احمدرضا عابدزاده و همسرش + عکس جدید

0

عقاب آسیا می‌گوید: در خردادماه سال ۱۳۴۵ در آبادان به دنیا آمدم، در سال ۱۳۶۸ و در ۲۳ سالگی ازدواج کردم و ثمره این ازدواج دو فرزند به نام‌های نگار و امیر هستند.
 احمدرضا عابدزاده در مورد نحوه آشنایی با همسرش می‌گوید: ۲۲ سال پیش، زمانی که در اصفهان بودم، در زمان تمرین با پدر همسرم که کنار تیم بودند، آشنا شدم، بعد از مدتی ارتباط خانوادگی بین ما ایجاد شد و من دخترشان را دیدم و از او خواستگاری و در نهایت ازدواج کردم…

همسر فوتبالیستها همسر بازیکنان همسر احمدرضا عابدزاده بیوگرافی احمدرضا عابدزاده

عابدزاده می‌گوید: ارتباط صمیمانه‌ای در خانواده ما حکمفرماست و من به این خاطر سپاسگزار همسرم هستم چه زمانی که بازیکن بودم و چه در زمان مربیگری، به خصوص در زمانی که من بیمار شدم، به خوبی توانست از اداره خانواده برآید. عابدزاده می‌گوید: بهترین تفریح من زمانی است که با خانواده‌ام هستم.

همسر فوتبالیستها همسر بازیکنان همسر احمدرضا عابدزاده بیوگرافی احمدرضا عابدزاده
عقاب آسیا در پاسخ به این پرسش که آیا اعتقاد به کمک کردن مرد در منزل به همسرش دارد گفت: «بله، معتقدم که مرد تا آنجایی که می‌تواند و وقت دارد، باید به همسرش کمک کند، من کارهایی که برای همسرم سخت است، مثل پاک و حتی خرد کردن ماهی، میگو و مرغ را انجام می‌دهم. حتی بعدازظهرها که در رستورانم هستم، خیلی‌ها به من می‌‌گویند که چرا از مشتری‌ها پذیرایی می‌کنی؟ من دوست دارم، همیشه کمک حال خانواده و محیط کارم باشم، چون در قبال همسرم و کارهای خانه یا رستوران متعهد هستم، پس کمک کردن راه دوری نمی‌رود. در واقع می‌خواهم بگویم که بودن در کنار خانواده به من آرامش عجیبی می‌دهد به خصوص زمان‌هایی که با هم مسافرت می‌رویم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ