ارث پدری در تبریز ۳ نفر را کشت

0

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز گفت: ۳ نفر در اثر اختلافات خانوادگی ناشی از تقسیم ارث پدر در یکی از روستاهای تبریز با اسلحه شکاری کشته شدند.

به گزارش فارس، فرهنگ نوروزی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برابر اخبار اعلامی ساکنان یکی از روستاهای تبریز مبنی بر اینکه یک فقره تیراندازی منجر به قتل در روستا اتفاق افتاده است سریعاً خبر بدون فوت وقت به پاسگاه اسپیران اعلام و عوامل پاسگاه در محل حاضر می شوند.

وی ادامه داد: گزارش واصله برابر اعلام اهالی حاکی است ضارب به هویت «الف – ع» با یک قبضه اسلحه شکاری ابتدا برادرش به هویت «الف – ع» را از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت قرار داده است.

این مقام انتظامی افزود: ضارب سپس برادرزاده اش حدوداً ۳۰ ساله هر دو ساکن رضوانشهر تبریز را با همان اسلحه قید شده از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت قرار داده و خود نیز به وسیله همان اسلحه اقدام به خودکشی کرده است.

نوروزی تصریح کرد: لازم به ذکر است که هر سه نفر در دم فوت کرده اند و برابر اعلام اهالی علت این قتل ها اختلاف ارث پدری و خانوادگی است لذا اقدامات قانونی برای انتقال اجساد به پزشکی قانونی با هماهنگی لازم با مقام قضایی انجام و پرونده تشکیل شده به پلیس آگاهی استان ارسال شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ