زیباترین دختر دانش آموز چینی + عکس

3

تعریف زیبایی بسیار گسترده است و شاید اولین معنی که به ذهن ما می رسد معنای ظاهری آن باشد. همه با دیدن این کلمه زیبایی را تنها در چهره می بینیم اما گاهی این درون و اعمال انسان است که زیبایی یک فرد را می سازد و این زیبایی هیچگاه از بین نمی رود.

هی کن جیاو” دختر بچه ۱۳ ساله است که در منطقه “هونان” در چین زندگی می کند و از او می توانیم به عنوان یک مثال درست از انسان پاک و درست یاد کنیم و دوستی را به معنای کامل تمام کرده است تا حالا مردم چین به او لقب”زیباترین دانش آموز چین” را بدهند.
عکس های جالب و زیبا عکس دختر زیبا زیباترین دختر دختر زیبا اخبار جالب
داستان از این قرار است که سه سال پیش و زمانی که “کن جیاو” تنها ۹ سال سن داشت متوجه شد که بهترین دوستش بر اثر یک بیماری قدرت حرکت را از دست داده است و دیگر نمی تواند راه برود به همین خاطر توانایی حضور در مدرسه را ندارد و از آنجایی که خانواده اش بضاعت مالی خوبی ندارند قادر به گرفتن سرویس مدرسه یا کلا حمل و نقل او به مدرسه نیستند.
این دختر اما رفیق صمیمی خود را رها نکرد و از سه سال پیش تا به حال هر روز او را پشت خود حمل می کند و به مدرسه می برد. او در تمام این سه سال مسیر ۶ کیلومتری تا مدرسه را پیموده است و همکلاسی و دوست صمیمی خود را به کلاس ها رسانده.
عکس های جالب و زیبا عکس دختر زیبا زیباترین دختر دختر زیبا اخبار جالب
این دختر باعث شد تا رسانه های چینی به او لقب “زیباترین دانش آموز چین” را بدهند و حالا مسئولین برای آن ها یک صندلی چرخ دار تهیه کرده اند و “کن جیاو” هر روز او را با صندلی چرخ دار به مدرسه می برد سپس دوستش را بغل می کند به طبقه دوم می برد.
او در مورد کار خود می گوید:” من به دوستم علاقه دارم و به هیچ عنوان برای دیده شدن این کار را انجام نداده ام. من دوست ندارم کلاس را بدون او ببینم و برای اینکه روز خوبی داشته باشم حتما باید همراه او باشم.”
عکس های جالب و زیبا عکس دختر زیبا زیباترین دختر دختر زیبا اخبار جالب
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. عسل می گوید

    خدای من …خدای من… درود به انسانیت …بگوچراخدااز افرینش انسان ناامید نیست !حق داره هنوز انسانیت وجود داره …خداروشکر .

  2. حسين می گوید

    چقد قشنگ …..حالم خوب شد …….بعضی ها چه قلبی دارند ….واقعا زیباترین دختر چین و شاید هم دنیا …..حالا ما ….نه حال خودمونو داریم نه حال دیگرانو ….مرتب هم نق می زنیم ….راسی بیایم یه لحظه افکار و رفتار خودمونو با این دختر مهربون مقایسه کنیم ..خدائیش من که مفت نمی ارزم شمارو نمی دونم…

  3. شمس الله می گوید

    من اگه میخواستم این کار رو بکنم، خانوادم میگفتن خاک بر سرت مگه حمال مردمی؟