جذب دختران فراری برای «زورگیری» و سرقت به عنف در پایتخت!

0

سرکلانتر هشتم پلیس پایتخت از انهدام باندی خبرداد که با جذب دختران فراری از مردم زورگیری می‌کردند.

سرهنگ مهرزاد بیژن نیا در گغت وگویی در تشریح چزئیات این خبر گفت: پیرو وقوع سرقت‌های متعدد به عنف و کیف قاپی، پیگیری این سرقت‌ها و شناسایی سارقین با تشکیل اکیپ های ویژه در دستور کار قرار گرفت.

دختر فراری دختر تهرانی دختر ایرانی حوادث تهران اخبار تهران

وی با بیان اینکه در بررسی‌ها مشخص شد دو نفر از افراد جوان به نام «فرامرز» ۲۳ساله و «جبار» ۲۵ساله با اغفال دختران نوجوان و سابقه‌دار اقدام به تشکیل باندی و اخاذی و زورگیری از مردم کردند گفت: بررسی‌ها نشان داد که این افراد انواع سرقت از جمله سرقت به عنف، زورگیری و سرقت خودرو را در کارنامه خود دارند.

بیژن نیا با بیان اینکه در بیست و دوم تیرماه امسال گشت ویژه تجسس کلانتری ۱۰۸ نواب در حین گشت زنی و انجام امورات محوله در تقاطع بهنود متوجه این دو نفر می‌شوند گفت: فرامرز و جبار با موتورسیکلت آپاچی باهم در حرکت بودند و یک دختر نوجوان هم ترک‌ موتورشان سوار بود که سریعاً اقدام به دستگیری این افراد کردند.

سرکلانتر هشتم پلیس پایتخت گفت: در بررسی‌های تکمیلی از این دختر جوان که خود را نازنین ۱۸ ساله معرفی کرده بود، مشخص شد وی از خانه متواری شده و توسط این افراد مورد اغفال قرار گرفته و از این دختر در کار سرقت به عنف و زورگیری سوء استفاده می‌شود.

بیژن نیا با بیان اینکه با اعترافات این دخترجوان مشخص شد که این افراد در کل تهران سرقت می‌کنند که در بازرسی از محلی این افراد، یک قبضه چاقو نیز کشف شد، گفت: هر سه نفر برای رسیدگی به کلانتری انتقال و در این خصوص پرونده ای تشکیل و برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایم متهمان و واکاوی زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

منبع:ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ