طلب بازیکن پیشین پرسپولیس ۵ برابر شد

0

 مصطفی شکری در گفت‌وگو با تسنیم در مورد شکایت ممدوتال مدافع پیشین پرسپولیس از این باشگاه گفت: ممدوتال شکایتی را علیه باشگاه پرسپولیس مطرح کرده و ما پس از بررسی سوابق پرونده جواب لازم را خواهیم داد. مبلغ ادعایی این بازیکن ۱۲۰ هزار دلار به علاوه ۵ درصد خسارت تاخیر در پرداخت و همچنین حق‌الوکاله است که باید به آن رسیدگی کنیم.

وکیل باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت ۵۰ هزار دلاری سکوبرت، مدافع سابق سرخپوشان از این تیم اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس با این بازیکن اختلاف مالی ۱۰،۱۲ هزار دلاری دارد که در جلسه با وکیل سکوبرت توافقات حاصل نشد و این بازیکن در شکایتش اعلام کرده که ۵۰ هزار دلار از باشگاه طلب دارد که البته اصل طلب ادعایی این بازیکن همان ۱۰،۱۲ هزار دلار است.

شکری درباره آخرین وضعیت پرونده مانوئل ژوزه و دلیل تاخیر در اعلام رای این پرونده عنوان کرد: ژوزه ادعای ۴ دعوا علیه پرسپولیس داشته و باشگاه هم ۴ دعوا علیه این مربی دارد که در مجموع ۸ دعوا می‌شود. در کنار این موضوع  باید یک لایحه چند صد صفحه‌ای هم مورد بررسی قرار بگیرد، به همین خاطر تاخیر در اعلام رای این پرونده یک مسئله طبیعی است.

وی در خصوص پرونده شکایت نلو وینگادا هم گفت: پس از شکایت وینگادا و دستیارش به فیفا در چند نوبت مذاکراتی با ایشان انجام دادیم. قبل از آن اعتراض‌هایی را در FIFAو CAS مطرح کرده بودیم که منجر به کاهش مبلغ مطالبات وی شده بود. در نهایت بر سر پرداخت مبلغی با همدیگر به توافق رسیده بودیم که با توجه به تلاش‌ها و تامین منابع مالی از سوی آقای رویانیان مطالبات وینگادا و دستیارش پرداخت شد.

شکری افزود: وینگادا شب گذشته با ارسال ایمیلی به من از نامه خود به فیفا مبنی بر خاتمه دادن به موضوع طلب و شکایت خود خبر داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ