روحانی سعودی: اقدام داعش در خرید و فروش زنان حلال است

2

مفتی وهابی و عضو هیئت علمای عربستان اقدام گروه تروریستی داعش در خرید و فروش زنان و دختران عراقی را تایید کرد و آن را حلال دانست.

 فیلم داعش فتوا وهابی عکس داعش زن عراقی دختر عراقی
به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه خبری المسله از بغداد ، صالح الفوزان در فیلمی که از او منتشر شد، گفت: اقدام داعش در خرید و فروش زنان و دختران عراقی حلال است و هیچ منع شرعی ندارد.
عناصر گروه تروریستی تکفیری – بعثی داعش اخیرا صدها نفر از زنان وابسته به اقلیت ها را در عراق تصاحب کردند و در بازار به فروش رساندند.
هلال احمر عراق در بیانیه ای اعلام کرد:« عناصر داعش  پس از کنترل شهر سنجار صدها  خانواده را به اسارت گرفتند و پس از کشتن مردان ، زنان ایزدی را با خود بردند تا به عنوان برده و کنیز نگهداری کنند یا بفروشند.
در سال ۲۰۱۳ یاسر العجلونی، از شیوخ سلفی در اردن، فتوا داده بود در درگیری های سوریه تملک زنان و دختران (برای گروههای مسلح مخالف) مجاز است.
وی در این فتوا که در فیسبوک منتشر کرده بود نوشت:« به خواست خدا به زودی ویدیوهایی منتشر می کنم که در آنها برده داری و کنیزداری در درگیری های شام مجاز شمرده می شود… آنان( تروریستها ) می توانند زنان را به مالکیت خود در آورند و بدون مهریه و عقد ازدواج با آنان نکاح کنند و اگر فرزندی نیز از این راه متولد شود پدر چنین فرزندانی در مراکز شرعی مشخص می شود پس مجاهدان( تروریستها ) زنان  و دختران را به مالکیت خود در آورند که این کار مطابق با گفته خداوند در قرآن کریم است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. سيدمحمدنيكوزاد می گوید

    صالح الفوزان .سگ حرامزاده .بی پدرومادر …زاده بی همه چیز .حرام لقمه .حرومی .

    1. سیمین می گوید

      تو رو خدا به سگ توهین نکنید. حیوانات زبان بسته که کوچکترین گناهی ندارند و در مقایسه با این آدمها خیلی با اخلاق تر و شریف ترند چرا همیشه تکیه کلام ما هستند.انسان هم باید بتونه با گناه خودش و ماهیت خودش روبرو بشه. اگه انسان به خودش اشرف مخلوقات میگه در عین حال باید قبول کنه طوری آفریده شده که زمانهایی هم پست ترین موجودات میتونه باشه.