ساخت فیلم حدادعادل بر پایه دولت «تقوا و تدبیر»/می‌خواستیم به زحمات استاد ادای دین کنیم

0

سجاد نجفی مسئول ساخت فیلم تبلیغاتی غلامعلی حدادعادل در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به ساخت فیلم تبلیغاتی غلامعلی حداد عادل اظهارداشت: چند کارگردان صاحب نام به دکتر حدادعادل پیشنهاد ساخت فیلم را داده بودند اما با توجه به اینکه ایشان از سال ۷۱ و با تأسیس مدارس فرهنگ زحمات زیادی کشیده‌اند ما پیشنهاد ساخت فیلم را دادیم و با توجه به سلیقه و اعتمادی که آقای حداد داشت ساخت فیلم را از سوی ما پذیرفت.

مسئول ساخت فیلم تبلیغاتی غلامعلی حدادعادل تصریح‌کرد: ما فارغ‌التحصیلان دوره‌های میانی مدرسه فرهنگ بودیم و حال که این فرصت فراهم شده با توجه به زحمتی که دکتر حداد برای ما کشیده، سعی کردیم ادای دین ‌کنیم.

وی ادامه داد: فیلم آقای حداد در قالب مستند توسط فارغ‌التحصیلان این مدرسه که وارد عرصه مستند شده‌اند، ساخته می‌شود و ایشان پذیرفت به جای هزینه‌های زیاد، چنین فیلمی ساخته شود.

نجفی با بیان اینکه تقریبا در مراحل آخر فیلم‌برداری هستیم، گفت: همه کاندیداها باید ، سه‌شنبه ۱۰ صبح فیلم خود را به صدا و سیما ارائه دهند.

مسئول ساخت فیلم تبلیغاتی غلامعلی حدادعادل در پایان خاطرنشان کرد: در این فیلم سعی کردیم برای کلیت دولت تدبیر و تقوا المان‌های مصور را پیدا کنیم و سعی کردیم مستند خوب و قدرتمندی باشد.

به گزارش فارس فیلم تبلیغاتی حدادعادل را جمعی از فارغ‌التحصیلان دبیرستان فرهنگ خواهند ساخت؛ ۴۰ نفر از فارغ‌التحصیلان دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه فرهنگ اعضای تیم رسانه‌ای حداد عادل هستند.

دکتر غلامعلی حداد عادل مؤسس مدارس پسرانه و دخترانه فرهنگ است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ