پورشه لوکس و گران‌قیمت بلک‌بری را ببینید! + عکس و مشخصات

0

روز گذشته اخباری مبنی بر عرضه گوشی‌های مختلفی در نمایشگاه IFA از سوی بلک‌بری به گوش رسید. از یک پرچم‌دار گرفته تا چند مدل میان رده و ساده! یکی از این محصولات میان رده، که شبیه بیشتر محصولات این کمپانی دارای صفحه کلید QWERTY نیز هست، با نام تجاری p9983 یا طراحی پورشه ( Porsche Design) عرضه خواهد شد! این مدل که قبلا هم دو نمونه از آن توسط این کمپانی تولید و عرضه شده است از سری گران‌قیمت و لوکس این شرکت محسوب شده و مشتریان خاص خود را دارد!

مشخصات بلک بری قیمت بلک بری BlackBerry Porsche Design

مدل پورشه بلک‌بری، بر اساس شایعات شنیده شده با نام Khan نیز شناخته خواهد شد. قلب تپنده پورشه پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس۱.۷ گیگاهرتز خواهد که به نظر می‌رسد نسبت به استانداردهای امروزی خیلی زیاد نیست! اما احتمالاً Khan با ۳ گیگابایت رم عرضه شود تا مشکلی برای اجرای همزمان برنامه‌ها پیش نیاید!

این گوشی با صفحه نمایشی ۳.۵ اینچی عرضه خواهد و حافظه داخلی آن برابر با ۶۴ گیگابایت است! اما این مدل بلک‌بری چه قیمتی دارد؟ این مدل شیک که در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه خواهد شد، با برچسب قیمت ۲۰۰۰ دلار، هوش را از سر مشتریان می‌رباید!

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی منتشر نشده است، اما اطلاعات نشان می‌دهد تا پایان سال ۲۰۱۴ این امر اتفاق خواهد افتاد!

با هم عکس‌های این خان بلک‌بری را می‌بینیم:

مشخصات بلک بری قیمت بلک بری BlackBerry Porsche Design

مشخصات بلک بری قیمت بلک بری BlackBerry Porsche Designمشخصات بلک بری قیمت بلک بری BlackBerry Porsche Design

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ