سرمربی سرخ ها بیهوش شد!؟

0

چه اتفاقی برای سرمربی پرسپولیسی ها افتاده ؟ او بیمار است؟!

 علی دایی این روزها بسیار تحت فشار قرار دارد. از سال ۸۵ که او رسما مربی گری را آغاز کرد هیچ زمانی به اندازه اکنون تحت فشار قرار نداشته، حتی او زمانی که در تیم ملی هم مربی گری می کرد به اندازه اکنون تحت فشار همه جانبه قرار نگرفته بود. علی دایی به دلیل نتایج ضعیف پرسپولیس در لیگ برتر و بازی های نه چندان دلپذیر پرسپولیس به شدت تحت فشار رسانه ها و کارشناسان قرار گرفته و هواداران نیز به او اعتراض می کنند.

این فشارهای بیش از اندازه باعث شده است که علی دایی این روزها چندان حال و روز خوشی نداشته باشد و شاید به همین دلیل است که مجبور است به بیمارستان برود و شاید آرامش بخشی را هم تزریق کند. اخبار رسیده حاکی از آن است که علی دایی پنج شنبه پس از افت فشار از حال رفته است. او بیمارستان رفته و پزشکان هم به او آرامش بخش تزریق کرده اند و از او خواسته اند که بیشتر مراقب خود باشند و بیش اندازه خود را نگران نکند و استرس را از خود دور کند.

البته این بار نخست نیست که علی دایی در دوران فوتبالی خود تحت فشار همه جانبه قرار می گیرد. چه بسا او پیش از این هم چنین شرایطی را تجربه کرده است اما گویا اینبار تاب و تحمل این فشار را نداشته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ