رویانیان مبلغ قرارداد علی دایی را فاش کرد

0

داستان قرارداد علی دایی این روزها و به ویژه با نتایج و عملکرد نه چندان قابل دفاع پرسپولیس، به بحث روز فوتبال ایران تبدیل شده است. دایی با حقوق ۲.۱ میلیاردی برای یک سال، گرانترین مربی فوتبال ایران به شمار می رود و مدیریت فعلی پرسپولیس این رقم را حاصل قرارداد رویانیان با سرمربی فعلی سرخپوشان می داند. مدیرعامل قبلی پرسپولیس اما این موضوع را نمی پذیرد.

قرارداد علی دایی درآمد علی دایی ثروت علی دایی بیوگرافی محمد رویانیان بیوگرافی علی دایی
راستش قرارداد من با علی آقای دایی برای یک سال یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بود که تمام پول قراردادش را هم در همان زمان به او داده بودم. البته یک پاداش در صورت کسب سهمیه آسیایی هم داشت که برای سال اول بیشتر از ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون نمی شد. قرار ما با دایی این بود که خودش پول مالیاتش را بپردازد پس قراردادش به بالای دو میلیارد نمی رسید.
مدیرعامل پیشین پرسپولیس تاکید دارد که قراردادی ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی با دایی بسته و قرار بوده هر سال ۲۰ درصد به این مبلغ اضافه شود: «ما قراردادمان ۳ ساله بود اما در پایان هر سال امکان مذاکره برای تمدیدش را داشتیم. می توانستند این قرارداد را تمدید نکنند. اگر خودشان تمدید کردند که باید خودشان هم پاسخگو باشند. قرارداد من با دایی ۳ ساله بود. یکسری آپشن داشت و سالی ۲۰ درصد روی رقم پایه قرارداد می رفت. من هیچ شرط فسخی هم در قرارداد نگذاشتم. انچه من بسته بودم به هیچ وجه ۲ میلیارد نمی شد، مالیات هم بر عهده خود دایی بود».
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ