از ذبح کلاغ تا آب های ماورایی / غوغای رمالان و فالگیران در لیگ برتر فوتبال ایران

0

شاید خیلی جالب باشد وقتی بدانیم برخی تیم های لیگ برتر ایران به جای تلاش برای رسیدن به موفقیت از مسیر‌های خرافه و رمالان کمک می گیرند.

اخبار ورزشی اخبار فوتبال

بحث رمالی و توسل به روش های عجیب و قریب برای نتیجه گیری در فوتبال، موضوعی است که طی سالیان اخیر در فوتبال ایران باب شده و لیگ چهاردهم برتر را نیز تحت تاثیر خودش قرار داده است. گذشت شش هفته از مسابقات لیگ نتایج مختلفی برای ۱۶ تیم حاضر در لیگ برتر رقم زد و در این بین برخی تیم ها و البته مربیان آن ها که جایگاه خودشان را بواسطه کسب نتایج ضعیف لرزان احساس می کردند، سراغ راه حلی ماورایی رفتند تا از شرایط بحرانی خارج شوند و به اصطلاح طلسم تیمشان شکسته شود. البته در این بین مربیان و تیم هایی هم هستند که علیرغم کسب نتایج قابل قبول و خوب به نسخه های رمالان متوسل شده اند و حتی رمز موفقیت خودشان را همین مسئله می دانند! نسخه هایی که انواع و اقسام اقدامات را پیش پای مربیان می گذارد و وعده موفقیت و کسب نتایج خوب و دلخواه را به آن ها می دهد. از ذبح کلاغ گرفته تا نوشیدن آب هایی که گفته می شود، قدرت ماورایی به بازیکنان می دهد!

یکی از بازیکنان لیگ برتری در این خصوص به می گوید:” بعد از اینکه تیم ما در دو سه هفته ابتدایی نتایج خوبی در لیگ امسال کسب نکرد، بطری های آب معدنی در تمرین توزیع شد که پلمب آن ها باز شده بود و وقتی دلیلش را سوال کردیم، جواب قانع کننده ای به ما داده نشد. اما از طریق یکی از کادر تدارکات تیم متوجه این موضوع شدیم که آب ها توسط شخص خاصی به محل تمرین آورده شده و البته خواسته شده که این موضوع سکرت بماند! البته این اتفاق موضوع جدیدی نیست و سال های قبل هم چنین مسائلی را در تیم های مختلف لیگ برتری دیده بودم که از خاک کردن دست نوشته درون دروازه بود تا ذبح کلاغ درون دروازه که با هدف گل نخوردن صورت می گرفت!”

وی ادامه می دهد:”متاسفانه بحث رمالی از طریق برخی مربیان به فوتبال ایران وارد شد و تا جایی پیش رفت که حتی برخی مربیان به اصطلاح به روز و آپدیت هم به این راه حل برای نتیجه گرفتن روی آوردند.”

یکی از تیم های صنعتی لیگ برتری که نتایج خوبی هم در لیگ امسال کسب نکرده اخیرا با صرف هزینه ای هنگفت، همکاری خودش را با یکی از رمالان معروف و سرشناس که البته سابقه همکاری با این باشگاه را داشته، آغاز کرده و امیدوار است که در ادامه لیگ و با اتکا به نسخه های ماورایی از وضعیت فعلی خارج شود.

البته خوب است بدانید تنها این یک تیم صنعتی نیست که به دنبال بهره گیری از نیروهای ماورایی برای حل مشکلاتش در نتیجه گیری است و تیم های دیگری هم هستند که با توسل به چنین خرفه هایی سعی در تغییر مسیر خود به سمت موفقیت هستند. یک تیم مطرح تهرانی هم چنین روشی بهره می گیرد و البته تاکنون هم به موفقیتی نرسیده است!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ