران استقلال می توانند به مصاحبه این بازیکن بعد از اینکه به استقلال آمد و یا بعد از مراسم توپ طلای آسیا مراجعه کنند تا متوجه این صحبت من بشوند. آن روز من مرد بودم و با معرفت و ایشان چند بار گفت که من به خاطر قلعه نویی به استقلال آمدم اما حالا همه چیز تغییر کرده است.
بیوگرافی جواد نکونام بیوگرافی امیر قلعه نویی اخبار ورزشی

وی ادامه داد: ابتدای فصل گذشته این بازیکن با درخواست رئیس فدراسیون در استقلال ماندنی شد. آقای کفاشیان با من تماس گرفت و خواست که این بازیکن یک فصل دیگر در استقلال بماند و من به احترام ایشان، مخالفت نکردم و حتی بعد از اینکه در نیم فصل پارسال این بازیکن به کویت رفت و همه حرفهای تکراری امروزش را عنوان کرد، من به آقای کفاشیان گلایه کردم و رئیس فدراسیون از من دلجویی کرد و به من گفت که هنوز این جماعت را نشناخته‌ام.

سرمربی استقلال اضافه کرد: جالب است که این بازیکن مدعی شده دو فصل قبل اتفاقهایی در تیم رخ داده است، من از هواداران می خواهم به این سوال فکر کنند که چرا ایشان با این ادعاهایی که مطرح کرده در پایان فصلی که استقلال قهرمان شد، سکوت کرد و این اتهامات را مطرح نکرد و موقعی این حرفها را به زبان آورد که فصل پیش از استقلال جدا شد؟ با این وجود ، بهترین پاسخ، زبان قانون است. ایشان باید به زودی در دادگاه قضایی مستندات خودش را درباره بحث جانشینی کی روش و شادی بعد از شکست استقلال در داربی و مسائل دیگر را ارائه بدهد و این چنین مشخص خواهد شد که چه کسی اخلاق را زیر پا می گذارد.

قلعه نویی در پایان با بیان اینکه هدفش در این فصل قهرمانی استقلال است و نمی خواهد به این مسئله بیش از این بپردازد، اظهار کرد: واقعا نمی خواهم بیش از این درباره این موضوع صحبت کنم. استقلال در شرایط خوبی قرار دارد و هدف من و همه مجموعه استقلال موفقیت این تیم در فصل جاری و دوری از حاشیه هاست. ما تلاش می کنیم رضایت هواداران را جلب کنیم و امیدوارم به لطف خدا و اهل بیت بتوانیم دل آنها را در پایان فصل شاد کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ