آگهی پرداخت سود سهام ۹۳ / شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی ، “وبانک”

0

شرکت گروه سرمایه گذاری توسعه ملی (سهامی عام)

آگهی پرداخت سود سهام سال مالی منتهی به ۱۳۹۲.۱۲.۲۹

به اطلاع صاحبان سهام که در تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه، سهامدار این شرکت خواهند بود می رساند:

* سود کلیه سهامداران حقیقی که کارت سود خود را دریافت نموده اند، حداکثر ظرف مدت یکماه پس از تاریخ برگزاری مجمع عمومی به حساب کارت آنان واریز خواهد شد.

– سهام داران حقیقی که نسبت به ثیت کد ملی خود اقدام ولی تا کنون کارت سود خود را دریافت ننموده اند می توانند با در دست داشتن اصل کارت ملی از تاریخ ۱۳۹۳.۰۶.۰۱ به صورت حضوری به شرکت مراجعه و یا به منظور دریافت کارت سود خود از طریق پست، درخواست کتبی خود را با ذکر کد ملی ، آدرس کامل و کد پستی به واحد امور سهام (به صورت نمابر یا پستی) ارسال نمایند.

– نظر به اینکه به منظور صدور کارت سود ارائه کد ملی الزامی است، لذا از آندسته از سهامداران حقیقی که کارت سود خود را دریافت ننموده اند، تقاضا می گردد جهت صدور کارت مزبور، کد ملی خود را در اسرع وقت به امور سهام شرکت، اعلام نمایند.

* پرداخت سود سهام صندوق های سرمایه گذاری و سبد گردان ها از تاریخ ۱۳۹۳.۰۶.۰۱ و پس از ارائه درخواست کتبی، صورت خواهد پذیرفت.

* پرداخت سود به سهامداران حقوقی از مهر ماه ۱۳۹۳ طبق جدول زمانبندی اعلامی و پس از ارائه درخواست کتبی آنان، صورت خواهد پذیرفت.

نکات مهم:

۱- کارت سود فقط به سهامدار و یا وکیل قانونی وی تحویل خواهد گردید.

۲- درصورتیکه کد ملی سهامدار در سیستم شرکت ثبت نگردیده باشد، ابتدا کد ملی نامبرده ثبت و سپس از بانک عامل درخواست صدور کارت خواهد گردید.

۳- بانک عامل کارت های سود، بتنک ملی ایران می باشد.

۴- نظر به اینکه پرداخت سود سهام به صنوق ها ، سبد های سرمایه گذاری و سهامداران حقوقی از طریق واریز به حساب صورت خواهد پذیرفت، لذا ارائه شماره حساب در وجه صندوق، شرکت کارگزاری و یا شخص حقوقی، الزامی می باشد.

۵- به منظور پرداخت سود سهام به صندوق های سرمایه گذاری، ارائه رونوشت مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار الزامی خواهد بود.

۶- به منظور پرداخت سود سهام به سبد گردان ها، رو نوشت قرار داد منعقده دارای اعتبار به انضمام مجوز سبد گردانی از شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، الزامی خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ