خودکشی پس از همسرکشی در میقان اراک!

0

مردی که همسرش را ‌در میقان اراک به قتل رسانده بود، خود را نیز حلق‌آویز کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مصطفی ویسمه‌ای رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی شایعه قتل در اراک را تأیید کرد و گفت: پنجشنبه‌ گذشته زنی توسط شوهرش در منطقه میقان به قتل رسیده‌ است.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی اظهارکرد: در روز پنج‌شنبه بلافاصله بعد از دریافت گزارش قتل در ۳۰ متری میقان اراک مأموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه موضوع توسط پزشکی قانونی همچنان در دست بررسی است و علل اصلی این حادثه هنوز اعلام نشده است، افزود: چیزی که از شواهد امر پیداست نشان می‌دهد که شوهر معتاد بوده و بعد از بحثی که بین زوجین رخ داده، مرد از حالت عادی خارج شده و همسر خود را به قتل رسانده است.

ویسمه‌ای اضافه کرد: مرد پس از قتل همسر، کنترل بر شرایط را از دست داده و به دنبال عدم تحمل شرایط پیش آمده خود را حلق‌آویز کرده اما علت اصلی حادثه توسط کارشناسان پزشکی قانونی استان در دست بررسی است و منتظر پایان تحقیقات و اعلام نتیجه نهایی هستیم.

فانی مسئول روابط عمومی پزشکی قانونی استان مرکزی نیز درباره نتایج بررسی این حادثه گفت: تحقیقات هنوز در مراحل اولیه است و علت اصلی حادثه مشخص نشده است.

منزل محل رخداد حادثه توسط نیروی انتظامی و همچنین کارشناسان پزشکی قانونی بلافاصله پلمب و هردو جنازه پس از بررسی برای تکمیل پرونده و تعیین علل اصلی قتل به پزشکی قانونی منتقل شدند. اینکه قطعا اعتیاد مسبب اصلی این حادثه باشد هنوز مشخص نیست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ