نخستین فیلم از گروگان ملی پوش آزاد شده / اظهارات تکان دهنده حامد صداقتی از جنایات گروگانگیران + دانلود

0

حامد صداقتی شمشیرباز تیم ملی با تشریح نحوه گروگان گرفته شدن خود و همراهش، گفت: در مدت اسارت، در کوه ها و در یک غار نگه داری می شدیم. روزانه یک وعده غذا و یک شیشه آب برای زنده ماندن به ما می دادند و چیزی به جز یک پتو که روی آن نشسته بودیم، نداشتیم.

خانواده حامد صداقتی بیوگرافی حامد صداقتی

 حامد صداقتی، شمشیرباز تیم ملی کشورمان، نحوه گروگان گرفته شدن خود و همراهش را تشریح کرد.

صداقتی، در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما، با اشاره به اینکه در مدت اسارت در کوه ها و در یک غار نگه داری می شدند، گفت: گروگانگیران چند نفرمسلح را که صورتشان بسته بود، برای نگهبانی از ما گذاشته بودند و روزانه یک وعده غذا و یک شیشه آب برای زنده ماندن به ما می دادند و چیزی به جز یک پتو که روی آن نشسته بودیم، نداشتیم.

وی افزود : با تلاش و جدیت شورای تامین استان و سربازان گمنام امام زمان(عج) و همراهی معتمدان محلی ما آزاد شدیم.

مهدی حسینی قرالری، همراه صداقتی، که گروگان گرفته شده بود، نیز گفت: نهم اردیبهشت، حدود ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح با خودروی شخصی در حال تردد در مسیر ایرانشهر به خاش بودیم که خودروی مسلح و ناشناسی به ما فرمان ایست داد و با تیراندازی به خودرومان، مجبور به توقف شدیم.

وی با بیان اینکه افزون بر آقای صداقتی، یکی دیگر از دوستانمان نیز روی صندلی عقب نشسته بود، افزود: پس از توقف خودرو، متوجه شدیم دوستمان که عقب نشسته بود، به علت اصابت گلوله از ناحیه پا، زخمی شده بود که گروگان گیران پس از خروج ما از صحنه، وی را به ضرب گلوله کشتند.

حسینی قرالری، با اعلام اینکه در طول این مدت، گروگانگیران به آنها اجازه برقراری ارتباط با خانواده هایشان را نمی دادند، گفت: گروگانگیران به ما می گفتند از خانواده های ما ۴۰۰ میلیون تومان درخواست کرده اند که به یاری خداوند و با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) ناکام ماندند.

وی افزود: در درگیری سربازان گمنام امام زمان (عج) با گروگانگیران، شماری از گروگانگیران دستگیر و شماری هم متواری شدند.

با اقدامات اطلاعاتی و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری فرماندهی نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان و همچنین مردم و معتمدان استان، حامد صداقتی شمشیرباز تیم ملی کشورمان  و مهدی حسینی قرالری، همراه وی، دیروز پس از ۱۰۰ روز اسارت، از چنگال آدم‌ ربایان آزاد شدند.

حامد صداقتی ملی‌پوش شمشیربازی کشورمان دیروز از چنگال آدم‌ربایان آزاد شدند. این دو نفر فروردین ماه امسال از مسیر چابهار به سمت زاهدان، حدفاصل شهرستان خاش-ایرانشهر در محدوده روستای کارواندر توسط عناصر شرور که قصد باج‌خواهی داشتند، به اسارت درآمده بودند

 در حادثه گروگانگیری یکی از سرنشینان خودرو کشته شده بود و دو تن دیگر به اسارت درآمده بودند تا سرانجام عصر دیروز، مقامات امنیتی سیستان و بلوچستان خبر آزادی این ملی پوش شمشیر بازی کشورمان را اعلام کردند.

[jwplayer player=”1″ mediaid=”33107″]

دانلود فیلم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ