برخورد وحشیانه اراذل اوباش داعش با زنان و دختران سنی + فیلم

1

فیلمی از ورود تروریست های تکفیری داعش به خانه یکی از شهروندان اهل سنت و شیوه برخورد آنها با زنان و دختران این خانواده، موجی از انزجار را در میان مخاطبان شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است.

فیلم داعش فیلم تجاوز جنسی عکس داعش تجاوز جنسی داعش اخبار داعش

تروریست های بعثی – تکفیری داعش درشرایطی ادعای برپایی مقررات صدر اسلام را دارند که اغلب آنها نه تنها به اصول ابتدایی اسلام پایبند نیستند، بلکه بر اساس شخصیت پست و پلیدشان، با اصول انسانی نیز بیگانه اند. سرکردگان داعش ادعای برپایی خلافت اسلامی دارند، اما دست نیروهای خود را طوری در تجاوز به حریم مسلمانان باز گذاشته اند که زنان مسلمان در خانه های خود نیز از شر نیات و اقدامات پلید تروریست ها در امان نیستند.

این فیلم نحوه ورود اراذل و اوباش قفقازی، چچنی، داغستانی، افغانی، آلمانی، انگلیسی و امریکایی به منزل یک خانواده اهل سنت را نشان می دهد. ظاهر و پوشش حرامیان بخوبی نشان می دهد که اغلب آنها اراذل غیر عرب هستند که به شوق شلیک با مسلسل یا تفنگ دوربین دار و شبیه شدن به رامبو و کوماندوهای هالیوودی، از اروپا یا کشورهای ثروتمند عربی راهی عراق و سوریه شده اند.

* لحظات ورود حرامیان به منزل شهروندان:

[jwplayer player=”1″ mediaid=”33621″]

دانلود

* برخورد اراذل داعش با نوامیس مردم در جستجوی خانه به خانه:

[jwplayer player=”1″ mediaid=”33622″]

دانلود

بی جهت نیست که بسیاری از شخصیت های سیاسی و گروه های مسلح مخالف دولت عراق که سرسختانه در مقابل هر اقدام جدی ارتش علیه داعش ایستادند و گمان می کردند با قوی شدن تروریست ها در الانبار می توانند از آنها به عنوان اهرم فشار علیه دولت استفاده کنند و نیز، گروه ها و شخصیت های مطرح عرب و کردی که در تحویل دادن موصل به جناب خلیفه موثرترین نقش را ایفا کردند، اکنون از بیم این غول خونخوار دست به دامن دشمن یک ماه پیش خود، یعنی ارتش عراق شده اند و پشت هر تریبون داخلی و خارجی و بین المللی مدام فریاد می زنند که به داد ما برسید و از چنگ داعش نجاتمان دهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. رضا می گوید

    فک کردم چی شده؟؟@@ نه باید در میزد اجازه می گرفت می تونم بیام؟!!