رشد ۷۰ درصدی قیمت یک سهم طی ۲۰ روز

0

نماد “کرازی” از نیمه مرداد ماه تا ۸ شهریور ماه امسال در حالی ۷۰ درصد رشد قیمتی را پشت سر گذاشته که طبق آخرین اطلاعات شرکت ، عملیات تولید به دلیل بازسازی و نوسازی کارخانه از تاریخ ۱۷ تیرماه امسال به مدت ۹ ماه متوقف شده است.

گفتنی است طی این فرآیند نوسازی قرار است ظرفیت تولید کارخانه از ۵۰ تن به ۹۰ تن در روز برسد. این در حالی است که به گفته خانم قاضی، مدیر امور سهام شرکت کارخانجات‌تولیدی‌شیشه‌رازی‌ در حال حاضر تا پایان زمان نه ماه شرکت هیچ تولیدی نداشته و فروش آن از محل موجودی انبار می باشد.

طبق گفته قاضی، مدیر سهام شرکت، آخرین افزایش نرخ تصویب شده برای محصولات شرکت در سال ۹۳ معادل ۳۰ درصد بوده که در صورت های مالی اعمال شده و قرار بر افزایش نرخ جدیدی نیز تا پایان سال وجود ندارد. چرا که شیشه های تولیدی این شرکت جهت مصرف داروساز ها بوده و مجوز افزایش نرخ برای محصولات معمولا یک بار در سال داده می شود.

بنابراین طبق گفته خود شرکت دلیل واقعی استقبال سهامداران طی این بیست روز مشخص نمی باشد.

به نظر می رسد که با توجه به منفی شدن جو عمومی بازار ، نوسان گیر ها تمرکز خود را بر سهم های کوچک همچون “کرازی” قرار داده اند. به طوری که حتی با وجود توقف تولید شاهد بازدهی ۷۰ درصدی در این گونه سهم ها هستیم.

گفتنی است آخرین برآورد شرکت از عایدی هر سهم “کرازی” در گزارش سه ماهه مبلغ ۱۸ تومان و ۲ ریال می باشد که در سه ماهه اول ۱۰ درصد از آن را پوشش داده است. این در حالی است که عایدی هر سهم این شرکت در سال ۹۲ مبلغ ۴۴ تومان و ۳ ریال بوده است.

در مورد فروش سهم در قیمت۳۶۱تومان قبلا به اعضاء ویژه وبلاگ سهام داری موفق اطلاع رسانی شده بود

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ