پسر بازیگر معروف بازداشت شد + عکس

0

رسانه‌های چین خبر داده‌اند که پلیس این کشور جیسی چان، پسر جکی چان ستاره سرشناس فیلم‌های اکشن هالیوود را به جرم مصرف ماری‌جوانا دستگیر کرده است. کای کو هنرپیشنه تایوانی هم به همراه جیسی چان دستگیر شده است.

همسر جکی چان بیوگرافی جکی چان jackie chan wife jackie chan

بنا بر اطلاعیه پلیس چین که در وبلاگ رسمی این نیرو منتشر شد، جیسی جان، ۳۱ ساله و کای کو، ۲۳ ساله پنج شنبه هفته گذشته (۱۴ اوت، ۲۳ مرداد) دستگیر شده‌اند: “آقای چان به اتهام فراهم کردن محلی برای دیگران که در آنجا مواد مخدر مصرف کنند بازداشت شده است.”

علاوه بر این در بازرسی از خانه جیسی چان بیش از صد گرم ماری جوانا پیدا شده است.

در صورتی که او مجرم شناخته شود تا سه سال زندان در انتظار اوست.

جکی چان که در سال ۲۰۰۹ از طرف پلیس چین به عنوان سفیر مبارزه با مخدر این نیرو معرفی شده بود درباره دستگیری پسرش اظهار نظری نکرده اما برای رسیدگی به این موضوع به چین سفر کرده است.

همسر جکی چان بیوگرافی جکی چان jackie chan wife jackie chan

«جکی چان»  (۶۰ ساله) بازیگر معروف فیلم‌های اکشن درسال ۱۹۵۴ در هنگ کنگ به‌دنیا آمد. پدرش«چارلز چان» و مادرش «لی‌لی چان» در سفارت فرانسه درهنگ‌کنگ کار می‌کردند.

وضعیت مالی خانواده چان آن‌قدر نامناسب بود که آنان می‌خواستندجکی پنج ساله را در برابر هزاروپانصد دلار به یک دکترانگلیسی بفروشند، اما از کارشان منصرف شدند وتصمیم گرفتند برای یافتن کار بهتر به استرالیا مهاجرت کنند. اما جکی را در سن هفت سالگی به‌یک پانسیون در هنگ‌کنگ فرستادند.[۱]

جکی از هفت‌سالگی به مدت ده سال، یعنی تا سال ۱۹۷۱ نزداستادی به‌نام «یوشان یوان» عملیات آکروبات، کونگ‌فو، اپرای چینی، پانتومیم و آواز راآموخت. ۸ ساله بود که در فیلم «هفت شانس‌کوچولو» نقش کوتاهی را بازی کرد. سپس به‌عنوان بازیگر خردسال در فیلم‌های موزیکال‌هنگ کنگی فعالیت داشت.

جکی چان در ابتدای ورود به حرفه فیلم سازی در فیلم‌های اژدها وارد می‌شود و خشم اژدهای بروس لی به عنوان سیاهی‌لشکر و بدل‌کار ایفای نقش نمود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ