شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ۲۳۰۸ ریال سود توزیع کرد

0

مجمع عمومی عادی و سالیانه شرکت سهامی انبارهای عمومی با حضور نمایندگان سهامداران، اعضای هیئت‌مدیره صندوق بازنشستگی کشوری، هیئت‌مدیره، مدیرعامل و معاونان این شرکت برپا و مقرر شد ۲۳۰۸ ریال سود نقدی برای سال مالی ۱۳۹۱توزیع شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مجمع عمومی عادی و سالیانه این شرکت با حضور نمایندگان سهام‌داران، اعضای هیئت‌مدیره صندوق بازنشستگی کشوری، هیئت‌مدیره و مدیرعامل و معاونان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در محل سالن همایش دفتر مرکزی این شرکت برگزار و مقرر شد که به ازای هر سهم، در سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۱، مبلغ ۲۳۰۸ ریال سود نقدی توزیع شود که نسبت به سال گذشته از رشد ۳۰ درصدی برخوردار بوده است.

در این جلسه که پس از برگزاری مجامع شرکت‌ها و شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد، در ابتدا گزارش علی ملک، مدیرعامل شرکت از وضعیت حال حاضر و همچنین برنامه و طرح‌های در حال پیگیری شرکت ارایه شد. سپس، بازرس قانونی شرکت، گزارش خود را ارایه داد که در پی آن تمام صورت‌های مالی شرکت به تصویب مجمع رسید.

کریمی، عضو هیئت‌مدیره صندوق بازنشستگی کشوری که به عنوان رئیس مجمع از سوی صندوق جلسه را اداره می‌کرد، پس از اتمام گزارش ملک، از تلاش‌ها و زحمات مدیریت شرکت و پیشرفت‌های آن قدردانی کرد.

همچنین سیدمحسن عبودزاده و رضا عباسی، دیگر اعضای هیئت‌مدیره صندوق بازنشستگی کشوری نیز تلاش‌های مدیریت و پرسنل شرکت و پیشرفت‌ها و دستاوردهای ارایه شده در سال گذشته را قابل تحسین عنوان کردند.

علی ملک، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ادامه این نشست، ضمن تشریح دستاوردهای سال گذشته، گفت: در سه ماهه نخست سال ۱۳۹۲ نیز پیشرفت‌ها به‌گونه‌ای بوده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۴۸ درصد افزایش سود داشته‌ایم.

وی همچنین با تشریح برنامه‌های کلان شرکت در سال‌جاری از مجمع عمومی و سهام‌داران شرکت درخواست کرد که برای تحقق برنامه‌ها، درصد سود کم‌تری توزیع شود، تا نقدینگی برای پیشبرد برنامه‌ها و تحقق اهداف در شرکت باقی بماند.

حسین فروغی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا و سرپرست معاونت اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری نیز در این مجمع گفت: با عنایت به توفیقات شرکت و دستاوردهای آن، باوجود آن‌که سیاست‌های کلان صندوق بازنشستگی کشوری تقسیم حداکثری سود است، ولیکن با پیشنهاد مدیرعامل موافقت می‌شود و ضمن تاکید بر افزایش سرمایه شرکت، با تقسیم ۲۳۰۸ ریال به ازای هر سهم مجمع را در سال ۱۳۹۱ تصویب می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ