هتک حرمت دو دختر جوان در باغ کرج

0

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری دو سارق آزارگر خبر داد و گفت: اوایل مرداد امسال ماموران کلانتری ۱۷ مهرویلا هنگام گشت زنی به دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت که با سرعت در حرکت بودند، ظنین شدند. ماموران از آنها خواستند توقف کنند، اما این دو نفر بدون توجه به اخطارهای پلیس متواری شدند.

سرهنگ سیدحسین سیدحقیقی افزود: در پی فرار این دو جوان، ماموران به تعقیب آنها پرداخته و در یک تعقیب و گریز، موتورسیکلت متهمان به دلیل سرعت زیاد واژگون شد و ماموران یکی از آنها را دستگیر کردند، اما دیگر راکب موتورسیکلت متواری شد. وی یادآور شد: در بازرسی از جوان بازداشت شده، قمه، چاقو و سه عدد گوشی تلفن همراه به دست آمد. ماموران احتمال دادند او و همدست فراری اش در زمینه دزدی و زورگیری توام با خشونت از شهروندان فعالیت دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: ماموران در ادامه تحقیقات، هویت مالکان گوشی های مکشوفه را به دست آوردند و با احضار آنها به مرکز پلیس متوجه شدند، اموال آنها چند روز پیش و در محله های کرج از سوی متهم و همدستش با تهدید چاقو و قمه سرقت شده است.

سیدحقیقی افزود: در تحقیقات از مالباختگان مشخص شد، متهم و همدست فراری اش در صورت مقاومت مالباختگان، آنها را با قمه و چاقو زخمی و آنها را تهدید کرده بودند در صورت شکایت جانشان را خواهند گرفت که این تهدید باعث شده بود تعدادی از مالباختگان از متهمان شکایت نکنند. با اطلاعات به دست آمده از این شاکیان، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شده و متهم تحت بازجویی دوباره قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: متهم وقتی در مواجهه حضوری با شاکیان قرار گرفت، بناچار راز جرایم خود و همدست فراری اش را فاش کرد و گفت من و همدستم چندی پیش از زندان آزاد شدیم و بار دیگر سرقت را آغاز کردیم. فرمانده انتظامی شهرستان کرج یادآور شد: در پی اعتراف متهم، همدست فراری وی نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دو روز پیش دستگیر شد. او نیز با انتقال به مرکز پلیس و مواجهه حضوری با دیگر متهم پرونده، به زورگیری های خشن در ماهدشت، محمدشهر و دیگر مناطق شهر کرج اعتراف کرد.

وی گفت: در حالی که تحقیق از متهمان ادامه داشت، ماموران اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می داد تصویر این دو متهم با تصاویر رایانه ای از دو مرد جوان که به اتهام آدم ربایی و آزار و اذیت دو زن جوان تحت تعقیب پلیس هستند، مطابقت دارد. بنابراین بازجویی از دو متهم شرور ادامه یافت و آنها راز این جرایم تلخ را فاش کردند. سیدحقیقی خاطرنشان کرد: در تحقیق از متهمان مشخص شد، آنها در منطقه محمدشهر کرج طی دو مرحله با سد کردن راه دو زن جوان، با زور و با تهدید آنها را ربوده و در باغ متروکه ای در حومه شهر مورد آزار و اذیت قرار داده اند.

با صدور قرار قانونی برای متهمان، آنها برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفتند. افرادی که در دام متهمان گرفتار شده اند، می توانند برای شکایت از این دو شرور و به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ