صنعت بانک و موسسات اعتباری مورد اقبال سهام داران حقوقی

0

بررسی این معاملات نشان می دهد از مجموع خریدهای انجام شده، چهار میلیارد و ۹۶۵ میلیون و ۵۱۲ هزار و ۷۷۷ سهم به ارزش ۱۱ هزار و ۸۰۰ میلیارد و ۹۶۵ میلیون و ۵۱۲ هزار و ۷۷۷ سهم به ارزش ۱۱ هزار و ۸۰۰ میلیارد و ۴۷۷ میلیون و ۸۰۴ هزار و ۳۷۴ ریال در ۲۴۲ هزار و ۹۸۴ نوبت به نام سهام داران حقیقی ثبت شده است.

سهامداران حقوقی نیز در مرداد امسال در پنج هزار و ۴۱۰ نوبت، ۶ میلیارد و ۳۵۸ میلیون و ۸۲۰ هزار و ۲۷۱ سهم را به ارزش ۱۹ هزار و ۴۸۳ میلیارد و ۲۴۰ میلیون و ۱۳۶ هزار و ۱۰۸ ریال خریداری کردند.

همچنین میزان فروش ها نشان می دهد که سهام داران حقیقی پنج میلیارد و ۷۹ میلیون و ۳۴۵ هزار و ۳۴۵ سهم را به ارزش ۱۲ هزار و ۴۹۷ میلیارد و ۸۱۴ میلیون و ۸۳۱ هزار و ۵۴۹ ریال فروختند و تعداد ۶ میلیارد و ۲۴۴ میلیون و ۹۸۷ هزار و ۷۰۳ سهم از توسط سهام داران حقوقی فروخته شد. ارزش معاملات سهام داران حقوقی نیز به بیش از ۱۸ هزار و ۷۸۵ میلیارد و ۹۰۳ میلیون ریال رسید.

افزون بر این؛ از میان صنایع بورسی، سهام داران حقیقی بیشترین حجم خرید را د رمرداد امسال بر روی سهام شرکت های حاضر در گروه خودور و ساخت قطعات و سرمایه گذاری ها داشته اند. در این دو صنعت بیش از یک میلیارد سهم طی مرداد خریداری شده است. بیشترین ارزش خرید سهام داران حقیقی هم بر روی محصولات شیمیایی به مبلغ یک هزار و ۲۷۳ میلیارد و ۶۳۳ میلیون ریال ثبت شد.

حقوقی ها هم بیشترین میزان خرید را در این مدت بر روی صنعت بانک ها و موسسات اعتباری با ثبت یک میلیارد و ۳۷۶ میلیون و ۷۷۸ هزار و ۳۵۷ سهم ثبت کرده اند. بیشترین ارزش خرید برای این گروه از سهام داران هم برای صنعت محصولات شیمیایی و فلزات اساسی ثبت شد. در این دو صنعت، ارزش معاملات از سه هزار میلیارد ریال فراتر رفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ