قتل زن و مادر زن با شلیک گلوله

0

مردی که در پی مشاجره با مادر همسرش، او و زنش را کشته بود، از سوی پلیس آگاهی شهرستان کرد کوی استان گلستان دستگیر شد.

 قتل همسر قتل مادر زن قتل زن حوادث گلستان اخبار گلستان اخبار قتل اخبار حوادث

فرمانده انتظامی شهرستان کرد کوی در این باره به جام جم گفت: شانزدهم مرداد امسال مردی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از تیراندازی در خانه همسایه شان در یکی از روستاهای این شهر خبر داد. ماموران با اعزام به محل، تحقیق در این زمینه را آغاز کردند.

سرهنگ محمود علی فرد افزود: به گفته یکی از همسایه ها، وی پس از شنیدن صدای تیراندازی، داماد همسایه شان را دیده که با لباس خون آلود از خانه خارج شده است.

وی یادآورشد: کارآگاهان با ورود به خانه این زن، اجساد یک زن جوان و یک زن میانسال را کشف کردند. بررسی ها معلوم کرد، آنها بر اثر شلیک گلوله کشته شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی خاطرنشان کرد: با کشف اجساد و گزارش موضوع به بازپرس ویژه قتل دادسرا، اجساد مادر و دختر به پزشکی قانونی منتقل شد.

با تشکیل پرونده و به دستور قضایی، داماد خانواده به عنوان عامل این جنایت تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. در حالی که پاتوق های احتمالی قاتل فراری زیر نظر گرفته شده بود، کارآگاهان مطلع شدند وی به خانه پدری اش بازگشته است که بلافاصله دستگیر شد.

علی فرد افزود: متهم در بازجویی به قتل همسر و مادرزنش اعتراف کرد و درباره انگیزه اش گفت که از مدتی پیش به رفتار همسرش سوءظن داشته که به همین دلیل همسر وی نیز همراه دو فرزندش قهر کرده و به خانه مادرش رفته بود.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی عنوان کرد: طبق گفته های متهم، وی یک روز پیش از حادثه بچه ها را نزد خود می آورد و روز بعد برای باز گرداندن همسرش اقدام و با مادرزنش مشاجره می کند. به همین دلیل به قصد انتقام هر دوی آنها را با یک قبضه سلاح شکاری می کشد.

با صدور قرار قانونی برای متهم به قتل، او روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ