نقش فاحشه‌ها در ارتش اسرائیل + عکس

0

چندین روز از حملات ناجوانمردانه ارتش کود‌ک کش رژیم صهیونیستی به نوار غزه می‌گذرد و گروه‌های مقاومت اسلامی توانسته‌اند، ضربات سنگینی به صهیونیست‌ها وارد کرده‌اند.

شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرده است در چند روز گذشته سربازان اسرائیلی برای فرار از جنگ غزه خود را مجروح کرده‌اند. به گزارش این شبکه تلویزیونی، تعداد سربازانی که با گلوله خود را از ناحیه پا مجروح کرده‌اند بسیار زیاد است و همین امر موجب نگرانی سران اسرائیل شده است.

زن اسراییلی دختر اسراییلی

این شبکه در ادامه گزارش خود آورده است؛ سربازان اقدام به خودزنی می‌کنند تا از رفتن به جبهه جنگ غزه معاف شوند. ۳۰ نظامی اسرائیلی نیز سوار بر تانک از ورود به خاک غزه خودداری کردند. گفته می‌شود سربازان متمرد احضار شده‌اند. تاکنون به اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی نزدیک به ۳۰ نظامی اسرائیلی در جنگ غزه کشته شده‌اند و دست کم ۱۰۰ نفر نیز مجروح شده‌اند که منابع غیررسمی این تعداد را حداقل دو برابر آمار رسمی اعلام می‌کنند.

همچنین روزنامه ایندیپندنت نیز در سال ۲۰۱۳ پرده در گزارشی خبر از هزینه اسرائیل برای بدست آوردن حمایت‌های کاربران فضای مجازی منتشر کرد.

بنابراین گزارش، برای یک مبارزه تبلیغاتی و بهبود وجهه اسرائیل در جهان، اسرائیل پیشنهاد داده بود تا به دانشجویانی که به نفع این رژیم در فضای مجازی مانند فیس‌بوک و توئیتر فعالیت کنند، در یکی از ۷ دانشگاه خود بورسیه تحصیلی بدهد.

بنابراین گزارش، دفتر بنامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در پیشنهادی به دانشجویان خارجی اعلام کرد در صورتی که به نفع سیاست‌های اسرائیل فعالیت اجتماعی داشته باشند و از سیاست‌های این رژیم حمایت کنند، به آنها بورسیه تحصیلی داده بشود.

اما در جدیدترین ترفندی که صهیونیست‌‌ها برای فرار از باتلاق غزه به کار برده‌اند، ایجاد کمپینی ضد اخلاقی در فضای مجازی است.

صهیونیست‌ها کمپینی در فضای مجازی به راه انداخته‌اند که در آن زنان صهیونیستی برای بالا بردن روحیه از دست رفته سربازان خود اقدام به برهنه شدن می‌کنند.

زن اسراییلی دختر اسراییلی

تصاویر این کمپین به حدی زننده است که تعداد انگشت‌شماری از آن‌ا قابلیت انتشار را دارند.

روزنامه تایم‍ز اسرائیل با انتشار این خبر، آورده است، بعد از اینکه بر روی افزایش روحیه سربازان اسرائیلی تفکر طولانی و سختی انجام شده است، سرانجام راه حلی پیدا شد.

مدیر این صفحه مبتذل صهیونیستی دلیل کار خود را اینگونه بیان کرده است: دو منبع اسرائیلی وجود دارد که نمی‌توان با آن مقابله کرد که یکی از آن‌ها زن‌های اسرائیلی هستند.

زن اسراییلی دختر اسراییلی

این فرد که مدعی شده انتشار این تصاویر به سربازان اسرائیلی در خط مقدم کمک کرده است به آن‌ها توصیه می‌کند هنگامی که در سختی هستند به یاد این تصاویر بیافتند. به یاد داشته باشید برای چه می‌جنگید و چه چیزی در زمان برگشت در انتظار شماست.

زن اسراییلی دختر اسراییلی
صراط
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ