اتهام سنگین دادکان به وزیر دولت حسن روحانی

0

محمد دادکان مدعی شد که وزارت ورزش دولت حسن روحانی جامعه فوتبال را آلوده تر از گذشته کرده است.

دادکان شب گذشته در یک مناظره جنجالی با امیر رضا خادم معاون وزیر ورزش اظهارات جالبی را مطرح کرد. او در بخشی از سخنانش گفت: آقای خادم! در کشور هستند کسانی که نمی‌توانند ۲۰۰هزار تومان شهریه دانشگاه را پرداخت کنند اما شما ۲ میلیارد تومان به یک مربی می‌پردازید و در تلویزیون شعار می‌دهید مقابل پرداخت‌های بی‌رویه می‌ایستیم. انتقاد من از شما این است که وقتی نمی‌توانید مقابل قراردادهای میلیاردی بایستید چرا شعار می‌دهید؟ حال که ۳۰ درصد مبلغ قراردادها اضافه شده است شما و وزیر ورزش باید پاسخگو باشید.
سوابق محمد دادکان سوابق امیررضا خادم بیوگرافی محمد دادکان بیوگرافی امیررضا خادم

وی مدعی شد: شما و آقای وزیر می‌خواستید نقش رابین هود را بازی کنید اما جامعه‌ فوتبال را آلوده‌تر کردید. کار فوتبال ما به جایی رسیده است که بازیکنی که ۵۰۰ میلیون ارزش دارد یک میلیارد تومان می‌گیرد.

دادکان تاکید کرد: شما فقط برای وزش حاشیه درست کردید. من معتقدم باید برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید سقفی تعیین می‌کردید و اجازه نمی‌دادید بیش از این هزینه کنند.

دادکان که اکنون استاد دانشگاه است، از سال ۱۳۵۴ تا ۱۳۶۱ بازیکن پرسپولیس بود و بعدها، به ریاست فدراسیون فوتبال هم رسید اما « محمد علی آبادی» رییس سازمان تربیت بدنی در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد وی را از این سمت برکنار کرد.

او که از اصلاح طلبان به شمار می رود و همواره یکی از منتقدان مدیریت کنونی ورزش ایران است، از گزینه های معرفی برای وزارت ورزش و جوانان در دوره ریاست جمهوری روحانی نیز بود اما به دلایلی نامعلوم، به عنوان وزیر به مجلس پیشنهاد نشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ