آخرین وضعیت پرونده‌های مهدی هاشمی، صبا آذرپیک، میرزایی‌حکمتی و…

0

سیدمحمودعلیزاده طباطبایی آخرین وضعیت پرونده‌های صبا آذرپیک، میرزایی‌حکمتی، مهدی هاشمی، عبدالحسین هراتی و حسین نورانی‌نژاد را تشریح کرد.

این وکیل دادگستری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پرونده «صبا آذرپیک»، اظهار کرد: این موکلم دو پرونده دارد و پرونده اول وی با عنوان اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام و نشر اکاذیب تشکیل شده که مربوط به سال ۸۹ است و این پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران ارسال شده است ولی هنوز دادگاه تصمیمی در خصوص پرونده موکلم اتخاذ نکرده است.
جرم مهدی هاشمی بیوگرافی عبدالحسین هراتی بیوگرافی صبا آذرپیک بیوگرافی حسین نورایی نژاد بیوگرافی امیر میرزایی حکمتی
وی افزود: پرونده دیگر خانم آذرپیک در مرحله تحقیقات مقدماتی و در دادسراست که از اتهامات موکلم در این پرونده اطلاعی ندارم و بنده معتقدم که باید هر چه سریعتر این دو پرونده با هم تجمیع شوند.
علیزاده‌طباطبایی درباره آخرین وضعیت پرونده «حسین نورانی‌نژاد» دیگر موکلش اظهار کرد: موکلم به ۶ سال حبس محکوم شده بود که تقاضای تجدید نظر نسبت به رای صادره از شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی را ارایه دادیم و اکنون پرونده موکلم به شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر ارسال شده است.
وی در مورد پرونده «امیر میرزایی حکمتی» که با حکم دادگاه انقلاب به ۱۰ سال حبس محکوم شده است، گفت: درخواست اعاده دادرسی برای رسیدگی مجدد به پرونده را به دادسرا ارائه کردیم و پیش از ارسال پرونده به دیوان عالی کشور نقایص آن برطرف شد و اکنون منتظر تعیین شعبه از سوی دیوان عالی کشور هستیم.
جرم مهدی هاشمی بیوگرافی عبدالحسین هراتی بیوگرافی صبا آذرپیک بیوگرافی حسین نورایی نژاد بیوگرافی امیر میرزایی حکمتی
علیزاده طباطبایی همچنین درباره آخرین وضعیت پرونده «عبدالحسین هراتی» دیگر موکلش نیز اظهار کرد: در حال حاضر منتظر تعیین وقت جلسه برگزاری دادگاه موکلم هستم.
وکیل مدافع «مهدی هاشمی» از برگزاری جلسه بعدی دادگاه این موکلش اظهار بی اطلاعی کرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ