فراخوان تهمینه میلانی برای علاقه‌مندان به بازیگری

0
تهمینه میلانی که این روز‌ها فیلم «آتش بس ۲» به کارگردانی او در نوبت اکران قرار دارد و قرار است به زودی روی پرده سینما‌ها برود قرار است فیلمی به نام «تنهایی پرهیاهو» را در خوزستان بسازد.

او برای ساخت این فیلم فراخوان بازیگری داده که البته در این فراخوان نکته جالبی وجود دارد و آن نکته این است که میلانی تنها از بازیگران بومی ساکن خرمشهر و شهرهای اطراف آن دعوت به همکاری کرده است. میلانی در این خصوص می‌گوید: «هنوز هیچ چیز از پروژه تنهایی پر هیاهو قطعی نیست چون بخشی از فیلمبرداری فیلم در جنوب کشور می‌گذرد. تصمیم گرفتم طی فراخوانی از بازیگران و نا‌بازیگران بومی آن منطقه استفاده کنم چرا که بومی بودن افراد در این فیلم لازمه این فیلم است.»

همسر تهمینه میلانی بیوگرافی تهمینه میلانی استخدام بازیگر آگهی استخدام بازیگر

میلانی در متن فراخوان خود آورده است: «دوستان عزیز! به زودی ساخت فیلم «تنهایی پر هیاهو» را در خوزستان (خرمشهر و…) آغاز خواهیم کرد. پیش‌بینی می‌شود فیلمبرداری اواسط مهرماه در خرمشهر آغاز شود. دوستانی که مایل هستند در این پروژه به عنوان بازیگر با گروه ما همکاری بفرمایند، لطفاً عکس، شماره تماس، سوابق فعالیت هنری و مشخصات خود را به ایمیل

tanhaiiporhayahoo@gmail. com

ارسال نمایند.»

میلانی برای این فیلم هفت بازیگر خانم ۲۰ تا ۲۵ ساله و ۳ بازیگر مرد ۲۵ تا ۳۵ ساله نیاز دارد. بازیگرانی که به گفته میلانی سابقه، قدرت بازیگری و بیان دیالوگ از موارد لازم و ضروری برای این پروژه است و مردم شهر در این پروژه حضور جدی خواهند داشت. میلانی قرار است هفته‌ آینده برای بازدید مکان‌های مناسب فیلمبرداری به خرمشهر برود و با علاقه‌مندانی که در این فراخوان شرکت کرده‌اند صحبت کند. (روزنامه صبا)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ