اقدامات خیرخواهانه علی دایی و مهدی رحمتی+ عکس

0

در یک روز گذشته دو حرکت بسیار زیبا از دو فوتبالیست و مربی ایرانی دیدیم.

 اولی مربوط می شود به مهدی رحمتی سنگربان این فصل پیکان. شب گذشته سایت ورزش برج میلاد میزبان همایش حمایت از کودکان مبتلا به دیستروفی بود. این همایش یک مهمان ویژه هم داشت؛ سید مهدی رحمتی دروازه‌بان سابق تیم ملی. او که با حضورش در این همایش کودکان را غافلگیر کرد، برای دقایقی روی سکو رفت و برای مهمانان صحبت کرد. رحمتی در میان صحبت هایش گفت: «قبل از اینکه به اینجا بیایم شناخت زیادی از این بیماری نداشتم، اما حالا که این کودکان را دیدم خیلی متاثر شدم و دوست دارم هر کاری که از دستم برمی آید برای آنها انجام دهم.»

اما حرکت دوم و انسان دوستانه مربوط می شود به علی دایی که همین دو روز پیش خبر دیگری از کارهای نیکوکارانه وی منتشر کرده بودیم. علی دایی که هفته گذشته جهیزیه یک دختر نیازمند را تهیه کرده بود در چند روز اخیر با کمک های مالی خود یک زندانی دیه را از بند اسارت رها کرده است. البته این برای سومین بار در یک سال اخیر است که علی دایی اقدام به آزادی زندانیان دیه می کند. او نخستین بار سال گذشته با حضور در دادسرای ملارد با صرف هزینه کلانی ۱۲ زندانی دیه و مهریه را آزاد کرده بود.

در حالی که این روزها قراردادهای سنگین فوتبالیست های لیگ برتری جوی منفی علیه فوتبال و بازیکنان به وجود آورده خبرهایی از این دست حاکی از آن است که در فوتبال هنوز اولویت های دیگری به غیر از پول وجود دارد.

این هم عکسی از مهدی رحمتی در کنار بیماران دیستروفی:

همسر مهدی رحمتی همسر علی دایی ثروت علی دایی بیوگرافی مهدی رحمتی بیوگرافی علی دایی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ