عامل اغفال ۵۰۰ زن ایرانی دستگیر شد

0

رییس پلیس فتا استان مرکزی از دستگیری پسر جوانی که با راه اندازی سایت های اینترنتی از بانوان اخاذی می کرد، خبر داد.

 در اوایل سال جاری زنی جوان با حضور در پلیس فتا استان مرکزی از پسری به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی مشخص شد، او در فضای مجازی و در حین وبگردی به سایتی برخورد می کند و با خواندن محتوای سایت با پسری جوان که اعلام می دارد در زمینه عکاسی فعالیت دارد آشنا شده و با شماره تماس هایی که در این سایت قرار داده بود تماس گرفته و پس از چندین بار تماس تلفنی، پسر جوان اعتماد وی را جلب می کند.

در تماس آخر پسر جوان اذعان می دارد که در حال حاضر در شمال کشور به سر برده و مدارک و کیف پولش را گم کرده و قادر به بازگشت به تهران نمی باشد و دختر جوان نیز با توجه به اعتماد نابجایی که نسبت به وی داشته مبلغ دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به شماره حساب اعلامی واریز می نماید.

پس از واریز مبلغ، پسر جوان دیگر پاسخگوی تلفن های خود نبوده و ارتباطش با شاکی قطع می شود که در این هنگام دختر جوان متوجه کلاهبرداری او می شود.

با تشکیل پرونده و دستور قضایی تحقیقات پلیس برای دستگیری مرد کلاهبردار آغاز شد و در بررسی های مقدماتی مشخص شد که متهم با قرار دادن مطالب جذاب و خواندنی و شماره تماس خود در سایت های مختلف سعی بر اغفال و کلاهبرداری از بانوان دارد.

رییس پلیس فتا استان مرکزی به عملیات شناسایی تخصصی پلیس در دستگیری متهم اشاره داشت و افزود: در تحقیقاتی فنی و پلیسی و با جمع آوری دلایل و شواهد متعدد، کارشناسان پلیس فتا استان مرکزی متهم را در یکی از شهرهای شمالی کشور شناسایی کردند و با اخذ نیابت قضایی، وی در عملیاتی غافلگیرانه در محل زندگی اش دستگیر و ۱۰ عدد سیم کارت، ۱۳ کارت عابر بانک و ادوات رایانه ای در زمینه ارتکاب جرم کشف شد.

به گفته سرگرد مصطفی نوروزی، این شخص با راه اندازی سایت های مختلف و با اغفال بانوان از ۵۰۰ نفر از در سراسر کشور کلاهبرداری کرده است.(باشگاه خبرنگاران)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ