نظر جنجالی طناز طباطبایی ، درباره ازدواج و بچه دار نشدنش ! + عکس جدید

248

طناز طباطبایی tannaz tabatabaei ستاره مشهور سینما یکی از متفاوت ترین بازیگران سینماست. می پرسید چرا؟ چون او دغدغه های متفاوت و عجیبی دارد.

این ستاره سینما در یکی از گفت و گوهایش با ساناز صفایی اعتراف می کند مهم ترین دغدغه او همیشه در زندگی ترس از پیری بوده. او در این باره می گوید:«کهنه نشدن. من از پیر شدن می ترسم. از ذهن پیر می ترسم. از جسم پیر می ترسم.»

همسر طناز طباطبایی شوهر طناز طباطبایی بیوگرافی طناز طباطبایی بیوگرافی ساناز صفایی ازدواج طناز طباطبایی
و ادامه می دهد: «متولد سال ۶۲ هستم. اما این مربوط به این سن من نیست. من ۱۸ سالگی هم که گواهینامه گرفتم و فکر کردم که دیگر خیلی بزرگ شدم سریع این فکر از ذهنم عبور کرد که یعنی دارم پیر می شوم و هر روز که جلو می روم بیشتر، بیشتر از این فرسودگی و کهنه شدن می ترسم.»
 اما او که مجرد است درباره ترس از اینکه پا به سن بگذارد و همچنان مجرد بماند و فرزندی نداشته باشد، نظرات جالب و شنیدنی دارد: «ببین این حرفی که الان می خواهم بگویم خیلی حرف رادیکالی است شاید خیلی ها با من مخالف باشند و البته خیلی مسئله شخصی است ولی تصورم این است که با ازدواج و بچه دار شدن و با هر چیزی که از این دست به من اضافه می شود انگار که من یک مرحله عقب می روم و این حس کهنگی به من دست خواهد داد که حالا دیگر الان تمام شدم و بچه ام از من مهم تر است. الان خودت نباید غذا بخوری و اول باید بچه ات را سیر کنی. الان جیب خودت ممکن است خالی باشد اما جیب بچه ات باید پر باشد. خودت نباید فلان کار را کنی که شوهرت بتواند فلان کار را کند. الان مجبوری کار نکنی چون بچه کوچک داری و… . راستش را بخواهید من یک ذره خودخواهم. نه، خیلی خودخواهم. این خیلی خودخواه بودن و ترس از کهنه شدن باعث می شود که محتاط باشم. همیشه دوست دارم جوان باشم و تازه باشم و همه چیز تازه باشد. این خیلی خطرناک است چون من فکر می کنم اگر یک روزی کهنه شوم و به این باور برسم که کهنه شدم دچار افسردگی خیلی حادی می شوم که حتی ممکن است خودکشی کنم. همه آرزوی زندگی ام هم همین است که خداوند این تازگی را از من نگیرد.»
همسر طناز طباطبایی شوهر طناز طباطبایی بیوگرافی طناز طباطبایی بیوگرافی ساناز صفایی ازدواج طناز طباطبایی
بازیگر سریال «شاهگوش» در ادامه در پاسخ اینکه آیا می خواهد مراحل ازدواج و بچه دار شدن و تشکیل خانواده را بگذارد برای بعدتر، جواب می دهد: «نه اینکه بعدتر، اصلا هیچ وقت به آن فکر هم نمی کنم، هرگز. عشق مادر و فرزندی و عشق به خانواده، عشقی طبیعی و در نهاد بشر است ولی چیزی که من می گویم یک ذره متفاوت است. نمی دانم شاید من یک ذره خودشیفتگی بازیگری دارم و این چیزی است که به نظرم همه بازیگران دارند و اگر نداشته باشند اصلا نمی توانند بازیگر شوند. آن خودشیفتگی هم این است که من خودم را از هر چیزی در جهان بیشتر دوست دارم و فکر می کنم حتی اگر روزی بچه دار شوم باز هم خودم را بیشتر از او دوست خواهم داشت. آنقدر خودم را دوست دارم که حاضر نمی شوم این همه سختی به خودم بدهم که عشق دیگری را تجربه کنم. آن عشق را خودم به خودم دارم.»
همسر طناز طباطبایی شوهر طناز طباطبایی بیوگرافی طناز طباطبایی بیوگرافی ساناز صفایی ازدواج طناز طباطبایی

طناز طباطبایی (۲۰ اردیبهشت۱۳۶۲ – تهران) بازیگرسینما، تلویزیون و تئاترایران است. وی فارغ‌ التحصیل کارشناسی کارگردانی تئاتر است.

[jwplayer mediaid=”68093″]
طناز طباطبایی از سال ۱۳۸۰ وارد عرصه بازیگری شد و در کلاس‌های آزاد بازیگری هیوا فیلم توانست دوره بازیگری را بگذراند. پس از یک ماه برای بازی در مجموعهٔ جوانی انتخاب شد. اما اولین فیلم سینمایی او دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدر عاملی بود که در فیلم به اسم خودش اولین حضورش را در فیلم‌های سینمایی رقم زد. با مجموعه تلویزیونی میوه ممنوعه که جز نقش‌های اصلی فیلم بود مطرح شد و توانایی‌هایش را به چالش کشید.

همسر طناز طباطبایی شوهر طناز طباطبایی بیوگرافی طناز طباطبایی بیوگرافی ساناز صفایی ازدواج طناز طباطبایی
به جز بازیگری در عرصه‌های دیگر از جمله موسیقی و نقاشی هم فعالیت داشته است.

در سال ۱۳۸۸ جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای فیلم صداها از آن خود کرد. در فیلم مرهم به بهترین نحو توانایی‌های خودش را نشان داد.

در سال ۱۳۸۹ همزمان بر سر دو فیلم توقیف شده گزارش یک جشن و پریناز حاضر شد.

همسر طناز طباطبایی شوهر طناز طباطبایی بیوگرافی طناز طباطبایی بیوگرافی ساناز صفایی ازدواج طناز طباطبایی

طناز طباطبایی نوشت: بازیگری برای من یعنی زندگی و بازیگری از زندگی جدا نیست. در متن منتشر شده این بازیگر آمده است: بازیگری برای من یعنی زندگی و بازیگری از زندگی جدا نیست. من یاد گرفتم از صبح که بیدار می‌شوم تا شب که می‌خواهم بخوابم به همه چیز در اطرافم خوب نگاه کنم. من معتقدم اگر بازیگری همه زندگی یک بازیگر نباشد نمی‌تواند بازیگر خوبی باشد. بازیگری در ذات خود زندگی کردن در شخصیت دیگری است.

همسر طناز طباطبایی شوهر طناز طباطبایی بیوگرافی طناز طباطبایی بیوگرافی ساناز صفایی ازدواج طناز طباطباییعکس های جدید طناز طباطبایی

همسر طناز طباطبایی شوهر طناز طباطبایی بیوگرافی طناز طباطبایی بیوگرافی ساناز صفایی ازدواج طناز طباطبایی
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 248 )
  1. امید می گوید

    یه دنیا دوست دارم طناز شب و روزم شده فکره تو دیگه دارم دیونه میشم خودت به دادم برس ۰۱۳۰۵۷۲۳۷۶

    1. کیوان می گوید

      خاک بر سرت کنن. آخه اینم قیافه ای داره که بخوای براش اینقدر بی تابی کنی؟

      1. مهراوه می گوید

        آقا کیوان خداوند به همه ی انسان ها یک قیافه داده بقول معلم ما خدا ۷ساعت به ما وقت میدهد که پشت سرش کار خوب بکنیم

      2. بی نام می گوید

        یک ذره ادب و حرمت نفس چیز خوبیه ها ! مگه منظورش فرم قیافه ش بود کم عقل؟ حرفش خیلی فرق داره با برداشت سطحی تو ! ضمنا کسی حق داره روش زندگی ش رو خودش انتخاب کنه و به تو و من و دیگران مربوط نیست.

    2. محمود می گوید

      وایسا تا بهت زنگ بزنه..خخخخخخخخ..تو دیگه چقدر تو توهمی جوووووووون ..بلند شو بلند شو خواب موندی…….

      1. سوزان می گوید

        یه دختر عقب مونده و غرب زده . واقعا متاسفم

    3. شادی می گوید

      امید و کیوان عزیز!!! نظرت شماها رو که خوندم با خودم تکرار کردم مردها آدم بشو نیستند.

      1. رضام ولی نه اون رضا می گوید

        شاید برای همین که ازدوج نمیکند ویا بچه دار … چون تو اکثر فیلم های که خانم طباطبایی بازی میکند به ایشون تو بچهگی تجاوز شوده ( رخ دیوانه وهیس دخترا فریاد نمیزنند) به نظر شما چرا رابطی بین این ها وجود دار…………شادی خانوم بااین نظر شما شایذ برای شما هم اتفاق…………………….شادی خانوم ببخشید شوخی کردم
        عید شما و شما مبارک

    4. النا می گوید

      بیخود شوهر گیرش نمیادهمیشه کلی موهاش بیرون حتی توسریالها بپوشوندشون از ریخت می افته با اون صورت کوچیکش

      1. یه نفر می گوید

        خفه خودت خوشگلیه اونو نداری حسودی میکنی

    5. عشقم طناز می گوید

      من که واقعاازته دلم دوسش دارم سن خودم هم ۲۲سال دارم وارزومه باهاش ازدواج کنم

  2. محمد اکبری می گوید

    خوب تو این بازار کم خواستگار و کمبود شوهر مناسب یه دختر از ازدواج انصراف داد! دستو جیغو هوررررا.

    1. رضا می گوید

      مونقلیسم

    2. شادی می گوید

      اگه این مشکل زنهاست چرا شما مردها مدام ازش حرف می زنید ؟! 🙂 از زنهای مستقل و بی نیاز به مرد می ترسید .از این که این استقلال طلبی به زنهای دیگه هم منتشر بشه می ترسید .

    3. نیکی می گوید

      این از مشکل ما دخترا نیست که انقد مرد کم شده .شما به جای اینکه مارو مسخره کنین باید برین از خجالت اب شین که در حدی بی عرضه … انگیز شدین که دیگه شماهارو حز جنسیت مرد به حساب نمیارن در واقع اصلا جز ….. و جالب اینجاست انقدر هم خنگ و مغزگچی هستین که این روهم نمیفهمین

  3. افسون می گوید

    خوب کاری میکنه ازدواج نمیکنه بخودی براچی خودشه بدبخت کنه باریکلا که قصدازدواج نداری..

    1. کیوان می گوید

      حالا تو چته که داغ کردی؟ بذا ببینیم اصن خواستگاری وجود داره که این خانوم داره کلاس بیخودی میذاره؟؟؟ با این قیافه ی یخی که داره….اه اه
      ضمنا خودت تو هم ظاهرا خواستگاری نداری….خخخخخخخخخخ

      1. یه نفر می گوید

        تو خودت تموم دنیارو بگردی همچین زنی گیرت نمیاد

        پس لطفا ساکت باش هیچکس زنت نمیشه

  4. سعید می گوید

    باسلام.این حرفها همه از شکم سیریه.حال خوبخ یه بازیگرمعمولیه.اگه به جای نیکی کریمی ومهتاب کرامتی بودچه میکرد.

    1. شادی می گوید

      اونها هم مجردند . زن موفق مستقله .پشت هر زن ناموفقی مردی ایستاده!!!

      1. ahmadreza می گوید

        ببخشید خانوم نسبتا محترم نیاز جنسی و عاطفی زن به مرد خیلی بیشتره از نیاز مرد به زن.اگه میگه شوهر نمیکنه یعنی داره ….
        . اگه جوابی داشتی…اگر داشتی:
        .

  5. الی می گوید

    با حرفتون کاملا موافقم خانم طباطبایی.چون منم هیچ وقت حاضر به ازدواج و بخصوص بچه دارشدن نمیشم.از اینکه یکی پیدا شد شبیه من فکر میکنه واقعا خوشحالم.

    1. اصغر می گوید

      اگه شوهر پیدا کردی خواهشا ازدواج کن گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف بو میده

    2. مریم می گوید

      منم مثل تو فکر می کنم الی.

    3. ناشناس می گوید

      منم به ازدواج فکر نمیکنم.ازداج وبچه دارشدن منو ازاهدافم دورمیکنه. دوست دارم همیشه شاد وازاد زندگی کنم

    4. یمنا می گوید

      ازدواج و بچه دار شدم واقعا کار بی خودیه من دارم مامانم رو می بینم دیگه از دست من و داداشم و بابام خیلی حرص میخوره بیچاره در ضمن اقایون مث اینکه خیلی خودشون و دست بالا گرفتن . کی گفته شوهر گیر نمیاد.انگار اورانیوم غنی شده هستین.

    5. امین می گوید

      خیلی خوشگله و واقعا زیباترین بازیگر ایرانه اما درست نیست اینقدر مغرور باشه و اینجور فکری داشته باشه تو ایران همه یه ایرادی دارن یارو اگه قیافشم خوب باشه اینقدر خودشو میگیره که نگو رفتار رو از خارجیا یاد بگیریم ببیند چقدر فروتنن و خاکى.

    6. سامان می گوید

      برای شناخت بهتر زنان کافیه بدونیم همشون تفکر ماتریالیستی دارن…پذیرش اصل چند همسرگزینی یاتعدد زوجات در فقه امامیه وقوانین موضوعه ایران بی حکمت نیست..اگه بعضی مردهای نااگاه اینقد لیلی به لالای این زنهای خودشیفته وبدشیفته نذارن اینا هم وهم برشون نمیداره که انگار عددی هستن….

    7. علیرضا می گوید

      دیوانه چودیوانه ببیندخوشش آید

      1. jamal خان می گوید

        س بچه ها ی ایران خواهشا به هموطنان خود احترام بذاریم .البته باید به همه ی آدما احترام بذاریم .به عقاید ،تفکر ،اندیشه ،مکتب ،قومیت ، نژاد ، زبان ،تمدن ،فرهنگ ،لباس ،شخصیت ،ظاهر و خیلی خصوصیات فردی دیگه . متاسفانه ما بعد از انقلاب که برای خداوند بود و اینکه ما فرهنگ خودمون رو بالا ببریم تا جوامردانه زندگی کنیم .متاسفانه ما ایرانیا یکپارچه و متحد نیستیم .وطن پرستی در ایران جایگاهی نداره . وطن پرستی یعنی غیرت رو ایران و مردم این وطن .پدران ومادران . ناموس ما . آب و خاک ما . من معتقدم عشق باعث میشه که انسان همیشه جوان و شاداب باشه و از لحاظ روحی ،روانی . تمرکز بیشتری برای انجام فعالیت های زندگی خودش داره .و معتقدم که باید بیشتر به زنان ارزش قایل شد من خودم یک فمنیست درجه یک هستم . و به برابری زن و مرد اعتقاد کامل دارم . زن یک بازیچه نیست ؟؟؟نگاه عاشقانه به زندگی ،دنیای مارو بهشت میکنه …

  6. هادی می گوید

    وفتی این حرفهای بچگانه و تهوع آور خانم طباطبایی را خواندم دانستم حقبقت حرفهای فرج اله سلحشور را .

  7. فریبا می گوید

    ….
    واقعا با هدف این کارو انجام میدید؟یعنی هیچ عکسی از این خانوم پیدا نکردید که یه مرد نامحرم کنارشون نباشه؟واقعا متاسفم.

    1. سعید می گوید

      خودش به این عکسها و ژست گرفتنهاش افتخار میکنه شما شاکی چرا این عکسها منتشر شده نکنه اون شال مسخره سرش و باور کردید

  8. م..د می گوید

    خانم طباطبایی طناز خانم ادم شما رو میبینه عاشقتون میشه می تونید ازدواج نکنید من نتونستم نمی تونم ازدواج کنم جور نمیشه دیگه نمیشه متولد ۵۱ هم هستم شما هم می تونید ازدواج نکنید ولی چند تا چیز یک غیر خودتون دیگرانم دوست داشته باشید. من ندارم حتی یه دوست دختر هم نداشتم نگی خوش تیپ قیافه نبودم نشد….. من از نابود شده هام . عشق خیلی خوبه با اینکه الان کمیابه و نمیدونی عشق چیه کجاست کی عاشقه ولی یه همسر خوب پیدا کن بچه دار شو فردا دیر میشه اینا خیلی قشنگه و مهم هم اینه که همهمون همدیگه رو دوست داشته باشیم همه مون پیر میشیم ولی همسر و بچه داشته باشی خیلی خوبه خیلی زیباست کمکت میکنه و زیاد غصه نخور خانم زیبا که کاش همسر و عشقی چون شما داشتم زندگی صد سال اولش سخته بیشتر از ۸۰ ۹۰ ۱۰۰ خدا به شما عمر زیاد پر برکت با عزت بده به همه بده زنده نیستیم تو این دنیا نیستیم. خودت اعتراف کردی یه خورده خود شیفته شدی خودتو دوست داشته باش ولی خود شیفته نشو این درست نیست فکر اینده و پیزی رو هم نکن این همه پیر که خیلی ها هنرمند و بازیگرن مگه لذت نمی برن . اصلا به افسردگی هم فکر نکنی ها اینها دست خودته.تو که مشکلی نداری و انشاءالله نخواهی داشت. این دست خودت است تو که هیچ مشکلی نداری مشکل هم داشتی انشاءالله خوشبخت شی و همیشه تو هر کاری تو بازیهات نوع فیلمات وجدان و خوبی رو مدنظر داشته باش.
    عشقی برای تو
    م..د

    1. کیوان می گوید

      داداش فک کنم شما مطلب این سایت رو با صفحه ی شخصیه این بازیگره اشتباه گرفتی.این حرفارو باید بری توی صفحات شخصی خودش بنویسی تا بخونه. اون که الان خبر نداره تو واسش توی این سایت این حرفا رو زدی….آخی طفلکی

    2. عجب می گوید

      آقا شما دیگه پیرمرد هستی! عشق رو در زنهای جوان می خواهی پیدا کنی؟! این که نشد عشق! برو با یکی حدود سنی خودت ازدواج کن !

  9. نوید عبداللهی می گوید

    خواهر عزیزم طناز خانم
    شما میگی که از پیری می ترسی به نظر شما راه حل چیست؟
    ازدواج عاقلانه و درست و به جای خود سعادت دنیوی و اخروی را به دنبال دارد.
    انسان با تولد فرزند در واقع عمر خود را امتداد می دهد. صدمات روحی و روانی ازدواج نکردن یا ازدواج دیر هنگام زمانی مشخص می شود که به سن ۵۰ می رسی و نه خبری از زیبایی است و مجبوری تنهای تنهای تنها زندگی کنی
    به فطرت الهی خود مراجعه کن قطعا به جواب می زسی
    موفق باشی

    1. شادی می گوید

      مادر من هم از پنجاه سالگی مجبور شد تنها زندگی کنه چون شوهر پیر هوس… رفت دنبال زنی که هم سن دخترش بود !!! شما گویا همجنسهات رو نشناختی هنوز . آدم برای چی جوونیش رو پای مردی بریزه و بعد در میانسالی با خیانت مرد. تنها بشه؟! همچین زنی حس باختن و اسثثمار خواهد داشت مثل مادر من نه زنی که زندگی رو بدون آقابالاسر گذرونده .

    2. ناشناس می گوید

      شادی خانوم فردی مثل شما بایدم این حرفها رو بزنه، شمایی که پدرتون ولتون کرده و رفته خب معلومه که عقده ای میشین و از ازدواج کردن میترسین البته اگر خاستگاری داشته باشین، که من مطمعنم خاستگار نداشتنت هم شده مزیدی بر علت عقده ای شدنت

    3. ناشناس می گوید

      ضمننا شادی خانوم شما که نباید مشکلات شخصیتون رو به جامعه بسط بدین همین بسط دادن مشکلاتتون به جامعه یکی از نشانه های ضعف شما زنهاست و همین ضعف یکی از دلایل منقرض شدن شما زنها در صورت عدم وجود مرداست بخاطر همینه که از قدیم هم به شما زنها گفتن ضعیفه

  10. فرهان می گوید

    دختر هنوز قسمت براد نشده وگرنه اگر …. احدی نمی تونه جلوشو بگیره

    1. فاطمه می گوید

      احسنت،خیلی زیاد با حرفتون موافقم

  11. بیتا می گوید

    تا حالا کسی شنیده که مادری عشق به فرزندش رو انتخاب کرده باشه؟! این احساس با تولد فرزند مثل خیلی تحولات دیگه از جمله شیر (غذای نوزادش) در او ایجاد میشه و به نظر من اجتناب ناپذیره, انسان می تونه عواطفش رو کنترل کنه ولی انتخاب نه!! شما ممکنه وقتی به کسی علاقه مند شدید چندتا ویژگی موردپسندتون رو در او نام ببرید ولی نمی تونید حس تون رو با کلمات توضیح بدید, چه بسیار عشق های آتشینی که طرفین با وجود عدم تناسب در وصال هم سوختند و هیچگاه دلیلش را نفهمیدند!!

    1. احسان می گوید

      سکوت کن لطفا

  12. بهرام می گوید

    مخلص کلوم خواستگار اوکازیون باشه و ادم این جفنگیات رو بگه دیوونه است

  13. نیما می گوید

    متاسفانه باید بگم ایشون بسیار کوته بین هستن و اصلا فکر نمی کردم که ایشون انقدر از لحاظ جهان بینی ضعیف باشند.

  14. کیوان می گوید

    عجب بازیگر ا…..
    البته همچین مالی هم نیست. خدا شاهده که اگه همین خانوم الان بهم التماس هم بکنه حاضر نیستم حتی بهش فکر هم بکنم چه برسه که باهاش ازدواج کنم. اصلا قیافش خیلی برفکیه، آدم یخ میزنه وقتی نگاش میکنه

    1. بیانکا می گوید

      چیه حالا شما چرا از اول صفحه تا اخر صفحه قاتی کردی به تو چه حالا سینه پاره می کنی !!
      مثل اینکه ته دلت چیزدیگه ای این طوری هارت وپورت می کنی !!
      کسی مثل این رو می خواستی دستت بهش نرسیده زده تو پوزت . یا مثل بقیه پسرها بیکار واویزونی دلت خیلی پره حالا خودت مثلا چه … هستی که اینطوری ادعا می کنی حتما یک ..مون سیاهی بیکار!!!! .
      بیچاره ادم یک کم مطالعه کنه بهتره از اینکه کمبودهاش وعقده های درونیشو خالی کنه به این مدل طرز فکر می گن مدل آمازون و یک طرف به شرایط خودش فکر می کنه و خیلی ها رو خودم شاهد بودم که خیلی به دلیل زیبایی و نجابت وکلاس فوق العاده قبلا خواستگار زیاد داشتن ولی چون مدل امازون هستن به راحتی تن به ازدواج ندادن شایدم هم در اطرافیان از خودگذشتگی زیادی دیدند که تصویر اشتباهی براشون درست میشه!!! اوفتاد …..

    2. شادی می گوید

      مال نیست . انسانه . تو هم از جمله مردهای …. که در این فرهنگ با اعتماد به نفس کاذب بار اومدی.و امیدوارم مادرهای نسل جدید پسرهاشون رو درست تربیت کنند که نسل …. هایی مثل تو ور بیافته .

    3. نیکی می گوید

      خیلی .. میزنی
      اگه تو حاضر نیستی بهش نگا کنی اون حتی حاضر نیست روت .. بندازه
      بد توهم زدی احمق جون
      هر وقت یه دختر حاضر شد بهت یه نیگا بندازه عکس خودتو اونو بفرست بعد بیا اینجا ….. کن

  15. ناشناس می گوید

    خیلی هم لاغر و مردنیه… اصلا گزینه ی مناسبی برای ازدواج نیست

    1. مهسا می گوید

      عذر میخوام مگه اومدی مرغ بخری؟لاغر باشه گوشتی باشه/
      واقعا که واستون متاسفم زن وارث و نشون دهنده زیبایی خداست
      قیافه چه خوشگل چه معمولی بعد یه مدت عادی میشه
      همون طور که وقتی ی زن دلخوش اینه که مردش مراقبشه
      ی مرد هم ذلخوش ایینه که زنش بهش آرامش بده و از محبت خودش سرشارش کنه
      واقعا واسه تفکراتتون متاسفم

      1. مهراوه می گوید

        مهسا لایک ، پسرا حصودی می کنن که ما زن ها قشنگ هستیم

    2. maryam می گوید

      لایک مهسا:) دمت گرمممم

    3. رضا می گوید

      دمتگرم خوب بود

    4. ارسطو می گوید

      اونی که میگه لاغره بدرد ازدواج نمیخوره – باید واضح تر حرف دلش را میزد و میگفت یه پر گوشت نداره و بدرد ….ر دن (+۱۸) نمیخوره
      چون خانم ها را فقط از این عینک جنسی بدنی میبینه
      همچین اشخاصی را نمیشه درستشون کرد-مریض جنسی در ایران ول میگرده و از سایرین فقط مدارا برمیاد.

  16. MiSs AvA می گوید

    من راجبه این نظرش بحثی نمیکنم چون هر کس عقاید خودشو داره !

    اما مطمئنا با مقعیت اجتماعی و شهرت و وضعیت مالی و ظاهر خوبی که داره خواستگار زیاد داشته ..

    اینو هر آدم عاقلی میتونه بفهمه ..

    عکس سلفی آخر خیلی ناز بود .. همشون خیلی ناز افتادن توش (:

  17. مریم می گوید

    چقدر خوب که با صداقت حرفشو زده و از قضاوت ها نترسیده. و من درکش می کنم چون واقعن دیدم خانومایی که بچه دار می شن به روزمرگی می رسن انگار که روحشون تموم شده.
    برای اونا که به دیگران واسه نظر متفاوتشون بدوبیراه می گن متاسفم، تا وقتی این طوری خودتونو به خاطر چیزی که به شما مربوط نیست عذاب بدین و به خاطر نظر شخصی مردم خونتون به جوش بیاد رنگ آرامش و شادی رو نمی بینید 🙂

    1. ارسطو می گوید

      با مریم خانم موافقم
      بعضیا تحمل شنیدن نظر شخصی دیگران در مورد خودشان را تاب نمیارن – فضولی نکردن هنر بزرگی است که از این افراد برنمیاد

  18. مریم می گوید

    ولی جالبه پسرای صفحه این قدر عصبانی شدن :دی
    شما که به قول خودتون دختر واسه تون زیاده برید باهاشون خوش باشید این قدر خونتونو کثیف نکنید.

    1. زیبا می گوید

      دیدی چه جوش آوردن ؟
      اینا همون پیر پسرهایی هستند که روز به روز در حال افزایشن و نمیدونن عقده ی اینکه بهشون زن نمیدن رو کجا خالی کنن .

  19. فریبا می گوید

    چرا چیزی که من نوشتم رو سانسور کردید ؟چراااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

  20. fershte می گوید

    سلام.اهای شما پسرایی که دارین میگین طناز این جور طناز اون جور حالا واسه طناز همین جور از زمین و اسمون داره خواستگارمیباره فقط یکی باید بیاد جمشون کنه.بعدشم شما که از طناز بدتون میاد چرا امدین توی این سایت؟
    بعدشم به خاطر پسرایی مپل شما و امسال شماست که طناز نمیخواد ازدواج کنه!!!
    بعدشم نه این که شما خودتون خیلی خاطرخوا دارین که امدین به طناز میگین این جور اون جور!!!
    من منتظر پاسخم

    1. hamed می گوید

      اصا نیازی به جواب دادن نیست ولی میخوام بگم همه اومدن تو اینجا که نظرشون رو بزارن هر کسی هم نظر خاص خودشو داره پس همه ازادن.شمام زیادی جوش نیار یه وقت سر میری.سعی کن به فکر زندگی خودت باشی تا این که هی به یه بازیگر که تو اصلا براش مهم نیستی عاااالییی بگی.

    2. علیرضا می گوید

      مثل این دختربچه های دوساله ازکلمهخیلی استفاده میکنی میگم اول برودرست حرف زدنو یادبگیر اونوقت همه جوابتومیدن

    3. ارسطو می گوید

      قبلا در اخبار هم گفتن و در شبکه های اجتماعی هم پخش شد که پسری چوپان گوسفند هاشو فروخته بود که با سوساسنو ازدواج کنه و خودکشی هم کرده بود از نداشتنش- این شخص نمونه بسیاری از مردایی هست که در این پیج اومدن صحبت کردن و به طناز انتقاد کردن بخاطر حرف و نظر شخصیش و ربط دادن به بی شوهریش و خاستگار نداشتنش
      همیشه گفتن مردا از اعتماد به سقف !! زیاد میخورن زمین – آخه ….. ها (مخاطب همین مردای کامنت گذاشته) از کجا سوختین – کی سوزوندتتون که اینقد دارین بد و بیراه به ایشان و زن و زمان و دخترا میگید. عقده ای هایی هستید- تا دوبار بایه ج رفتین خونه خالی احساس کردین سرور همه زنای عالمین؟؟

  21. fershte می گوید

    طناز خیلی دوست دارم خخخخخخخخخخخخخییییییییییییییللللللللییییییییییی خخخخخخخخخخخخخخیییییییییییییلللللللللللللللییییییییی زیییییییییییاد

  22. باران می گوید

    کجای نظرش جنجالی بود؟ اونای که مادر میشن مثلا خودشون رو دوست ندارن ….. یعنی چی این اراجیف با این طرز فکر شوهر هم بکنه آخرش طلاقه ………

  23. حنا می گوید

    نظرات مردهای این صفحه خیلی خنده دار و مسخره است. انگار بدجور بهشون برخورده. تحفه ها. گمونم کسی بهشون زن نمیده که اینجور مثل احمقها غر غر میکنند.

    1. fershte می گوید

      حنا فدایی داری لایک

    2. یاشار می گوید

      ولی خودمونیم دختر ترشیده ها توی این صفحه غوغایی راه انداختید ها 🙂

      1. علیرضا می گوید

        ایول خخخخخخ

    3. hosein می گوید

      میگم حنا شوهر گیرت نمیاد واسه چی حرص میخوری بگو شوهر گیرم نمیاد انقدرم خودتو چس نکن

  24. fershte می گوید

    طناز خدا بگم چی کارت کنه که مارو این جور به جون هم انداختی!!!
    ولی خیلی دوست دارم طرفدار ۱۴ ساله ی شما فرشته

  25. الی می گوید

    طناز خیییییییییلی نازی…..

  26. hamed می گوید

    چقد مردم چرت و پرت مینویسن.اخه ازدواج کردن یا نکردن اون به شماها چه ربطی داره؟ازدواج و بچه دار شدن یه عقیده ی شخصیه و هر کسی میتونه نظر خودشو راجب اون داشته باشه.

    1. fershte می گوید

      اقا حامد شاید از نظر شما چرت باشه ولی از نظر ما چرت نیست.به قول خودتون هرکس ازاده که نظرشو بده.

  27. یاشار می گوید

    حالا بذار شوهر گیرت بیاد بعد ناز کن …

  28. امیر عباس می گوید

    سلام .خانم طباطبایی بعضی وقتا دوست داشتن شدید یاعشق به کسی حقشه.سعی کنید عمیق به دنیا بنگرید.تا یه وقت حقی رو نا حق نکنید.چرا که شرافت انسانی در گرو ادای حقه به صاحبش.

    1. مریم می گوید

      منظورتونو نمی فهمم. یعنی اگه کسی عاشقش شد حتمن باید قبول کنه وگرنه حق رو ناحق کرده؟!

  29. زینب می گوید

    کسی که خودشیفته و خودخواه باشه نباید حق زندگی هم داشته باشه . زندگی یعنی عشق به خانواده. متاسفم برای این بازیگر با این طرز فکرش دوبرابر من سن داره ولی مثل بچه ها فکر میکنه و واقعیتهای زندگی قبول نداره کاش حداقل زیبایی خاصی داشتی!!!!

    1. شادی می گوید

      برای خودت متاسف باش که زنی ولی زن ستیز!!! فکر کردی مردها دنبال چی زنها هستند؟! از بس کودکی نمی تونی واقع بین باشی باید کمی بزرگ بشی تا …دنیا رو درک کنی.

    2. آناهیتا می گوید

      زینب خانم خیلی پرتی از دنیای امروز خیلیییی
      حرفات مال یک زن ۶۰ ساله تو دوره قاجاره

    3. رضا می گوید

      یکی مثل خانم طباطبایی … ویکی مثل بهنوش بختیاری که بچه دار نمیشه.

  30. علیرضا می گوید

    بعضی وقتا آدما راجع به خودشون اشتباه فکر میکنند به نظر من خصوصیاتش دقیقا برعکس گفته هاشه

  31. امیرحسین می گوید

    خانم طباطبایی منم باشماموافق هستم نباید زندگی وعمرباارزش وگرانبهایی که فقط یکبارازاون میتونیم بهره ببریم رابرای همسروبچه بیهوده صرف کرد.

  32. محمد می گوید

    حرفاش خیلی تنفر بر انگیز بود انقد که ادم احساس میکرد این ادم نیست تو فکر کردی چی داری عروسک خیمشه شب بازی و سرگرمی مردم!!!؟؟؟

  33. سارا می گوید

    منم دقیقا این نظر رو دارم….بعضی وقتا حس میکنم شاید خودخواهم ولی واقعا موافق نظرشم.

  34. علی می گوید

    اقا چتونه؟
    دارین منفجر میشین؟
    کی گفته قیافش خوب نیست خیلی هم خوبه
    خیلی از پسرا منننننننننت شو میکشن

    انصافا خوشکله

  35. سجاد می گوید

    زرشک!!
    حالا نه انگار صد و پنجاه تا خاستگار جلوت صف کشیدن!
    دیگه داری پیر میشی شبدر!!!
    دوران دبیرستانت رو یادت رفته؟؟؟مسعود ماردر مرده رو چی؟؟
    خودتم میدونی که چرا ازدواج نمیکنی!

  36. مریم می گوید

    با سلام و احترام
    خانم طناز طباطبایی، من هم مثل شما یک خانم جوان مجرد هستم. خیلی دوستتون دارم. میدونم مثل من هنوز نیمه گمشدتونو پیدا نکردید. اصلا برای من که پیدا نمیشه. احساس میکنم تک آفریده شدم و مجرد هم از دنیا میرم. از ته دل میگم، واقعا زیبا هستید. من یک نقاش مینیاتوریست هستم و چهره هیچکس به دلم نمیشینه، شما جزو اندک آدم هایی هستین که چهرتون به دلم نشسته. موفق باشین.

    1. شادی می گوید

      نیمه گمشده ای وجود نداره .مردها مدتی دنبالتون موس موس می کنند بعد میرن سراغ یکی جوان تر!!! ……

  37. شادی می گوید

    زنها در سی سالگی پیر میشن؟! بعد مردها لابد تا پنجاه سالگی جوان تشریف دارند!!! اصلا زنها رو با دید کالایی خودتون ارزشگذاری نکنید چون نهایتا شمایید که ممکنه در پنجاه شصت سالگی سکته بزنید و بمیرید و زنها بر اساس آمار تا نود و صد سالگی هم زنده هستند . شما مردها از ۲۰ سالگی پیرید چون عمرتون کوتاهه .زنها تازه از ۵۰ سالگی میانسالیشون شروع میشه و کو تا پیری.شماها می ترسید که مساله زندگی زنها دیگه مرد نباشه .و هی سعی می کنید با تمسخر و تحقیر زنها رو بی اعتماد به نفس کنید .مردسالاری تون در خطره!

    1. مریم می گوید

      آره خانوم پس چی؟ اون قدر قاطی کردن که توهم زدن و ماجرای همه ی دخترایی که به سینه شون دست رد زدن و حتا داستان مسعود مادرمرده!!! رو به طناز ربط دادن 🙂 دیگه چیزی نمی گم خودتون جواب پسرا رو بررسی کنید.

  38. شادی می گوید

    همین که دنبال زنی یازده سال جوان تر و البته زیبا و مشهور هستی نشون میده مردجماعت چطورند! چرا با زن هم سن خودت نمی پری؟! زن متولد ۵۱ پیر شده از نظرت نه؟! اما پیری خودت رو نمی بینی ؟! کل نگاه مرد به زن همینه ! بعد از عقش حرف می زنند!!! عققش!!

    1. حسین می گوید

      سلام به تمام دوستان
      عرض احترام به تمام نظرات
      شادی خانم شما ظاهرا در کل با خلقت مرد مخالفین ، چون تمام خرابکاری رو از این ناحیه می بینید . زن و مرد وقتی ازدواج می کنند باید به هم وفادار باشن . نه مرد باید خیانت کنه نه زن .اگه یکی نامردی کرد یعنی روی زمین مردی و مردانگی نیست …یعنی اصلا زن خیانت نمیکنه زندگی رو برای شوهر زهرمار نمیکنه؟ شما کلا یکطرفه قضاوت کردید…
      خانم ها که از احساس و عاطفه سرشارشون راجع به مادر شدن میگن حالا چرا به روزمرگی افتادند …

  39. مهتاب می گوید

    سلام خانم طباطباطبامنم دقیقا با شما موافقم واقعا بایک داشتآفرین

  40. امیر می گوید

    منم وقتی ۲۰ رو رد کردم فک کردم دارم پیر میشم و جالب تر اینکه منم متولد ۲۰ اردیبهشتم،اما با اینکه هنوز عاشق نشدم،نمیتونم عشق رو انکار کنم!شاید مشکل شما هم اینه که سخت عاشق میشوید

  41. جلیل 25 می گوید

    آقایون داداشا این دخترای ایران هستن که قیافه میگرن حالا خوبه۹۰%هم آرایشه واگرنه … هرچی زشتتر… من ۳تا سفر به اروپا داشتم که فهمیدم دخترای ایران چه از لحاظ قیافه چه از لحاظ اخلاق ومهربونی به … جلو در اونا هم نمیرسن ازبس که خوبن.

  42. نیکی می گوید

    ای لاو یو طناز
    این بشر عشقه عشق

  43. سمی می گوید

    به نظر من در این دوره زمونه دخترها بعد ۳۵ سال ازدواج کنن بهتره چون دخترا این دوره زمونه دیر پیر میشن پسرها هم حدقل باید تا ۳۳ سالگی ازدواج کنن

    1. آناهیتا می گوید

      دخترها دیگه پیر نمی شن نمونش نیکی کریمی مردهای همسنشو بزار کنارش
      مثل پدربزرگشن خخخخخخخخخ

  44. سونیا می گوید

    خانم طباطبایی آخرش چی یه روزم از این جوونی بدون تکامل خسته میشید

  45. علیرضا می گوید

    خدایا…
    خودت به این جماعت رحم کن.
    هرکس یه نظری داره، چراهمه افتادین
    به جون هم…

  46. عرشیا می گوید

    خانم های محترم پیردختر انقدر جوش نزنید دلتون رو به یه گزارش آماری که مردها زودتر میمیرند خوش نکنید این یه آمار تراکمیه نه بسطی که بسطش بدین به کل، مادربزرگ من ۱۰ سال از پدربزرگم کوچکتر بود وزودتر فوت شد و پدربزرگم هنوزم سرحاله ، شما یه نگاه به یه پسر۳۴ و درکنارش یه دختره ۳۴ بندازین حقیقت دستتون میاد که دختره جای مادره پسره نشون داده میشه، همونطور که بلوغشون هم ۶سال اختلاف داره باید پسر اختلاف سنی ۱۰ سال از دختر که زودتر شکسته میشه داشته باش، قابل توجه خانم شادی.خداییش با یه نگاه به خیابان و مترد میشود فهمید که چقدر تعداد دختران بیشتر از پسرها شده، این تعداد کمتر پسرها هم که دارن مهاجرت می کنن

    1. آناهیتا می گوید

      اتفاقا شما مثل اینکه خواب تشریف داری
      یک پسره ۳۴ ساله در مقابل یک دختر همسن حداقل ۱۰ سالی بیشتر میزنه دلیلش این هست که بیشتر فعالیت داره ، استخون بندیش گل و گنده تره و ممکنه کچل هم شده باشه که باز بیشتر سنشو بالا میبره
      دخترا و زنها چون اندام ظریف و صورت ظریف تری دارن معمولا کمتر نشون میدن
      الان دیگه با بوتاکس هیچ زنی پیر نمیشه
      شما بفکر کنترل کردن و صبر کردنت باش که حداقل آخرتی برات بمونه خخخخخخخخخ
      در ایران به ازا هر ۱۰۰ نوزاد دختر ۱۰۴ نوزاد پسر متولد میشه تعداد پسرها خیلی زیادتر منهی اشکال اینجاست که این پسرها بیشترشون هیچ وقت مرد نمی شن ، نر باقی میمونن
      معلومه که هیچ دختری با نر قندعسل ازدواج نمی کنه

      1. مریم می گوید

        اناهیتا جان موافقم باهات

        نسل پسرهای دهه شصت به اونور رییییییدن اساسی
        توی کنکور از سهمیه ماها زدن تا اونا مساوی ما بشن- خبر نداشتن کسی که جایگاهش حقش نباشه هوا برش میداره
        بخاطر خر حمالی و خرجونی مردا هست که بیشتر بهشون شغل میدن وگرنه تا الان همشون توی خونه باید کهنه شوری میکردن بسکه بی استعدادن!
        عرضه اگه داشتن مهاجرت میکردن تا بفهمن یه من ماست چقد کره داره- اینورا فقط به بازدهی و کارایی اهمیت میدن -بیشتر مرداها زیر دست زن های مدیر و توانمند هستند- خارج از ایران خبری از چند همسری و خر غیرتی(توجیه بیماری روانی مالکیت بر جنس زن)- و حق طلاق و حق حضانت و حق کشتن یکطرفه همسر خائن و صاحب زن بودن نیس-اینجا اگه زن حس کنه مرد به دردش نمیخوره میگه هرررری نه ننه ای هست که لی لی به لالاش بذاره و نه خواهری که شیرش کنه و نه دادگاه ناعادلانه ای که معیارش مسائل پوسیده ۱۰۰۰ سال پیش باشه
        این خودتوهمی ها فقط توی ایرانه و بس!

    2. نگین می گوید

      آناهیتا جان حق با شماست
      پسرا ی سی ساله ی مجرد واقعا قیافشون خیلی شکسته می شه انگار ۴۰ سالشونه ولی دخترای سی ساله ی مجردو ببین همه بهشون می گن فوق فوقش ۲۳-۲۴ داشته باشی
      یه دلیلش اینه که به نظرم مردها از تنهایی بیشتر رنج می کشن تا زنها .
      دلیل دیگشم اینه که واقعا زنها تا وقتی ازدواج نکنن پیر نمی شن ا… .به همین دلیله که الان هم مردم وقتی یک زن سی ساله ی مجردو می بینن فکر می کنن که عجیبه اینقدر جوون مونده.. در حالیکه به این موضوع توجه ندارن که قدیما یه زن سی ساله تا اون سن ۳-۴ تا زایمان داشته ….
      این نظر از قدیم تو ذهن همه مونده ولی الان خود مردها هم اعتراف می کنن که زنها پیر نمی شنو خودشون خیلی زودتر شکسته می شن .

      1. نیروانا می گوید

        اتفاقا برعکس.من خودم دخترم ولی بشدت معتقدم یه پسر هرچی سنش میره بالاتر قیافش جذاب تر و جا افتاده تر میشه.ی نگا به عکس های سن۱۹تا۳۰سالگی اطرافیانتون بزنین(نمونش احسان علیحانی) براحتی متوجه میشین..ولی دختر اوج زیباییش۱۸سالگیشه و بحساب ترگل ورگله..تا۲۲یکم جذابیتشو داره و ازون ب بعد سال ب سال قیافش افتاده تر و پژمرده تر میشه..اینکه هنر نیس با عمل و ارایش خودمونو مث مانکن پلاستیکی کنیم بعدم بگیم جوون موندیم!!اگر چه همون بوتاکسم زار میزنه ب چهره ادم! اخرم تابلوعه سن طرف????

    3. مریم می گوید

      والا الان که نصف پسرای دوره ی کارشناسی یا کچلن یا خط موشون داره میره عقب. اضافه وزن و شکستگی صورتو می ذارم کنار.

    4. عجب می گوید

      سن بلوغ دختر و پسر دو تا سه سال فرق داره که اون هم متوسطه ! مثلا یه پسر می تونه در ۱۲ سالگی بالغ بشه و یه دختر در ۱۶ سالگی . من دو تا مثال می زنم . سیما تیرانداز متولد ۱۳۴۸ رو بگذارید بغل دست امین حیایی متولد ۱۳۴۹ !! چروکهای حیایی و صورت صاف تیراندار:) یا گلزار رو بگذارید کنار مهناز افشار هر دو متولد ۵۶ هستند ! تازه زنها بچه هم بدنیا میارن و با این وجود اغلب از مردهای هم سن شون جوان تر به نظر می رسند .

      1. حرف حساب می گوید

        خانمهای به اصطلاح محترم الاف وبیکارشمااگه اظهارنظرنکنید کسی نمیگه لال ازدنیارفتیدوامادرجواب خانم عجب بایستی بگم که مردستون
        خانواده وخانه است وزن چراغ وروشنایی ان خانه وفرزندان میوه هاوگلهای زندگی هستند وزن ومردبه لحاظ توانایی جسمی وفیزیکی باهم قابل مقایسه نیستندکسب درامد وانجام شغلهای طاقت فرسا
        توسط مردان صورت میگیرد چون مردنان آورخانه است وبرای به دست آوردن روزی حلال ازجانش مایه میگذاردوهرسختی رابه تن میخردتاخانواده اش آسوده باشندبطورمثال ایا زنی درمملکت ماوجودداردکه همانندمردان درمعدنهای زیرزمینی وطاقت فرسا ویاکوره های تولیدآهن ویافولادکارکرده باشدویاراننده ماشین آلات سنگین مثل جرثقیل کمپرسی لودرویاگریدربوده باشد ویادرگمرگات روزانه دهها کانتینرراتخلیه ویابارگیری کرده باشد وخیلی موارددیگرفقط میخواستم
        خدمت خواهرمحترم عجب خانم عرض کنم که مقایسه شماقیاس مع الغیراست چون مردان چون سرپرست خانواده هستندومسئولیت اداره زندگی بردوش آنهاست طبیعی است زودترپیروفرسوده میشوندچه بسااگه جای زنان ومردان باهم عوض میشداکنون این فرسودگی ازآن شمابود. بدرود

    5. عجب می گوید

      مثلا همین اکبر عبدی ۵۵ ساله رو در نظر بگیرید هر وقت گریم زن کردندش نقش زنهای هفتاد هشتاد ساله رو بازی کرده نه زنهای هم سن خودش رو چون خط خنده مردها زودتر از زنها عمیق میشه و پوستشون زودتر شل میشه! مردها حتی گاهی از بیست سالگی چروک میشن و خط اخم و خنده عمیق دارند! ولی چون جهان مردانه ای داریم میگن این جذابیت مردانه ست! اما زنها صورتشون که جا افتاده میشه میگن پیر شدی!!! طبیعت هم زنانه ست و به همین دلیل زنها بیشتر عمر می کنند ولی مردها وقتی پیر می شوند به کار نمی آیند و به وسیله جوان تر ها از صحنه رانده می شوند 🙂

    6. عجب می گوید

      فاصله سنی پدربزرگها و مادربزرگها گاهی پونزده بیست سال بود!!! مادر و پدرهامون هم گاهی ده سال با هم فاصله دارند! اینه که زن همیشه بسیار جوان تر از شوهرش بوده هم فاصله سنی زیادی با بچه هاش نداشته و چشم شما سنتی ها اینطوری عادت کرده و اینو تا دنیای امروز منتقل کردید!

    7. ناشناس می گوید

      خانوم عجب شمایی که دارین میگین دختر گاهی اوقات ۱۶ سالگی بلوغ میشه، اون دختری که ۱۶ سالگی بلوغ میشه عقب ماندگی جنسیتی داره، ضمناً اگر قرار مقایسه کنید باید درست مقایسه کنید نه اینکه زنی رو که نصف وزنش بخاطر آرایش و بتونه های صورتشه و کلی عمل زیبایی هم کرده رو بیاری با با یه صورت معمولی مردونه مقایسه کنی، شما برای قیاس کردن باید شهرام و شهره صولتی رو مقایسه کنید که مردش هم حداقل عمل زیبایی انجام داده باشه حالا آرایش پیشکشتون، یا اینکه یه دختر بدون هیچگونه آرایش رو با یه پسر مقایسه کنید، خب مسلم که به یه دختر بدون آرایش اصلا نمیشه نگاه کرد و…..

  47. عرشیا می گوید

    فکر کنم تا بحال هیچ مردی محل خانم شادی نذاشته یا به اصطلاح دستش به گوشت نمی رسه میگه پیف پیف بو میده، که تا این حد کینه پسرا و مردها رو به دل گرفته، فکر کنم تا حالا خواستگار نداشتی یا که کمبودهاتو اینچنین مغرضانه بسط می دی به کل مردها، از ادبیاتت معلومه، در ضمن خانمها زودتر از آقایان می میرند یه نگاه به هنرپیشه های مسن مردها بنداز ببین و دلتو به یه آمار تراکمی خوش نکن و به کل بسط نده

    1. مریم می گوید

      این شمایی که خیلی با زن ها مشکل داری.(می شه دلیلشو حدس زد) از تمسخرهات بگیر تا توقع مرگ زودرس برای خانم ها (که واقعیت نداره، یه مطالعه بکن) چیز دیگه ای رو نشون نمیده.

  48. زهرا می گوید

    ببخشید یعنی کسایی که ازدواج کردن یا بچه دار شدن کار اشتباهی کردن یا از اهداف شون دور شدن. در ضمن ازدواج سنت پیامبره.

    1. آناهیتا می گوید

      بله در بیشتر موارد اشتباه کردن وگرنه اینقدر آمار طلاق بالا نبود
      ازدواج خوبش خوبه ولی بدش عذاب ابدی هست و نباید ادامش داد
      ……. که اگر نمیتونید بیخود ازدواج نکنید صبر کنید ……..

    2. رضا می گوید

      سلام زهرا خانوم من با نظر شما موافق (راستی عید هم مبارک ) بدلیل زیر خانم طباطبایی کیس خوبی نیستن
      در اسلام شرط اول انتخاب همسر ایمان و تقوا معرفی شده است. دین بنیان خانواده را حفظ می کند و همسر باتقوا بیشتر از همسری که تقوای کمتری دارد، می تواند اعتماد و آرامش شما را تامین کند. بنابراین پرهیزگاری شرط اول ازدواج از نگاه ائمه و معصومین است. کسی که پایبند به دین نباشد هیچ ضمانتی وجود ندارد که به رعایت حقوق همسر و زندگی مشترک پایبند باشد. در حدیثی از پیامبر اکرم(ص) نقل شده است که: وقتی کسی که به خواستگاری می آید و اخلاق و دین اش مایه رضایت است به او زن دهید که اگر چنین نکنید، فتنه و فساد زمین را پر خواهد کرد. (نهج الفصاحه ، ح۲۴۷)

  49. امیرحسین می گوید

    اخه طناز قیافه تو شبیه داشپورت پیکان هست کی میاد تو رو بگیره

    1. صادق می گوید

      خخخخخخ خیلی باحال گفتی

  50. علی می گوید

    همین که از پیری ترس داری از علایم افسردگیه…
    شاید الان ازدواج کردن دیگه خیلی مهم نباشه و منم تا حدودی قیدشو زدم البته نه به اون دلایلی که شما دارین اما اینکه کسی به چنین حدی از خود شیفتگی برسه که خوشو از همه بیشتر دوست داشته باشه اصلا نشونه یخوبی نیست.حتی خانمهایی که مثل ایشون فکر میکنن و قصد ازدواج ندارن حداقل کسی توی زندگیشون هست-مادر یا پدر یا…-که بیشتر از خودشون دوستش داشته باشن
    و البته نباید از این همه جسارت و صراحتی که این روزا کمتر کسی جرات بیان خواسته های خودشو داره گذشت
    امیدوارم هرچه زودتر سایه ی این ناامیدی از روی زندگیتون برداشته بشه

  51. MK می گوید

    سلام به همگی:
    به نظر من خانم طباطبائئ آدم خاصیه که این عقایدو داره
    من خودم متولد اردیبهشت هستم ومطمعنم فقط یه اردیبهشتیه که میتونه مفهوم خاص بودن رو درک بکنه
    به شخصه خانم طباطبایئ رو دوست دارم و فقط به عشق این بازیگر توانمنده که به سینما میرم

    ارادتمند همه آدمای خاص از جمله…

    1. نیروانا می گوید

      اره خاصین!ازنظر افکار پوچ و واهی تک هستین???بلانسبت بعضی از اردیبهشتیا بخان این مدلی خاص باشن?

  52. آناهیتا می گوید

    من با شادی موافقم مرد اگر مرد باشه زن بهش نگاه میندازه و گرنه زن به مرد نیازی نداره
    مرده که نمی تونه خودش رو کنترل کنه
    حالم از زنهای زن ستیز و مطیع و یک عمر تو سری خور بهم میخوره

  53. آناهیتا می گوید

    از طناز طباطبایی و چهرش خوشم نمیاد یه قیافه معمولی داره ولی عقایدش درسته
    چون زن هست که باعث ثبات جامعه است و زایش همه چیز با جنس ماده است
    اولویت با رفاه و امنیت زن هست که اگر جز این باشه بقا با زور ممکن نیست

  54. فرشاد می گوید

    دارى پیر میشی خخخخخخخخخخخخ
    پیر میشى, هر کارى کنى پیر میشى, این قانون طبیعته

    1. آناهیتا می گوید

      پیر که همه میشن منتهی مردها پیریشون بیشتر نشون میده تا زنها چون زنها ظریف ترن بیشتر بخودشون میرسن و عموما زیباترن
      درضمن طناز قیافه نداره ولی فکر کنم تا ۵۰ سالگی همین ریختی باشه مثل نیکی کریمیخخخخخخخخخخخ
      شما نگران خودت باش

    2. رضا می گوید

      پیری مال موقعیه که آدم مچاله میشه . هیچکس در سی سالگی و حتی پنجاه سالگی پیر نیست . همین افکار جهان سومی باعث شده وضع مملکت ما این باشه .همه از سی سالگی رو به قبله می خوابند!!!

  55. جلال علیجاندوست می گوید

    طناز جان من بانظرت موافقم خواهشن تا میتونی ازدواج نکن چون مادوست داریم شمارو همیشه جوان وشاداب ببینیم ومطمئن باش ده سال جوانتر میمونی عزیزم موفق باشی

  56. Mk می گوید

    آناهیتا خانم احترامت سر جای خودش؛
    اما فکر کنم زیادی داری خودتو تحویل میگیری یا بهتره بگم خانما رو؛
    این آقایون اگه نباشن زیبایی که شما دم میزنی از خانما فقط به درد خودتون میخوره.
    افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  57. مهدی می گوید

    طنازجان هرجاکه هستی خداپشت وپناهت باشه این نظری یه که هرجورکه باشه قابل احترام هست وبه خودت مربوط میشه چون خودت شرایط زندگی تو بهترمیدونی من فقط میتونم بگم فدایی داری!

  58. من♥ می گوید

    به نظر من اصن این درست نیس که ما هی جنسیتمونو به رخ هم بکشیم اقا پسرا
    قبول کنین که شماها به یه زن تو زندگی نیاز دارین و خانمها هم همینطور نیاز
    به مرد و حامی دارن ما در کنار هم کامل میشیم .شاید به قول یکی که نوشته بود
    من دیر عاشق میشم این خانوم هم دیر عاشق بشه و شایدم نخواد ازدواج
    کنه حداقل به هم توهین نکنین!

  59. من می گوید

    انسان به تنهایی کامل نیست وباپیوندازدواج هست که کامل میشه درهرجایگاهی هم که باشیم چون عمرمثل planبازی گری نیست که cut بده بگه دوباره ازسرنو

  60. علی می گوید

    با سلام
    من به شخصه یکی از طرفدارای دو آتیشه ی خانم طباطبایی بودم ولی متاسفانه بعد از خواندن
    این مطالب واقعا دیدگاهم بهشون عوض شد و واقعا براشون ابراز تاسف دارم یک انسان چقدر میتونه کوچیک و … باشه ک چشمانش رو به حقایق خلقت میبنده و از ترس پیری یک سری حرفهای مسخره میزنه ک هم جنسهای اون بخاطر کم عقلی و … ازش سرمشق میگیرن و کار اشتباهش رو تایید میکنند هرچند خانم طباطبایی عزیز باید خدمتتون عرض کنم ک هرچقدر هم بخوای مجرد بمونی بازهم پیری میاد سراغت و مهم تر از پیری مررررگ میاد سراغت از اون چطور میخوای فرار کنی! ازدواج سنت مهمه اسلام هست امیدوارم عمل صالح داشته باشی ک اونور کارت گیر نکنه خانمایی هم ک دارن از شوهر بد میگن همین الان اگه زنگ آیفون خونشون رو خواستگار بزنه فکر میکنم از شدت ذوق رکورد جامپه میرسلاو کلوزه رو بشکونن …

    1. باران می گوید

      سلام عرض می‌کنم علی آقا منم مثل شما از طرفداران خانوم طباطبایی هستم و برعکس شما با خوندن این نظر بسیار خردمندانه ایشون علاقه ی من به ایشون چند برابر شده البته مخالفت کردن با یکی هم که حرف راست میزنه چیز جدیدی نیست وهمیشه بوده اینو هم باید گفت که ساز مخالف آدمو به اوج میرسونه.

      1. رضا می گوید

        هرچیه مگم مالمی ساز مخالف (باران جانوم شما چند سالته ) نزن نزن برای ازدواج نمیگم برای دوستی

  61. علی می گوید

    ببخشید خانم پروفسور آناهیتا میشه بفرمایید چطور به این فرضیه رسیدین ک زنها از مردها زیباتر هستن!!!؟؟؟ ……..

  62. علی می گوید

    آناهیتا خانم عزیزم شما واقعا روی هرچی اح… رو سفید کردین و به طور قاطع شرط میبندم ک شما ترشیدگی به سلامت عقلتون تاثیر گذاشته ک این نظریات مسخره رو مینویسید ……. حیف ک هر حرفی رو نمیشه زد و گرنه میتونستم جوابتو بدم فقط همین رو بگم ک متاسفانه پیشرفت در فناوری و تکنولوژی های مسائل … توسط دولتهای اروپایی خیلی تاثیر منفی روی عقاید … گذاشته و بطور کلی شما راهتون رو گم کردین براتون متاسفم بای

    1. مهراوه می گوید

      دخترا بیشوری برای همین جا هستش

  63. علی می گوید

    حنا جون فعلا ک ترشیده ها بیشتر از مردها… یه فکری به حال خودت کن ک …. خخخخخخخ بای بای ترشیده ها

  64. نگار می گوید

    اول اینکه تعداد مرد ها بیشتر از زن هاست ولی درس نخون و… هستن و آمادگی ازدواج رو ندارن. شوهر هم گیر میاد ولی خوبش کمه که این از بد بختی پسراست. من بااینکه طرفدار طناز هستم ولی با نظرش مخالف ام. عشق و همراه داشتن.کسی که دوستش داشته باشی و ا ون هم دوست داشته باشه خیلی خوبه

  65. بهاره می گوید

    بعله متاسفانه جنس نر زیاده و مرد کم
    منم اگه مردی پیدا کنم خودم می رم خواستگاریش
    ولی متاسفانه هرکسی رو می بینم از من پایین تره
    نه تحصیلات دارن نه انسانن نه بلدن با یه زن صحبت کنن حتی
    اینا رو مادراشون بد تربیت کردن متاسفانه و هیچ به یک پسر یاد نمیدن که باید پیشرفت کنه و مطالعه داشته باشه و خودشو بالا بکشه تا بتونه هم کفو یک زن با کمالات بشه
    متاسفانه مردای دوره ی ما فقط نرن و نرها به درد ازدواج نمی خورن . همینطور که خودشون اذعان دارن که شوهر نیست . اینا حقیقتو می گن واقعا مردی که به درد همسری بخوره نیست .
    متاسفانه یا خوشبختانه من خواستگار زیاد دارم ولی خواستگار هم کفو ندارم و مجبورم مجرد بمونم . تا وقتی که یک مرد واقعی پیدا نکردم هم مجرد خواهم موند . چون آدم باید به فکر بچه های آیندش هم باشه . اونا نباید زیر دست یک پدر نالایق بزرگ بشن .
    آقایون عزیز به جای اینکه اینقدر اعتماد به نفس کاذبتونو ببرید بالا یه خورده چشمهاتون باز کنید و به اطرافتون نگاه کنید ببینید واقعا چرا زنهای با کمالات کمتر ازدواج می کنن ؟ یه خورده هم خودتونو بالا بکشید . فقط حرف به دردتون نمی خوره که . آخه ما زنها هم نیاز به یک مرد داریم تا خانواده تشکیل بدیم نه فقط جنس ” نر ” . لطفا خودتونو به اندازه ی زنهای اطرافتون ببرید بالا و با گفتن اینکه شوهر نیست و خواستگار نیست به خودتون فحش ندید حداقل .

    1. daniel می گوید

      شما اینارو به پسرت یاد بده

  66. من می گوید

    ازحرفهای بهاره خانم معلوم میشه که چقدرحالش گرفته هست چون به قول خودش شوهرپیدا نمیشه چراشوهرپیدا میشه ولی مردایه همچین زنهایی رونمیخوان که به خیال خودشون خیلی باکمالات هستن حتما بهاره خانم یکی ازترشیده هاست وکسی خواستگاریش نمیره طفلی

    1. الهام می گوید

      آره حق با توائه
      مردا زنهای ا ح م ق می خوان که فقط دنبال پول مردا باشن .
      زن فهمیده داشتن کار هر ..ی نیست آخه .
      اصلا مردا جرات خواستگاری کردن از زن فهمیده رو ندارن .
      واقعا هم تو جامعه ی امروز ایران برای دختر فهمیده و همه چی تمام شوهر پیدا نمی شه چون همه ی مردا ازش پایین ترن .

  67. Negar می گوید

    حالم به هم میخوره ازش خیلییییی لووووسه

  68. احسان می گوید

    همتون جمع کنید بریم بابا…وقت انسان بیشتر از این ارزش داره که بیاد با این صحبت ها تلف کنه.فکر نان کنید که خربزه آب است…

  69. احسان می گوید

    دنیا داره کجا میره و شما کجا…والا خیلی بیکارید

  70. عسل می گوید

    قیافه که نداری لوس هم هستی خود شیفته هم هستی کی میاد اخه با همچین زنی ازدواج کنه ولی اگر کسی یک روز زد به سرش بخواد باهات عروسی کنه خوام نشی ها اصلا قربون خودت که از ازدواج نمیکنی اصلا …

    1. عجب می گوید

      همین شما زنهایی که خودزنی می کنید باعث میشین امثال این عرشیا این قدر وقیح و پررو بشن!

    2. ناشناس می گوید

      موافقم باهات

  71. بیتاجو ن می گوید

    عزیزان خاستگار یاشوهرکم نیست چرا بوق بیخودی میزنید سرم رفت بگو مرد زندگی و خوب کمه. وگرنه چیزی که ریخته پسره الکیه. دخترا گوهرن حیف میشن.

  72. رها می گوید

    دوستای عزیز انقدر جدی نگیرید
    بیخودی شلوغش کردین
    رفاه هرکس توی یه وضعیتیه

  73. سعید می گوید

    ازدواج موفق خوبه ولی ازدواج نکردن تا آخر عمر قابل تحسینه بشرط اینکه آدم تا آخر پای عقیدش بمونه نه اینکه از میانسالی ببعد زیر عهدش بزنه! با این حال نباید ازدواج نکردن رو تبلیغ کرد. واسه خانم طباطبایی احترام زیادی قائلم ولی اگه به حساب دخالت در آزادی فردی ایشون نباشه و فقط بعنوان یک برادر بزرگتر بهشون توصیه میکنم راه معمول رو در زندگی پیشه کنن! زندگی یه پروسه برگشت ناپذیر هست و پروسه هم عین مرحله نیست که آدم بتونه دوباره به عقب برگرده. طراوت و زیبایی بالاخره از دست میره و چرخ بی رحم زمان کار خودش رو میکنه! اگرچه این روزا مرد کمیابه ولی در مسیر زندگی هست. امیدوارم فرصتی پیش بیاد که از عقیدشون برگردن! برای این هنرمند با وقار و بی حاشیه آرزوی عشق واقعی رو دارم.

  74. محسن می گوید

    خیلی طناز رو دوستش دارم عاشقشم از موقعی که سریال در چشم باد رو دیدم عاشقش شدم امیدوارم که اونقدر ازدواج نکنه تا باهم ازدواج کنیم

  75. ناشناس می گوید

    به نظرم عمرانسان باارزش ترازجروبحث کردن درباره عقیده شخصی یک هنرپیشه ای است که به ناحق الگوی جوانان امروزماشده است و ازروی علاقه ومحبوبیت نظرات چنین شخصی رابدون درنظرگرفتن صحت ودرستی اش می پذیرند،ولی به چندنکته بایداشاره کرد:اینکه انسانی درباره زندگی شخصی وازدواجش نظری داشته باشدمربوط به خودش است ولی مطرح کردن آن دررسانه ها اززبان افرادمشهورجامعه که مقبولیتی (چه درست چه غلط)دربین مردم دارنددرشرایطی که آمارازدواج روزبروزکاهش یافته وجوانان رغبتی به آن نشان نمی دهندامرصحیحی نبوده وکمک به ادامه این رویه است،به علاوه موضوع تکامل باجنس مخالف امری است که درمیان تمام موجودات اعم ازنبات وحیوان وانسان مشترک است وگمان نمی کنم شناکردن برخلاف نظام عادی خلقت ازکسی که خودرافرهنگ سازجامعه می داندکاردرستی باشد.هرچندکه انتخاب همسری شایسته برای جوانان ماچه دختروچه پسرکارمشکلی شده است ولی ازدواج علاوه براینکه سنت حسنه پیامبراکرم(ص)می باشدچیزی است که موافق نهادوسرشت انسان است وخداوندآن رامایه آرامش بشروتکامل اوقرارداده است وانسان بایدازخوداویاری جسته وباتوکل وتوسل به معصومین ونیزتحقیقاتی که درازدواج یسیارمهم است به چنین کاری که ممکن است مسیر زندگی اش راتغییردهددست بزند.

  76. ناشناس می گوید

    همانطور که خود طناز خانوم فرمودن ایشون یه فرد از خود شیفته وخیلی خودخواه هستن و خودشیفتگی و خودخواهی یکی از خصوصیات بارز شیطانیه، و هر کسی هم که این خصوصیت و صفت رو تصدیق کنه از ذات شیطانی داره

  77. پدرام می گوید

    درود وسپاس
    از نظر روانشناسی خانواده درصد إندی از مردم نباید ازدواج کنند به علت های ژنتیکی،روانی وطبیعی.ایرانیها همواره به عقائد شخصی اشخاص احترام گذاشتند ومی گذارند.این که کسی دوست داشته باشد که ازدواج کند یا نه به هیچ شخصی ربطی نداره.در پاسخ به آقای ((ناشناس)) هم عرض کنم که ….اگر شما إندکی مطالعه هم در دین داشتی می دونستی که ازدواج در اسلام واجب نیست بلکه مستحب مؤکد است باز هم تکرار می کنم اینجا ایران با چند هزار سال تمدن وفرهنگ است واحترام به نظر شخصی دیگران از أصول فرهنگی ایرانیان است

  78. شهروز می گوید

    عاشقشــــم ،، شبیهــه ….!

  79. حقیقت می گوید

    بنظر شما کسایی مثل این بازیگر و هرکس دیگه که ازدواج نمیکنه چجوری نیاز … برطرف میکنه؟با ……..

  80. مریم می گوید

    قابل توجه آقا پسرها
    اگر دختر خانوم ها ازدواج نمی کنند، به دلیل نبود خواستگار یا کمبود پسر در جامعه نیست. به این دلیل هست که در جامعه کمبود پسر سالم و با ایمان و درستکار هست. اگر قرار بود که دختر خانوم ها به هر پسری جواب مثبت بدند، تو سن ۱۶ سالگی ازدواج می کردند. من یکی هر چی چشم می گردونم، میبینم که کوچه و خیابون پر از پسرهای هرزه هست که لا اقل تو شناسنامه زن ندارند. پس نگید که فلان دختر ترشی شده، خودتون هم مسلما ترشیدین. از طرفی خواستگاری با پسر هست نه دختر، اگر قرار بود خواستگاری با دختر باشه، خیلی زودتر شخص مورد نظرشونو پیدا میکردند. نه اینکه تا سن سی صبر کنند و هر چی اراذل اوباشه بیاد خواستگاریشون. خدا از پسرهایی نگذره که با سلب شدن حق خواستگاری دخترها، هر چیزی به دخترها نسبت میدند. در ضمن دخترها اکثرا درستکارند و نیاز چندانی هم به جنس نر ندارند. این مردها هستند که هر دفعه عاشق یک زن یا دختر میشند و هر غلطی میخواند، میکنند

    1. صادق می گوید

      دیگ به دیگ میگه روت سیاه…زگی معمولا در مورد خانومها بکار برده میشه نه اقایون.شما برید جلوی فسادتون توی دانشگاه رو بگیرید.هنوز ترم ۱ تموم نکردید…

    2. محمد می گوید

      حرفت کاملا من موافقم خودم که پسرم میبینم که پسر سالم خیلی کمه اکثرا دنباله هرزگی هستن خیلیها هم دیدم که میگن نه من اینجوری نیستم بعد تا جنس مخالف میبینن یهو میبنی همچین با نگاهشون طرفو میخان بخورن که آدم میمونه .دیگه همینه دیگه جامعه اینجوری شده

  81. آمیگو می گوید

    من حوصله نداشتم همه ی کامنتا رو بخونم فقط همون کامنت اولیه که کیوان گذاشته بود رو نقد میکنم
    در یه جمله : طناز خیلیم خوشگله 😐
    و یه نفر دیگه هم گفته بود شوهر گیرش نمیاد که فقط میتونم بگم
    😐

    1. سحر می گوید

      نمیدونم والله

  82. سحر می گوید

    ??

  83. محسن می گوید

    دوستی کردن با اینجور شخص آدمو افسرده میکنه حالا چه برسه باهاش ازدواج کنی شایدم افسردگی شدیدی داره که اینجور فکر میکنه من خودم با بچه دار شدن مخالفم ولی نه اینکه کلا بیخیال ازدواج شم ولی اینکه بخوای ترس از پیری و قیافه داشته باشی مشکلات ذهنی هستش

  84. morteza می گوید

    خانم طباطبایی وقت شما بخیر از این دنیا اینقد ناامید نشو ما هممون پیر میشیم و دنیا محل گذر است و چاره ای هم نیست و ان چیزی که به ما روحیه میده فرزندان هستند و دید شما با ازدواج و حاحب فرزند شدن تغییر میکنه

  85. ناشناس می گوید

    چرا دعوا میکنین کس کسه دیگه چه ربطی به قیافه دتره شاید از …. میترسه

  86. پریسا می گوید

    خانوم طباطبایی به خدا من عاشقتم واقعا وقتی یه فیلم میبینم فقط و فقط به شما نگاه میکنم چهرتونو دوس دارم

  87. farhad می گوید

    خشکل ترین و تودل برو ترین دختر دنیاست. خیلی خیلی هم قشنگ بازی می کنه. هرکی مخالفه منه خاک تو سرش

  88. bita می گوید

    آدم ازدواج نکنه بهتر از اینه که گیر مردای بیل مغزی مثل شماها بیفته که از زندگی هیچی نمیفهمید و فقط دنبال گند و کثافتید. مذکر زیاده مثل مگس تو جامعه. اما جامعه ما مرد نداره. مگه آدم مغز خر خورده. آدم ازدواج میکنه که به آرامش برسه نه اینکه جنگ اعصاب داشته باشه. دلیل نمیشه آدم برای فرار از تنهایی به هر بی سر و پایی جواب بده. شما مردا هیچی ندارید فقط ادعا. ما خودمون رو هم شان شماها نمیدونیم. آدم یا نباید ازدواج کنه یا اگه هم خواست ازدواج کنه یکی رو انتخاب کنه که ارزش داشته باشه آدم جوونیشو پاش بذاره. دخترای الان اگه ازدواج نمیکنن به خاطر قحط شوهری نیست. آدم با شعور و اهل زندگی کم شده.

    1. احسان می گوید

      بوی ترشی میاد

  89. هدا می گوید

    خوشگلی طناز.. دوستت دارم. عقایدتم دوس دارم.. خاصی خاصصصصص

  90. ناشناس می گوید

    بیچاره فک کرد خیلی خوشگل ??

  91. حسام می گوید

    به هر حال نظر شخصیشه بدی ما ایرانیه اینه که خیلی زود درباره دیگران قضاوت میکنیم جدا از این مسائل به عقیده من بازیگر خوبی هم هست و این یک مسئله شخصیه

  92. حسام می گوید

    شما فیلم های این خانوم رو مثل فیلم هیس دخترها فریاد نمیزنند رو به توانایی های این بازیگر پی میبرید و بازم میگم این یک نظر کاملا شخصیه البته من خیلی با این قسمت که ایشون گفتن برای بازیگر شدن باید خود شیفتگی داشته باشی موافق نیستم درواقع فکر میکنم ایشون داره این عقیدشو به دیگران تحمیل میکنه و این کار درستی نیست

  93. alimohammad alimohammadi می گوید

    طناز خانم بخدا خیلی خوشکلی

  94. hamid می گوید

    ندانم گرایی خیلی باحاله … البته زندگی شخصیشون ب خودشون مربوطه

  95. زهرا می گوید

    قرار نیست آدما رو ب خاطر ترساشون بازخواست کنیم …خب بیچاره گفته این حسی که داره اصلا حس خوبی نیست خب اینم یه جور فوبیا نسبت ب پیر شدنه…دختر و پسرا شما چرا الکی جبهه گرفتید ? ب نظرم ازدواج کردن ربطی ب پیر شدن نداره من ازدواج کردم پنج ماه دیگه بچه ام دنیا میاد اسلا هم احساس پیری نمیکنم تازه من عشق رو تجربه میکنم خیلی هم احساس جوونی میکنم اگه شوهر خوب داشته باشی زندگیتم قشنگه تازه ازدواجم نکنی بازم پیر میشی ولی این بار یه پیر دختر تنها بدون هیچ عشقی نه ؟؟؟ماکه ازدواج کردیم پیر که بشیم لااقل شوهر و بچه مون کنارمونن خخخخ باهم پیر میشیم اینم واسه خودش عشقه بای

  96. atena می گوید

    طناز جوون من از دسته ادمهایی هستم که هیچ علاقه ای به باریگرا ندارم اما به جرات میتونم بگم که تو تنها بازیگری هستی که وااااقعا دوسش دارم و دلایلی دارم اینکه تو متفاوتی تو بدون هیچ گونه عمل و آرایش هایی که من که دخترم حالم بهم میخوره که کم نیستند بازیگرامون ک این رویه رو پیش گرفتند اما تو خاصی علاوه بر سادگی و چهره معصوومت بازیه فوق العاده ای داری از صمیم قلبم دوست دارم و بدون که هوادارات کم نیستند حتی اگه پیرم بشی همچنان دوست داریم میبوسمت

  97. سونیا می گوید

    خوب هرکی یه نظری داره، ب قول پریناز ایزد یار پشت قضاوت های ما درباره ی دیگران شیطان ایستاده است، بی شک آنچه به انسان شخصیت میبخشد ظاهر زیبا و مال دنیا نیست، روح زیباست ک امیدواریم همه داشته باشیم
    اما منم از پیری میترسم و اینکه نتونم بچه دار شم، من خودم دانشجوی ترم یک پزشکیم و پشت کنکوری هم که بودم و حالا حالا ها مونده تا درسم تموم شه، من دلم میخاد ازدواج کنم اما هنوز کسی که از لحاظ شخصیتی ب من بخوره رو پیدا نکردم، خاستگار ک زیاده اما همفکر ما نیستن و اونا هم ک همفکر مان دختر بیست ساله ی خونه دار میخان، حکایت خیلی از دخترهای اینجا شبیه اینه
    در ضمن خیلی از نظراتی ک خوندم فرافکنی توش بود که این نشانه ی عدم پختگیه، با توجه به اینکه اینجا اکثرا سن بالا بودن انتظار همچین برخوردهایی رو نداشتم
    از خدا میخام همه نیمه ی گمشده شون رو پیدا کنن و اگه قرار پیر شن در کنار هم پیر شن

  98. Abbas می گوید

    بازیگر خوب و توانایی هستند
    امیدوارم هر چی که خیر هست براشون اتفاق بیفته
    انشاالله همه ی جوون های سرزمینم به مراد دلشون برسن
    درستی و مهربانی و ادب سر لوحه ی کار من و ملت عزیزم باشه
    یا حق

  99. hamid می گوید

    az bushehr

  100. شهرام می گوید

    جدیدا مصاحبه کرده که می خواد ازدواج کنه و خانواده داشته باشه ان هم بطور سنتی ! واقعا که ادم سخره ایه!