درگیری لفظی “نوری مالکی” با سردار “قاسم سلیمانی”!

0

شیعه آنلاین، یک رسانه وابسته به حزب منحله بعث عراق که همواره تلاش کرده با انتشار اخبار و گزارش های غلط، منحرف و جعلی بین جمهوری اسلامی ایران و دوستان و همپیمانانش دعوا و اختلاف بیندازد، طی چند ماه اخیر بیش از پیش به انتشار چنین اخبار و گزارش هایی اقدام کرده تا شاید بتواند به اهداف شوم خود دست یابد.

 
این رسانه بعثی روز گذشته با انتشار گزارشی کاملا جعلی و ساختگی، مدعی شد که در دیدار اخیر «نوری مالکی» نخست وزیر عراق با سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی، در بغداد درگیری لفظی میان طرفین رخ داده است!
 
این رسانه بعثی در ادامه این خبر دروغین خود افزود: دلیل این درگیری و نزاع لفظی، آمدن نیروهای ایرانی به عراق گزارش شده است. از سویی دیگر «نوری مالکی» دیگر یک مهره سوخته برای ایران به شمار می رود، فلذا ایران دیگر «نوری مالکی» را نمی خواهد از همین رو برخورد مقامات ایرانی از جمله “سلیمانی”‌ با وی تغییر کرده و این گونه شده است!
 
از سوی دیگر روزنامه آمریکایی “واشنگتن پست” (WashingtonPost) روز پنجشنبه دوم مرداد ۱۳۹۳ با انتشار مقاله‌ای درباره بحران عراق با عنوان «مالکی درخواست ایران برای کناره ‌گیری را رد می ‌کند» مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران هم خواهان کناره ‌گیری “مالکی” از نخست وزیری است!
 
به نوشته این روزنامه آمریکایی، سیاستمداران ارشد عراقی روز چهارشنبه اول مرداد ۱۳۹۳ اعلام کردند که «نوری مالکی» تلاش ایران برای متقاعد کردن او به برکناری از مقام نخست وزیری را نادیده گرفته است!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ