آپارتمان ۱۷ میلیارد تومانی در تهران + عکس

0

۵۳۲متر مساحت دارد و در طبقه هفتم واقع شده است. این واحد دارای چهار اتاق خواب(یک اتاق خواب مستر)، سه سرویس بهداشتی، یک اتاق مهمان در نزدیکی فضای پذیرایی، یک سوئیت با ورودی مجزا ویک آشپزخانه( آشپزخانه های این مجتمع با کابینت هایی ساخته کشور ایتالیا و سینک Franki ساخت سوئیس فرنیش شده اند) می باشد.

قیمت خانه لوکس قیمت آپارتمان تهران لوکس آپارتمان لوکس

تهران به عنوان پایتخت کشور دارای شرایط اقتصادی خاصی است و قیمت هایی که در این شهر گاهی اوقات شنیده می شود می تواند دود از سر هر انسانی بلند کند. این قیمت ها از خودروهای یک میلیاردی شروع می شود و به خانه های چند ده میلیاردی می رسد.

خانه های گران همیشه با امکانات ویژه‌ای به فروش می رسند تا ارزش ملک را بیشتر نشان بدهند. برج مسکونی بهشت صحیح النسب یکی از آثار موفق مهندسین صحیح النسب است. این مجتمع لوکس و زیبا در منطقه زعفرانیه بنا گردیده است. مجتمع بهشت صحیح النسب دارای ۱۶ طبقه می باشد که ده طبقه اول دارای ۲ واحد و طبقات بالاتر تک واحدی هستند که پنت هاوس را نیز شامل می شوند.

واحدی که در این برج لوکس آماده فروش است ۵۳۲متر مساحت دارد و در طبقه هفتم واقع شده است(در تصاویر زیر یکی از واحدهای نمونه برج بهشت را خواهید دید). این واحد دارای چهار اتاق خواب(یک اتاق خواب مستر)، سه سرویس بهداشتی، یک اتاق مهمان در نزدیکی فضای پذیرایی، یک سوئیت با ورودی مجزا ویک آشپزخانه( آشپزخانه های این مجتمع با کابینت هایی ساخته کشور ایتالیا و سینک Franki ساخت سوئیس فرنیش شده اند) می باشد.

با وجود اینکه ۱۰ سال از ساخت این برج لوکس و زیبا می گذرد اما هنوز طراحی مدرنی در آن دیده می شود از دیگر امکانات این مجموعه می توانیم به سالن اجتماعات مبله، فضای لابی با مبلمان ایتالیایی و اسپانیایی، اتاق خدمه با آشپزخانه و سرویس مجزا، سیستم گرمایش چیلر جذبی کره ای و دو دستگاه بویلر، چهار آسانسور ۱۳ نفره، وجود چندین دوربین مداربسته و کنترل شبانه روزی فضای عمومی، پنجره های دوجداره، استخری با طراحی فوق العاده زیبا، سونا، جکوزی، جاده سلامتی، رووف گاردن، حیاط و فضای سبز با آبنمایی شیک اشاره کرد. لازم به ذکر است که ده طبقه اول مجتمع بهشت ظرفیت پارک ۲ خودرو و طبقات بالاتر و پنت هاوس ظرفیت پارک ۴ خودرو را دارا می باشد.

این امکانات لوکس و بی نظیر در کنار واحد ۵۰۰ متری به قیمت باورنکردنی ۱۷ میلیارد و ۲۴ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

قیمت خانه لوکس قیمت آپارتمان تهران لوکس آپارتمان لوکس

تصاویری از برج مسکونی و لوکس بهشت و واحد مورد نظر برای فروش:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ