مربی و بازیکن مشهور فوتبال قبل از عمل زیبایی! +عکس

0

حمید درخشان یکی از برترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس است، پیشکسوتی که چهره اش نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است!

 در عکس زیر او را در اوج جوانی می بینید، یعنی زمانی که نه مو کاشته بود نه بینی عمل کرده بود. این عکس بریده ای از یک مجله قدیمی ورزشی است که در آن زمان با تمجید از حمید درخشان وی را یک علی پروین دیگر معرفی کرده بود:

همسر حمید درخشان سوابق حمید درخشان بیوگرافی حمید درخشان

 

حمید درخشان (متولد ۳ بهمن ۱۳۳۷ در تهران) بازیکن بازنشسته و مربی کنونی فوتبال است. وی سابقه بازی در باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران و تیم ملی فوتبال ایران را دارد. وی هم‌اکنون سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان می‌باشد.

 

در سن هفده سالگی از تیم مزدا به پرسپولیس آمد. چهاردهم شهریور سال ۱۳۵۹ برای اولین بار پیراهن تیم ملی را مقابل امارات بر تن کرد. بازیگردان اصلی ایران در جام ملت‌های ۱۹۸۴ بود و در سال بعد به عنوان بازیکن سال ایران انتخاب شد. او چهار سال از تیم ملی دور بود و در سال ۱۳۶۹ با حضور پروین به تیم ملی برگشت. در سال ۱۳۷۲ و در سن سی و پنج سالگی از فوتبال ملّی خداحافظی کرد.

همسر حمید درخشان سوابق حمید درخشان بیوگرافی حمید درخشان

درخشان مربی‌گری را از تیم باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران در به عنوان سرمربی موقت و به عنوان دستیار شروع کرد، وی از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۱ سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال ایران ایران بود، او در سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۲ سرمربی تیم‌های سرخپوشان و هما شد، پس از چند سال مقوفه و در سال ۱۳۸۸ به تیم پیکان رفت و هدایت این تیم را به عهده گرفت  اما در یک سال یعنی در سال ۱۳۸۹ به تیم شهرداری تبریز رفت، وی از اوایل تیر تا مهر ۱۳۹۰ سرمربی باشگاه فوتبال شاهین بوشهر بود.او مجدداً برای ۵ بازی به شاهین برگشت و در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۳۹۱ مجدداً استعفا کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ