اعتراف دزدهای زورگیر به آزار و اذیت یک زن تهرانی

0

دو متهم زورگیر پس از دستگیری، به سرقت خودرو‌های مدل بالا با شیوه تصادف ساختگی و ربودن یک زن و آزار و اذیت وی اعتراف کردند.

عکس تجاوز به زن حوادث واقعی تجاوز به زن اخبار حوادث

عصر بیست و نهم مرداد امسال در یکی از محله های شهرری دخترجوانی راه خودروی پلیس را سد کرد و گفت: پس از خارج شدن از مترو به سمت خانه در حرکت بودم که دو راکب یک موتورسیکلت به من حمله کردند. آنها با چاقو مرا تهدید و به زور کیف و گوشی تلفنم را سرقت کردند.

ماموران انتظامی با مشخصاتی که از سارقان به دست آوردند، ساعاتی بعد متهمان فراری را که قصد سرقت از یک دختر دیگر را داشتند بازداشت کردند.

متهمان با انتقال به کلانتری ۱۳۱ شهرری، خود را شهرام و شایان معرفی کردند و در بررسی سوابق آنها معلوم شد هر دو از سارقان سابقه داری هستند که چندی پیش به اتهام سرقت از یک زن و آزار و اذیت وی تحت تعقیب اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بوده اند.

یکی از متهمان گفت: من و همدستم در شهرری و تهران، کسانی را که از مراکز خرید، آرایشگاه ها و طلافروشی ها خارج می شدند تعقیب و در محله های خلوت اموالشان را سرقت و در صورت مقاومت، آنها را با چاقو زخمی می کردیم.

متهم اضافه کرد: یک بار هم با خودروی سرقتی زنی را به عنوان مسافر سوار کردیم و با ربودن وی و سرقت اموالش او را مورد آزار و اذیت قرار دادیم.

متهم گفت: برای این که ردی از خود باقی نگذاریم شیوه دزدی را عوض کرده و این بار با خودرو در محله های شمالی تهران و با تصادف ساختگی باخودروی های مدل بالا وقتی راننده پیاده می شد تا وضع خودرو و میزان خسارت را بررسی کند، همدستم خودروی آنها را سرقت می کرد.

متهم افزود: تاکنون با این ترفند ۵۰ دستگاه خودروی مدل بالا را سرقت کرده و برخی از آنها را با مدارک جعلی فروختیم. بقیه را نیز پس از استفاده در سرقت ها در شهر رها کردیم.

سرهنگ خلیل شهبازی، سرکلانتر نهم پلیس تهران در این باره گفت: در پی اعتراف این دو متهم، آنها برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی شهرری قرار گرفتند. افرادی که در دام این دو سارق گرفتار شده اند می توانند برای شکایت از متهمان و پیگیری پرونده هایشان در این مرکز پلیس حضور یابند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ