آخرین اخبار صنعت ساختمان در کدال

0

روز گذشته ۳ شرکت ساختمانی در خصوص پیش بینی درآمد هر سهم در سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۹۴ اطلاع رسانی کردند.

شرکت عمران و توسعه فارس با سرمایه ۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی برای هر سهم در سال مالی ۹۴ مبلغ ۷۲۱ ریال عایدی خالص پیش بینی کرده که نسبت به آخرین بودجه سال مالی ۹۳(مبلغ ۳۱۳ ریال)، رشدی معادل ۱۳۰ درصد داشته است.

ثفارس” در گزارش خود علت رشد اخیر در سودآوری را افزایش ۶۹۰ درصدی فروش نسبت به سال قبل، بابت افزایش متراژ واحد های تجاری برای فروش در سال مالی ۹۴ اعلام کرده است.

شر کت نوسازی و ساختمان تهران نیز با سرمایه ۳۰ میلیارد تومانی خود برای هر سهم در سال مالی ۹۴ مبلغ ۱۰۷ ریال عایدی خالص پیش بینی کرده که در مقایسه با سال مالی قبل (میلغ ۵۳ ریال) نزدیک به ۱۰۲ درصد افزایش داشته است.

ثنوسا” در گزارش خود، فروش و شناسایی درآمد ۱۷۰۰متر از واحدهای پروژه ظفر در سال ۹۴ را علت این تغییرات اعلام کرده است.

شرکت ۶۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاری مسکن شمال شرق هم برای هر سهم در سال مالی ۹۴ به ازای هر سهم مبلغ ۳۳۵ ریال عایدی خالص پیش بینی کرده که نسبت به سال مالی قبل (مبلغ ۴۶۳ ریال) ۲۸ درصد کاهش داشته است.

شایان ذکر است “ثشرق” بودجه سال های مالی ۹۳ و ۹۴ خود را بر اساس فروش پروژه هتل آپارتمانهای امید در سال ۹۳ گزارش کرده و اعلام نموده که اگر فروش این پروژه به سال مالی ۹۴ موکول گردد سود سال های مالی ۹۳ و ۹۴ به ترتیب مبالغ ۲۲۶ و ۵۷۷ ریال خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ