مخفی کردن جسد همسر دوم داخل کمد دیواری

0

مردی که پس از قتل همسر دومش، جسد او را داخل کمد دیواری خانه پنهان کرده بود، دستگیر شد.

قتل همسر حوادث بیرجند اخبار قتل اخبار بیرجند
سرهنگ عرب زاده، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در تشریح جزییات این حادثه گفت: اسفند سال ۹۱ در بیرجند فردی به هویت (ب-ش) ۴۲ ساله که متهم است همسر دوم خود را به قتل رسانده و جسد همسرش را در کمد دیواری منزل مخفی کرده بود از محل متواری شد.
با این خبر، دستگیری همسر فراری مقتول از سوی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی استان در دستور کار قرار گرفت. پس از گذشت ۱۸ ماه از متواری بودن وی، در تحقیقاتی که پلیس انجام داد، مشخص شد او در یک شرکت خدماتی در چالوس مشغول به کار است.
پس از آن کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی استان به شهرستان چالوس اعزام شده و با همکاری ماموران آگاهی آن شهرستان متهم فراری را دستگیر و به خراسان جنوبی منتقل کردند.
سرهنگ عرب‌زاده در ادامه بیان داشت: متهم وقتی در برابر مدارک و شواهد پلیس قرار گرفت، لب به اعتراف گشود و به قتل همسرش اعتراف و انگیزه قتل خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد. متهم گفت که روز حادثه با همسرم مشاجره لفظی داشتم. نمی‌دانم چه شد که این مشاجره بالا گرفت و من هم با دست گلوی او را فشردم و وقتی او را رها کردم که دیگر بی‌جان شده بود. من که حسابی ترسیده بودم، جسد او را داخل کمد دیواری گذاشتم و متواری شدم. متهم ۴۲ ساله در ادامه گفت: در این ۱۸ ماه، کابوس دستگیری خواب را از چشمانم ربوده بود و دایم محل زندگی‌ام را تغییر می‌دادم تا دستگیر نشوم، اما سرانجام به دام پلیس افتادم.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ