۶ پزشک شیطانی در تاریخ + عکس

0

دانشمندان انسان هایی هستند که برای بهبود وضع زندگی و به طور کلی برای آینده انسان ها تلاش می کنند. این افراد می توانند پزشکان طب یا دانشمندانی در رشته های مختلف باشند.

پزشکان روزانه با بیمارهای مختلفی سرو کار دارند و روز خود را به معالجه و درمان آن ها می گذرانند. این افراد در کار خود متخصص بوده و بیماران نیز به آن ها اعتماد می کنند اما همه پزشکان دنیا به این اعتماد جواب صادقانه نمی دهند و برخی از آن ها روحیات بسیار شیطانی دارند. این پزشکان دست به آدمکشی زده و انسان های بسیاری را نابود می کنند.

جک کورکیان

عکس قاتل اخبار جالب

یکی از بزرگترین قاتلان جوامع امروزی که نام دکتر را روی خودش قرار داده بود، “جک کورکیان” بود. این پزشک به عنوان یک قاتل بالفطره شناخته می شود زیرا او بیمارانی که بسیار مریض بودند را به مردن تشویق می کرد و خودش آن ها را خیلی راحت و با استفاده از دستگاه های شیطانی که ساخته بود می کشت. راه اول وارد کردن تعدادی سم و ماده شیمیایی به بدن بود و دیگری استفاده از ماسک های گاز بود. او در طول فعالیتش نزدیک به ۱۳۰ بیمار را کشت و سرانجام دستگیر شد. در بین سال های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ در زندان بود اما اکنون با آزادی مشروط از زندان خارج شده است.

دکتر جوزف منگله

عکس قاتل اخبار جالب

این پزشک که در دوران جنگ جهانی در گروه اس اس عضو بود به عنوان یکی از سران ارشد این گروه در تیم پزشکی شناخته می شد. این مرد مامور بود تا آزمایشات مختلف را به روی زندانیان انجام دهد و از این رو به او لقب “فرشته مرگ” را داده بودند. او معمولا بدون بیهوش کردن بیمار بر روی او عمل جراحی انجام میداد و البته عادت به کشتن تمامی بیمارها داشت. در طول دوران پزشکی اش بیش از ۱۰۰۰ بیمار و زندانی را کشت. او پس از پایان جنگ به آمریکای جنوبی فرار کرد و تاسال ۱۹۷۹ که مرد در همانجا ماند.

مایک سوانگو

عکس قاتل اخبار جالب

یکی از قاتلان آمریکایی که نام پزشکی را خدشه دار کرد “مایکل سوانگو” بود. این مرد در دوران دانشگاه علاقه بسیاری به خون و زخم های عمیق داشت و البته کارهای ترسناکی روی بیماران انجام میداد. پس از ورودش به دنیای پزشکی او شروع به کشتن بیماران خود کرد و بیش از ۶۰ نفر را کشت تا اینکه مسئولین بیمارستان به او مشکوک شدند اما این مرد سریعا از بیمارستان خارح شده و راننده آمبولانس شد. در همین حال او حتی به همکار خود نیز رحم نکرد و او را نیز کشت تا مانع کارهای شیطانی اش نباشد. پلیس به طور مخفیانه و با تحقیق روی این دکتر به قاتل بودن او پی برد و در سال ۱۹۹۷ دستگیرش کرد. این مرد برای همیشه و بدون هیچ تخفیفی به زندان محکوم شد.

جان بودکین ادامز

عکس قاتل اخبار جالب

یکی از پزشکان انگلیسی که در میان سال های ۱۹۴۶ تا ۱۹۵۶ طبابت می کرد “جان بوکین ادامز” بود. این مرد بیمارانی که سن بالایی داشتند مجبور می کرد تا وصیت نامه خود را نوشته و نام او را به عنوان یکی از سهم دارها ذکر کند سپس آن ها را می کشت و ثروتی را به دست می آورد. این مرد نزدیک به ۱۶۰ بیمار را به همین شکل کشت تا اینکه بالاخره دستگیر شد اما نکته جالب آن است که هیچگاه به عنوان قاتل شناخته نشد و توانست از دست قانون بگریزد. او پس از فرار از دست قانون دوباره کار طبابت و کشتار خود را آغاز کرد اما بازهم دولت انگلستان نتوانست او را دستگیر کند. پرونده این دکتر در قانون اساسی انگلستان را تغییر بزرگی ایجاد کرد.

اچ اچ هولمز

عکس قاتل اخبار جالب

یک پزشک آمریکایی دیگر که در سال های دور به قتل و کشتار دست زده است “اچ اچ هولمز” نام دارد. این مرد به نظر نزدیک به ۲۰۰ نفر را کشته است و از راه کشتن آن ها حتی کسب در آمد نیز کرده است. او در دوران دانشگاه اجساد تمرینی دانشجویان را می دزدید و برخی اندام های آن ها را به فروش می رساند. پس از دانشگاه به شیکاگو رفت و یک هتل ساخت اما درون هتلش اتاق هایی نیز برای شکنجه تعبیه کرد. خدمه هتل و بسیاری از مهمانان این هتل به طرزهای مشکوکی غیب می شدند و پس ازمدتی جسدشان پیدا میشد. این مرد تمامی قربانیان خود را شکنجه داده و سپس آن ها را می کشت. اوهمچنین اندام های داخلی بدن قربانیان را فروخته و کسب در آمد می کرد. او در سال ۱۸۹۷ دستگیر شد و دادگاه او را به اعدام با طناب دار محکوم کرد. هولمز به عنوان اولین قاتل سریالی آمریکا نیز شناخته می شود.

جایانت پاتل

عکس قاتل اخبار جالب

پزشکان آمریکایی علاقه خاصی به کشتن بیماران خود دارند و این مورد نه تنها در گذشته بلکه در سال های نه چندان دور نیز به چشم می خورد. “جایانت پاتل” پزشک آمریکایی است که در میان سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ دست به کشتن بیش از ۸۵ نفر از بیمارانش زد اما نکته جالب در مورد او این است که او در دادگاه به هیچ عنوان گناهکار شناخته نشد. این بی گناهی نه تنها یکبار بلکه دوبار در دادگاه به ثبت رسید. با این پرونده بسیاری سیستم قضایی این کشور را ضعیف و بدون قدرت اثبات دانستند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ