۷ زن خطرناک گروه تروریستی داعش را بشناسید / دوقلوهای انگلیسی هم هستند

2

پایگاه خبری الحدث پرس عراق ۷ زن خطرناک داعشی را که در جهان عرب معروفیتی دارند و نقش بارزی در تشکیلات گروه داعش دارند معرفی کرده است.

 داعش یکی از خطرناک ترین و سازمان یافته ترین گروه تروریستی است که تاکنون تشکیل شده  و توانسته شاخه زنان را هم سازماندهی کند.

عکس داعش زن داعش دختر داعش تجاوز جنسی داعش

۱-دوقلوهای انگلیسی:

سلمی و زهره سومالی الاصل هستند و تبعه انگلستان. این دو زن در ماه گذشته میلادی به سوریه منتقل شدند تا به داعش بپیوندند و همزمان با به دست گرفتن سلاح، به مردان داعش خدمات جنسی ارائه دهند. یکی از این دو نام ام جعفر را به خود نهاده است و گفته می شود به لقب خود (دوقلوهای تروریست) افتخار می کنند.

روزنامه دیلی میل انگلستان نیز در خبری نوشته است که دوقلوها تعهد داده اند که به انگلستان بازنگردند و آموزش کامل استفاده از نارنجک و تیراندازی با کلاشینکوف را گذرانده اند.

۲-ام مقداد:

این زن به امیر زنان داعش معروف است. مسئول سربازگیری از زنان و دختران جوان در استان الانبار عراق است و تابعیتی عربستانی دارد. وی ۴۵ ساله است و در ‍ژانویه گذشته یک بار دستگیر شده بود.

۳-ام مهاجر:

به عنوان مسئول گردان «الخنساء» در رقه سوریه شناخته می شود که شامل ۶۰ زن مسلح می شود. ام مهاجر تابعیت تونسی دارد و با همسرش به سوریه برای پیوستن به داعش رفت. همچنین این زوج دختران خود را به عقد نکاح اعضای داعش در آورده اند.

زنان این گردان، با پوشیه مشکی بر صورتشان و حمل سلاحهای کشنده معروفند.

یکی از شرایط پیوستن به گردان زنان داعشی، سن بالای ۱۸ و پایین تر از ۲۵ سال است.

۴- ندی القحطانی:

اولین زن عربستانی است که به همراه برادرش که یکی از اعضای فعال داعش است به این گروه ملحق شد و نام خود را ام جلیبیب گذاشت. او همسرش را طلاق داده و کودکانش را رها کرده است. بر این باور است که اکثر مردان بی عرضه اند و به عنوان اولین زن داعشی برای انجام عملیات انتحاری اعلام آمادگی کرده است.

ام جلیبیب ارتش آزاد سوریه (گروه دیگر مخالف اسد) را متهم به هدف قرار دادن داعشی ها در تل رفعت کرده است و از آنها نفرت دارد.

۵-ام لیث:

این زن، مهاجری انگلیسی است که کسی نام واقعی او را نمی داند اما نام ام لیث را برگزیده است. او دائما زنان غربی را به پیوستن به داعش تشویق می کند و گفته است زنان برای ادای تکلیف خود در جهاد نکاح نباید گوش بدهند که دنیا درباره آنها چه می گوید.

۶-ام حارثه:

شبکه العربیه گزارش داده است که ام حارثه دوست نزدیک ام لیث است. صفحات فعالی در شبکه های اجتماعی دارد و به انگلیسی می نویسد. ضمنا عضو گردان «الخنساء» هم هست. دائما تصاویر پیروزی های داعش در سوریه را منتشر می کند. از جمله تصاویر منتشر شده به دست او سر بریده سربازان سوریه در عید فطر است.

شبکه خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. حجت الله می گوید

    این عکس پایینی که شمشیر داره یک زن نینجاست!!!! من این عکسو شیش سال پیش دیدم!!!! اصلا از چشماش معلومه چشم بادومیه!! بالایی دست راستم که معلومه تبلیغ آرایش چشمه! پایینی دست راستم که اصلا معلوم نیست چیه!! همون بالایی دست چپ کافی بود و موضوعو نشون میداد
    ولی درکل مرگ بر داعش!! ایشالا با ظهور هر چه زودتر امام زمان(عج) ریششون کنده شه!!!!
    اللهم عجل الولیک الفرج

  2. شهریار می گوید

    واقعا به تمام معنا حیوانند زنای هرزه ای که به اسم دین دست به هر فاحشگی می زنند خاک بر سرشون