محمد رضا پهلوی، قذافی و کندی، مشتریان روسپی‌خانه “مادام کلود” + عکس

0

ویلیام استیدیم خبرنگار، ۳۰ سال رازهای مادام کلود را که بزرگترین روسپی خانه را در فرانسه و اروپا اداره می کرد، حفظ کرد؛ با وجود این که نام های مشهوری در میان رهبران جهان، از مشتریان او بودند.

فیلم رابطه جنسی عکس روسپی خانه عکس رابطه جنسی

به گزارش العربیه به نقل از فیستی رو، اگر آن چه در خاطرات استیدیم آمده، واقعیت داشته باشد، دلیل پرده برنداشتن از این رازها در این همه سال، آشکار می شود چرا که او با این اقدام، زندگی خود را در معرض خطری بزرگ قرار می‌داد.

او در خاطراتش از نام های همچون جان کندی رئیس جمهوری سابق آمریکا، محمد رضا پهلوی شاه پیشین ایران و معمر قذافی رهبر سابق لیبی به عنوان مشتریان روسپی خانه های مادام کلود یاد می کند.

مشتریان روسپی خانه های مادام کلود تنها به رهبران جهان محدود نمی شد، بلکه شامل نام های مشهوری در میان بازیگران هم شده است از جمله مارلون براندو و رکس هریسون.

نام جانی انلی رئیس شرکت فیات و نظامیانی همچون ژنرال اسرائیلی موشه دایان نیز در این فهرست به چشم می خورد.

فیلم رابطه جنسی عکس روسپی خانه عکس رابطه جنسی

مادام کلود با وجود این که بر پایه های آموزه های کاتولیکی تربیت شده، اما او این آموزه ها را کنار گذاشت و به یک تن فروش تبدیل شد. این اتفاق پس از جنگ جهانی دوم روی داد. ۵ سال کافی بود که مادام کلود، این دختر جوان فرانسوی، بر سایر همکارانش غلبه کند و نخستین روسپی خانه را با مدیریت خود در شانزه لیزه افتتاح کند.

بسیاری بر این باور بودند که ارتباطات مادام کلود، گسترده و قوی است. در غیر این صورت او چگونه می توانست روسپی خانه علنی خود را در مرکز پایتخت فرانسه افتتاح کند. علاوه بر این، او با وزرای دولت جمهوری پنجم فرانسه از ابتدای سال ۱۹۵۸ ارتباط داشت.

فیلم رابطه جنسی عکس روسپی خانه عکس رابطه جنسی

اما اگر این اطلاعات آن زمان تنها گمانه زنی بود، اما خود او این اسرار را در فیلم مستندی فاش کرد.

ویلیام استیدیم در خاطرات خود از درخواست‌های مخصوص جان کندی رئیس جمهوری وقت آمریکا، از مادام کلود می‌گوید. درخواست هایی که کلود همیشه آنها را برآورده می‌کرد.

ویلیام استیدیم در خاطرات خود به مارک شاگال نقاش مشهور از شوروی اشاره می‌کند که می گوید، تابلوهایش را از روسپی خانه کلود گرته برداری می‌کند.

مادام کلود بعد از دستگیری در سال ۱۹۸۶
فیلم رابطه جنسی عکس روسپی خانه عکس رابطه جنسی

شایان ذکر است که پیشتر سینما نیز به زندگی مادام کلود در بیش از یک فیلم سینمایی، نگاهی کرده. نخستین آن ها در سال ۱۹۷۷ بود که فرانسواز فابیان فرانسوی، با ایفای نقش مادام کلود، نقش اول را در این فیلم داشت.

این بازیگر گفته های دخترانی که زیر دست مادام کلود را تایید کرد که می گفتند هیچ روزی با آن ها مهربان نبود به گونه ای که هیچکدام از آن ها سخن مهر آمیزی از او به یاد ندارند.

مشهور است که مادام کلود از زنان و مردان متنفر بود و آن ها را تنها کیف پول می دید. ابتکار اصطلاح «دختران تحت عرضه» به او منتسب می‌شود.

نقل می شود که او از عشق متنفر بود و می‌گفت: «مردم همواره برای دو چیز پول خرج خواهند کرد، غذا و عشق آماده برای فروش.. و من آشپزی بلد نیستم.»

فرارو
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ