دستگیری شرور شیطان‌ صفت در قرار ملاقات با دختر جوان

0

پسر جوانی که پس از ضرب و جرح یک دختر جوان و سرقت از وی، قصد آزار و اذیت او را داشت، در ملاقات صوری با قربانی خود، دستگیر شد.

 فیلم تجاوز به دختر عکس تجاوز به دختران تجاوز به دختر زیبا تجاوز به دختر

به گزارش تسنیم، رئیس کلانتری ۱۵۱ یافت آباد در این باره گفت: دختر جوانی با حضور در کلانتری در ۱۵۱ یافت آباد به ماموران گفت: از سوی جوانی به نام پیمان مورد حمله قرار گرفته و این فرد، پس از ضرب و شتم تبلت او را نیز سرقت کرده است.

سرهنگ حسین ذکائی خو افزود: این دختر در اظهاراتش گفت که جوان شرور قصد آزار و اذیت او را داشت که پس از مقاومت بشدت مجروح و در این ارتباط در دادسرای ناحیه ۱۸ پیش از این علیه وی شکایت کرده است.

رئیس کلانتری ۱۵۱ یافت آباد تصریح کرد: در حالی که جستجو برای دستگیری متهم ادامه داشت، روز بعد دختر جوان همراه پدرش به کلانتری مراجعه و عنوان کرد، پیمان به او پیغام داده برای این که کاری با او نداشته باشد، باید شارژر تبلت را نیز برای وی ببرد.

ذکائی خو افزود: در ادامه رسیدگی به این پرونده، ماموران با آموزش به دختر جوان، از وی خواستند در تماس صوری با پیمان با او قرار ملاقات بگذارد. ساعتی بعد دختر جوان و پدرش در محل ملاقات در پارک پروین اعتصامی در محدوده خلیج فارس حاضر و مشاهده کردند متهم شرور پیش از حضور آنان در محل ملاقات منتظر دختر جوان است.

رئیس کلانتری ۱۵۱ یافت آباد خاطرنشان کرد: متهم وقتی متوجه حضور ماموران شد و با پاره کردن پیراهن خود، عربده کشی و جوسازی، قصد فرار داشت که با شلیک هوایی ماموران دستگیر شد و با دستور قضایی تحقیق از وی ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ