مذاکره برای افزایش نرخ تایر ادامه دارد

0

انجمن صنعت تایر پیگیری های لازم در خصوص افزایش ۲۰ درصد نرخ ارز را انجام داده است ولی تاکنون هیچگونه جوابی به طور قطعی از سوی سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ابلاغ نشده است.

در هفته های اخیر خبری با عنوان “حاشیه سود یکسان پاشنه آشیل تایر سازان”  منتشر گردید و در متن گزارش وضعیت فعلی صنعت تایر مورد بررسی قرار گرفت و عضو کمیته اجرایی صنعت تایر به درخواست تایر سازان مبنی بر افزایش ۲۰ درصدی نرخ محصولات اشاره کرده بود.

براساس پیگیری خبرنگار ما، عضو کمیته اجرایی صنعت تایر با اشاره به نتیجه مذاکرات با سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان گفت: انجمن به منظور اخذ مجوز افزایش نرخ فروش محصولات لاستیک سازان پیگیری های لازم را انجام داده است ولی تاکنون هیچگونه توافقی حاصل نشده است و سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، جواب قانع کننده ای را اعلام نکرده است.

مصطفی تنها، دلایل عدم افزایش نرخ فروش تایر را مبهم عنوان کرد و گفت: مصوبه افزایش نرخ لبنیات بدون هیچگونه مشکلی اخذ و به اجرا درآمد ولی صنعت تایر با توجه به اینکه با صنعت خودرو در ارتباط می باشد آن گونه که از خودرو حمایت انجام می پذیرد از صنعت تایر حمایت نمی شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ