نزدیک شدن برنامه افزایش سرمایه “تکمبا” به زمان اجرا

0

مراحل اجرای برنامه افزایش سرمایه این مجموعه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها در مراحل پایانی خود می باشد.

مدیر مالی شرکت کمباین سازی ایران با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز عنوان کرد: سازمان بورس به منظور ارزیابی مجدد دارایی ثابت این شرکت (زمین) موضوع را به کانون کارشناسان رسمی دادگستری ارسال تا نسبت به ارزش گذاری مجدد زمین کارخانه شرکت کمباین سازی اقدام گردد که نهایتا طبق ارزشگذاری مجدد کارشناسان منتخب قریب به ۹۰ درصد از مبلغ ارزیابی اولیه تایید شده است. بر همین اساس، این شرکت پس از اصلاح بیانیه و گزارش بازرس قانونی خود مدارک مربوطه را به سازمان بورس و اوراق بهادار به منظور اخذ مجوز افزایش سرمایه ارسال که بلافاصله پس از اخذ مجوز افزایش سرمایه نسبت به دعوت از سهامداران به منظور تشکیل همزمان مجامع عادی بطور فوق العاده و مجمع فوق العاده اقدام خواهد شد.

مسعود زارعی افزود: اجرای برنامه هایی در حوزه بازاریابی محصولات تولیدی و شناسایی بازارهای جدید در کنار تجهیز دستگاه ها و ماشین آلات خطوط تولیدی و انعقاد قرارداد با جهاد کشاورزی موجب افزایش مقدار تولید و خروج از زیان شرکت کمباین سازی ایران شده است.

وی در خصوص روند اجرای قرارداد ۶۲۵ دستگاه با جهاد کشاورزی نیز تصریح کرد: تعداد دستگاه های مذکور پس از واریز مبلغ هر دستگاه به حساب شرکت بر اساس نوبت واریزی و طبق شرایط قرارداد به مشتری تحویل داده می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ