جنجالی که کت و شلوار اوباما به راه انداخت + عکس

0

اوباما گفت که استراتژی معینی در برابر داعش نداریم. او باید می گفت که در برابر کت و شلواری که فردا خواهد پوشید هم استراتژی ندارد.

همسر باراک اوباما کاریکاتور اوباما بیوگرافی باراک اوباما

 به نقل از رسانه های آمریکایی، یکی از کاربران شبکه های اجتماعی به طنز درخواست کرد کسی که پوشیدن کت و شلوار سفید رنگ را به اوباما پیشنهاد کرده است اعدام شود.

کت و شلوار سفید رنگ اوباما در سخنرانی اخیر وی درباره داعش در کاخ سفید به موضوع اصلی این کنفرانس خبری تبدیل شد.

کاربر دیگری هم در توئیتر نوشت: اوباما گفت که استراتژی معینی در برابر داعش نداریم. او باید می گفت که در برابر کت و شلواری که فردا خواهد پوشید هم استراتژی ندارد.

فرد دیگری هم این متن را درباره کت و شلوار سفید رنگ اوباما نوشت: اگر جمهوری خواهان به کت و شلوار اوباما اعتراض کنند و بگویند که این لباس غیرقانونی است هیچ کس نمی تواند سخن آنها را نقض کند.
معمولا رؤسای آمریکا کت و شلوار تیره رنگ می پوشیند. هنوز مشخص نشده اوباما به چه دلیل چنین رنگی را برای لباس خود انتخاب کرد.
یکی از خبرنگاران آمریکایی هم از اوباما خواست وی از فاجعه لباس دوری کند.
خبرنگار دیگری هم گفت: به نظر می رسد لباس اوباما رنگ خود را به دلیل بخار ماشین لباسشویی از دست داده است. یک خبرنگار هم پرسید: اوباما کجا این لباس را پیدا کرد؟
تصاویر طنز آمیز منتشر شده در شبکه های اجتماعی در اعتراض به کت و شلوار سفید رنگ اوباما
عضو دیگر شبکه های اجتماعی هم نوشت: این لباس اوباما بزرگترین دلیل برای این است که او آماده نیست هیچ تصمیم های جدی را درباره داعش بگیرد.
کاربر دیگری هم گفت: اوباما، تو باعث شدی ما به حرف هایت گوش نکنیم و بر لباس تو متمرکز شویم. آیا هدف این است؟ آیا اوباما فراموش کرده که او رئیس جمهور آمریکاست.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ