۴۲۴ میلیون تومان، حقوق هفتگی اشکان در العربی

1

اشکان دژاگه اگر پولی که از العربی می گیرد را به ریال تبدیل کند می تواند بعد از بازی در این تیم فوتبال را کنار بگذارد و خودش و چند نسل بعد از خودش را تامین کند.

 با اینکه مدیر برنامه های بازیکن ایرانی العربی حاضر نشده در مورد رقم قرارداد اشکان صحبتی کند اما سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا چند روز قبل در گزارشی درباره انتقال دژاگه به العربی رقم قرارداد او را لو داده است.

به نوشته این سایت اشکان هفته ای ۸۰ هزار پوند از العربی حقوق می گیرد که اگر پوند را ۵۳۰۰ تومان بگیریم، حقوق هفتگی او ۴۲۴ میلیون تومان خواهد بود. پولی بسیار زیاد که طبیعتا عربها مشکلی با پرداخت آن ندارند.

حالا که بحث اشکان شد به مصاحبه امروز او با خبرگزاری فارس هم اشاره کنیم. اشکان درباره اینکه چرا العربی را انتخاب کرده، گفته:” پس از اینکه العربی به من پیشنهاد داد، خیلی به این پیشنهاد فکر کردم، البته مشخص است که از لحاظ مالی هم این پیشنهاد به سود من بود و از این لحاظ هم متضرر نخواهم شد. در این بین این تیم از شرایط بسیار خوب و حرفه‌ای برخوردار است و یک مربی حرفه‌ای هم دارد. از سوی دیگر چند بازیکن مطرح از جمله پائولونیوی برزیلی و پابلو هرناندز اسپانیایی را جذب کرده‌اند که باعث شد تا در تفکراتم به این نتیجه برسم که انتخاب العربی، انتخاب خوبی برایم خواهد بود.”

دژاگه این بحث که حضور در فوتبال قطر باعث تمام شدن فوتبال او می شود را قبول ندارد:” من حدود ۲۸ سالم است و تیم‌های بزرگ آلمان و انگلیس سعی می‌کنند که بازیکنان بسیار جوان را جذب کنند. بنابراین با سنی که در آن هستم باید آرام آرام به آینده‌ام فکر می کردم و تصمیمی که گرفتم هم بر اساس آینده‌نگری بود. البته این هم به این معنا نیست که با آمدن به العربی، می‌خواهم فوتبالم را در آسیا تمام کنم و خیلی‌‌ها این طور برداشت می‌کنند که با پیوستن به العربی قطر فوتبالم تمام خواهد ‌شد و در همین کشور هم از فوتبال خداحافظی خواهم کرد. در واقع استدلال این دسته از افراد را متوجه نمی‌شوم. من فوتبال خودم را می‌شناسم و در قطر هم همانطوری کار می‌کنم که همیشه در سایر کشورها کار کرده‌‌ام. این امکان قطعا وجود دارد که دوباره به فوتبال اروپا برگردم”

(آی اسپورت)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. باران می گوید

    سلام می دونم زحمت می کشین پول در می ارین ولی واقعا حیف که یه عده این جوری پول می گیرن و امثال من محتاج یه غذای راحتیم دخترک باران