آغاز فروش خودور کوراندو (Korando) + قیمت و مشخصات

0

در نشست خبری مدیران رامک خودرو، حسن بیک محمدی مدیربازاریابی و فروش رامک خودرو ضمن اعلام قیمت حدود ۱۳۵ میلیون تومانی برای کوراندو گفت: با تغییر در آپشن های خودرو نیواکتیون و با توجه به تغییرات قیمتی آن، این ۲ خودرو در ۲ کلاس قیمتی متفاوت عرضه خواهد شد.

مشخصات کورنادو محصولات رامک خودرو قیمت نیواکتیون قیمت کورنادو قیمت کوراندو جدید قیمت سانگ یانگ جدید KorandoKorando 2014

وی همچنین به فروش خودروهای وارداتی از سوی شرکت های واردکننده با شیوه های فروش متنوع اشاره کرد و گفت: این روزها به دلیل رکود بازار خودرو شرکت ها راهی جز فروش های اعتباری و با پیش پرداخت های کم ندارند.

مشخصات کورنادو محصولات رامک خودرو قیمت نیواکتیون قیمت کورنادو قیمت کوراندو جدید قیمت سانگ یانگ جدید Korando

سپس عقیل مصطفایی سرپرست فروش و بازاریابی رامک خودرو نیز از ویژگی های فنی این خودرو به استاندارد آلایندگی یورو ۴، چهار سیلندر خطی، حجم موتور ۲۰۰۰ سی سی، جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته تیپ ترونیک و سیستم تعلیق مکفروسن برای جلو و چند میله ای برای عقب و از امکانات ایمنی نیز به ایربگ جلو و کناری راننده و سرنشینان، ترمز های دیسکی جلو و عقب و ARP, ABS, ESP اشاره کرد.

وی همچنین تصریح کرد: این خودرو از امکانات رفاهی ای مانند، شیشه بالابر برقی، سان روف، دی وی دی، گرمکن صندلی، صفحه نمایش ال ای دی و رینگ ۱۷ اینچی بهره می برد.

نسل پیشین این خودرو پیش تر از سوی مرتب خودرو به بازار عرضه شده بود که با استقبال خوبی از سوی خریداران نیز مواجه شده بود.

مشخصات کورنادو محصولات رامک خودرو قیمت نیواکتیون قیمت کورنادو قیمت کوراندو جدید قیمت سانگ یانگ جدید Korando

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ