جوان ورزشکار مصری که به “جلاد” داعش تبدیل شد + عکس

0

انتشار تصاویر یک جوان مصری عضو داعش بر روی صفحات شبکه های اجتماعی ، که او را در کنار سرهای بریده نشان می دهد ، موجی از واکنش ها را میان کاربران مصری برانگخت.

به گزارش «انتخاب» به نقل از العربیه، این جوان مصری پیش تر در میان دوستان خود به عنوان یک ورزشکار شناخته می شد.

فیلم داعش عکس داعش داعش جنایات داعش

بر اساس گزارش خبرگزاری «ona» نام این جوان اسلام است که پس از پیوستن به داعش لقب ابو سلمه بن یکن بر خود گذاشته است. او هم اکنون به همراه گروه موسوم به « دولت اسلامی» یا همان داعش در شهر موصل زندگی می کند.

ابو سلمه بر روی صفحه توییتر خود عکسهایی از سرهای بریده ای را منتشر کرد که در قابلمه ای گذاشته شده اند. او بر روی این عکس کامنتی به لهجه مصری « لحمه راس» به معنی «کله پاچه» نوشته است.

فیلم داعش عکس داعش داعش جنایات داعش

پس از انتشار این تصاویر بسیاری از کاربران مصری کامنت هایی تندی علیه این جوان قرار دادند . او پس از آن مجبور شد این عکس را حذف کند و حساب خود را اختصاصی کند و تنها کسانی را که تایید کننده او هستند در حساب خود بپذیرد.

وی همچنین در کامنت های خود بارها از «فتح مصر» و «بازگشت اسلام» به این کشور بر اساس باروهای گروه داعش ، نوشته است.

دوستان اسلام «ابو سلمه بن یکن» در واکنش به اعمال تروریستی اسلام ، تصاویر پیش از پیوستن این جوان به گروه تروریستی داعش را منتشر کردند.

 

فیلم داعش عکس داعش داعش جنایات داعش

سه تصویر منتشر شده که یکی در سالن باشگاه و دیگری در کلاس درس و سومی با عینک آفتابی در حیات دانشگاه، گویای تغییرات بسیار شدید در روحیات و باورهای این جوان پس از تبدیل شدن به یک «جلاد» در گروه داعش است.

فیلم داعش عکس داعش داعش جنایات داعش

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ