ایراد ارشاد به سر تراشیده “رویا تیموریان” + عکس

0

به گفته علی زمانی عصمتی، شورای پروانه نمایش به تازگی اصلاحات دیگری را به فیلم «شیفتگی» وارد کرده‌اند که باید آن‌ها را اعمال کند.

همسر رویا تیموریان بیوگرافی لیلا زارع بیوگرافی علی زمانی عصمتی بیوگرافی رویا تیموریان

کارگردان «شیفتگی» درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم گفت: طی روزهای گذشته به وزارت ارشاد مراجعه کردم و با یکی از اعضای شورای پروانه نمایش صحبت‌هایی داشتم. موارد اصلاحیه‌ای را به من ارائه کردند که باید بر فیلم اعمال کنم اما اگر من این کار را انجام دهم به کلیت فیلم لطمه‌های جدی وارد خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که به این فیلم ایراد گرفتند و ماجرا هنوز ادامه دارد، بحث حجاب رویا تیموریان است. با بحثی که با یکی از دوستان داشتم گفتند عده‌ای از مراجع فتوا داده‌اند که اگر زن سرش تراشیده باشد مشکلی ندارد و تعدادی دیگر از مراجع و بزرگان دین نظر دیگری دارند.

همسر رویا تیموریان بیوگرافی لیلا زارع بیوگرافی علی زمانی عصمتی بیوگرافی رویا تیموریان

زمانی عصمتی با اشاره به اینکه حذف پلان‌هایی که رویا تیموریان با سر تراشیده حضور دارد فیلم را کاملا بهم می‌ریزد، خاطرنشان کرد: من اگر بخواهم این پلان‌ها را از فیلم حذف کنم به کلیت فیلم لطمه جدی وارد خواهد شد. بحث من بر سر این است که ما قبل از این هم در سینمای ایران فیلم‌های این چنینی داشتیم و بازیگران با سر تراشیده در فیلم‌ها ظاهر شده بودند.

کارگردان فیلم «اوریون» یادآور شد: تمام تلاشم این است که فیلم بتواند بدون اصلاحیه پروانه نمایش اخذ کند. من به اکران محدود در گروه «هنر و تجربه» هم قانع هستم و به دنبال اکران پیچیده و خاصی برای این فیلم نیستم.

وی درباره فعالیت‌های تازه‌اش در حوزه سینما گفت: فیلمنامه با نام موقت «شبی که شهردار شهر را آلوده کرد» آماده دارم و درخواست پروانه ساخت خودم را هم به سازمان سینمایی ارائه دادم. دوستان اصلاحاتی به این فیلمنامه ارائه کردند که قرار است آن‌ها را برطرف کنم و مجدد درخواست پروانه ساخت بدهم. تلاشم این است که اگر مقدمات ساخت این فیلم فراهم شود آن را برای حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر آماده کنم.

همسر رویا تیموریان بیوگرافی لیلا زارع بیوگرافی علی زمانی عصمتی بیوگرافی رویا تیموریان

«شیفتگی» عنوان تازه ترین فیلم علی زمانی عصمتی است که در بخش مسابقه سی و دومین جشنواره فیلم فجر حاضر بود.

در این فیلم رویا تیموریان، لیلا زارع و …. به ایفای نقش می‌پردازند. داستان فیلم درباره شایسته زنی است که بیش از سی سال است وجه زنانه خود را فراموش کرده است. او پس از آشنایی با یک موزیسین جوان به نام غوغا و کمک به او برای رفع گرفتاریش خود نیز دچار دگردیسی می‌شود. (خبرگزاری مهر)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ