اجاره دادن دختر ۵ ساله برای سو استفاده جنسی ! + عکس

0

یک مادر سنگدل در اقدامی ناباورانه دختر ۵ ساله اش را برای سو استفاده جنسی در اختیار مردان قرار می داد و از آنها پول می گرفت.

 یک زن انگلیسی به نام کلایر به تازگی پرده از راز تکان دهنده ای برداشته است.
این زن ۴۸ ساله اعلام کرده است که از هنگامی که دختری پنج ساله بوده است، مادرش در ازای مبلغ پنج پوند، او را در اختیار مردان قرار می داده است!
بر اساس اظهارات این زن، وقتی چنین حادثه ناگواری برای وی رخ می دهد برای حمایت از وی او را در هشت سالگی تحویل مراکز نگهداری از کودکان می دهند اما باز این روند قطع نشده و آخر هفته ها که برای دیدن خانواده به منزل برده می شد، مادرش دوباره رفتارهای ناشایست خود را تکرار می کرده است.

قربانی و مادرش
عکس تجاوز جنسی تجاوز جنسی به کودکان تجاوز جنسی به زور

 
او می گوید: مادرش به مدت ده سال در ازای مبلغی ناچیز او را در اختیار افراد مختلف قرار می داده است. مادرش به افراد اجازه می داد که دخترش را به یک کارخانه متروکه در نزدیک خانه خود ببرند.
او برای سال های طولانی در مورد این مساله سکوت کرده بود تا اینکه دو سال پیش مادرش از دنیا می رود و او تصمیم می گیرد که این مساله را اعلام کند تا دیگران از تجربه تلخ او استفاده کنند. خواهر او نیز به سرنوشت او دچار شده بود و هنگامی که تنها چهارده سال داشت، باردار شده بود.

قربانی که خود این روزها مادر شده است
عکس تجاوز جنسی تجاوز جنسی به کودکان تجاوز جنسی به زور


ترس از مادر کابوسی بوده که در تمام طول زندگی این زن وجود داشته است و هنگامی که خبر مرگ مادرش را شنیده بود، از خوشحالی شادمان شده بود.

منبع:سیمرغ

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ