توزیع سهام عدالت کارگران ساختمانی/ افزایش مشمولان سهام عدالت به ۵۵ میلیون نفر

0

مدیرعامل اتحادیه کشوری تعاونی‌های سهام عدالت از اجرای طرح توزیع سهام عدالت کارگران ساختمانی خبر داد و گفت: توزیع سهام عدالت با اولویت اقشار آسیب‌پذیر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، ساکنان مناطق روستایی، کارمندان و کارگران ساختمانی تا به امروز به اجرا در آمده است.

 داریوش پاک‌بین با تشریح جزییات طرح توزیع سهام عدالت اظهار کرد: این طرح در ابتدا شامل هفت دهک جمعیتی معادل ۴۵ میلیون نفر بود و از سال ۸۵ تاکنون بیش از ۴۲ میلیون نفر مشمول دریافت سهام عدالت شده اند.

وی از افزایش آمار مشمولان طرح توزیع سهام عدالت به ۵۵ میلیون نفر خبر داد و گفت: با تکمیل کارگران ساختمانی که با احتساب اعضای خانواده رقمی در حدود ۸ میلیون نفر می شوند آمار مشمولان توزیع سهام عدالت به ۵۵ میلیون نفر می‌رسد و به این طریق حدود ۶۵ درصد جمعیت کشور مشمول نهایی دریافت سهام عدالت خواهند شد.

به گفته پاک بین مرحله تکمیلی سهام عدالت در دست بررسی است تا افراد مشمولی که با داشتن شرایط لازم موفق به دریافت سهام نشده‌اند در این مرحله ثبت نام کنند.

مدیرعامل اتحادیه کشوری تعاونی‌های سهام عدالت در ادامه از اجرای طرح توزیع سهام عدالت کارگران ساختمانی خبر داد.

وی گفت: در صورت ساماندهی مرحله تکمیلی اطلاع‌رسانی خواهد شد که پیش بینی می کنیم بین ۸ تا ۱۰ میلیون نفر اضافه شوند.

پاک بین همچنین به دارندگان سهام عدالت توصیه کرد: با توجه به اینکه این سهام متناسب با اقساط پرداخت شده وارد بورس می شود و ارزش چند برابری اسمی دارد در نگهداری آن هوشیار باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ